abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17512774
Ik kreeg vandaag een rembourspakketje bezorgd, helaas net in de 10 minuten toen ik ff weg was. Op het briefje staat dat ik hem 'de volgende werkdag na 10:00' kan ophalen, maar dan moet ik tot maandag wachten!

Heeft iemand enig idee wanneer die pakketjes over het algemeen afgeleverd worden bij het postkantoor, en of het uberhaupt zin heeft om vandaag nog te checken of 'ie er al ligt?
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_17512847
Oud postkantoor-medewerker dus hier heb ik wel een antwoord op. Maandagochtend wordt het afgeleverd bij het postkantoor. Het is dus met geen mogelijkheid eerder op te halen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17512859
ik zou het rond sluitingstijd van het postkantoor een keer proberen
pi_17512929
Ik kan maar tot 3 uur langsgaan, dus dan heeft het sowieso weinig zin?
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
pi_17512970
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:04 schreef ToMm het volgende:
Ik kan maar tot 3 uur langsgaan, dus dan heeft het sowieso weinig zin?
mwah je kunt het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:08:11 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_17512993
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:01 schreef Poogie het volgende:
ik zou het rond sluitingstijd van het postkantoor een keer proberen

Het heeft geen zin om eerder te gaan dan op de kennisgeving staat! Het is er toch nog niet plus dat jet het toch niet meekrijgt als het er wél zou liggen (ga daar maar vanuit). Maar misschien is je postkantoor morgen ook open tot 12:00 zoals hier het geval is. Is een idee,..
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:09:21 #7
36877 SteelPan
aka StijlPan
pi_17513016
Je moet idd wachten tot maandag, vette pech!! En het betreft dan ook een 2e zending dus ze hebben het gisteren waarschijnlijk ook al geprobeerd en toen was je er ook niet (of wel??).
StijlPan, de enige pan met stijl!!
pi_17513024
Kuch, zie boven.

Langsgaan heeft nu totaal geen zin om dat ze eerst naar een depot gaan. Die kan je echt pas vanaf maandag ophalen.
Vergeet niet een ID mee te nemen en als je niet bij de postbank zit dan kan je er niet pinnen dus even wat cash meenemen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_17513028
Nee, postkantoor is maandag pas weer open...
Nouja dan ga ik het niet proberen ook, dan maar wachten tot maandag...
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:08 schreef Peewee het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het heeft geen zin om eerder te gaan dan op de kennisgeving staat! Het is er toch nog niet plus dat jet het toch niet meekrijgt als het er wél zou liggen (ga daar maar vanuit). Maar misschien is je postkantoor morgen ook open tot 12:00 zoals hier het geval is. Is een idee,..
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:10:05 #10
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_17513032
Op zaterdag issie toch ook open

Euhm, oké, niet open dus...
pi_17513061
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:09 schreef LostFormat het volgende:
Kuch, zie boven.

Langsgaan heeft nu totaal geen zin om dat ze eerst naar een depot gaan. Die kan je echt pas vanaf maandag ophalen.
Vergeet niet een ID mee te nemen en als je niet bij de postbank zit kan je er niet pinnen dan dus contant meenemen.
Contant heb ik natuurlijk al, aangezien ik vandaag verwachtte te moeten dokken aan de postbode...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 13:58:46 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17514153
Rembours gaat met de pakketdienst. ben je er niet kan je het de volgende dag ophalen.

Als het een gewoon pakje was, zou je het misschien bij het rayon zelf, of het postkantoor op kunnen halen. Nu moet je idd wachten tot maandag.

Pakketinfo
quote:
Bezorging pakketten

Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden (dinsdag t/m vrijdag), wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook daar niet afgeleverd kan worden, wordt het nog een keer aangeboden volgens onderstaande tabel:

1e bezorging 2e bezorging

dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur

woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur

donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur

vrijdag zaterdag overdag

zaterdag maandag overdag

Als u of de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk afhaalkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Aangetekende pakketten, rembourszendingen en 'Verzekerd Vervoer' boven ¤ 450,= worden slechts één keer aangeboden. Bent u dan niet thuis, dan vindt u een bericht in de brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt afhalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.

Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.

U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl of via 0900-0570 (¤ 0,45 per minuut).
Kijk voor informatie over de overkomstduur van internationale postzendingen en andere niet genoemde diensten op www.tpgpostbusiness.nl of neem contact op met TPG Post Consumentenmarkt: 058-2333333.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  Milf vrijdag 5 maart 2004 @ 21:32:34 #13
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17524435
is het niet zo dat als het door de ptt zelf word bezorgd dat je hem alsnog smiddags van het postkantoor kan halen? ( sommige postbodes zijn snel klaar met hun rondes ) en ik heb ook wel eens een pakketje opgehaald op zaterdag. de grotere postkantoren zijn dan wel geopend. en dan ook alleen smorgens
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 maart 2004 @ 22:23:44 #14
73911 ultra_ivo
pi_17525367
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 21:32 schreef nikky het volgende:
is het niet zo dat als het door de ptt zelf word bezorgd dat je hem alsnog smiddags van het postkantoor kan halen? ( sommige postbodes zijn snel klaar met hun rondes ) en ik heb ook wel eens een pakketje opgehaald op zaterdag. de grotere postkantoren zijn dan wel geopend. en dan ook alleen smorgens
Dat was ooit een keer. Nu moeten alle pakketjes mee terug naar het kantoor, en worden de volgende dag bij het postkantoor/agentschap gebracht.
Zaterdag zou eventueel kunnen, maar niet alle kantoren/agentschappen geven remboursementen af op zaterdag (ligt eraan of de kasbeheerder op zaterdag dienst heeft of niet).

Ivo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')