mwah je kunt het altijd proberen, niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:04 schreef ToMm het volgende:
Ik kan maar tot 3 uur langsgaan, dus dan heeft het sowieso weinig zin?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:01 schreef Poogie het volgende:
ik zou het rond sluitingstijd van het postkantoor een keer proberen
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:08 schreef Peewee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het heeft geen zin om eerder te gaan dan op de kennisgeving staat! Het is er toch nog niet plus dat jet het toch niet meekrijgt als het er wél zou liggen (ga daar maar vanuit). Maar misschien is je postkantoor morgen ook open tot 12:00 zoals hier het geval is. Is een idee,..
Contant heb ik natuurlijk al, aangezien ik vandaag verwachtte te moeten dokken aan de postbode...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:09 schreef LostFormat het volgende:
Kuch, zie boven.
Langsgaan heeft nu totaal geen zin om dat ze eerst naar een depot gaan. Die kan je echt pas vanaf maandag ophalen.
Vergeet niet een ID mee te nemen en als je niet bij de postbank zit kan je er niet pinnen dan dus contant meenemen.
quote:Bezorging pakketten
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden (dinsdag t/m vrijdag), wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook daar niet afgeleverd kan worden, wordt het nog een keer aangeboden volgens onderstaande tabel:
1e bezorging 2e bezorging
dinsdag woensdag tussen 9.00 en 21.30 uur
woensdag donderdag tussen 9.00 en 21.30 uur
donderdag vrijdag tussen 9.00 en 21.30 uur
vrijdag zaterdag overdag
zaterdag maandag overdag
Als u of de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk afhaalkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Aangetekende pakketten, rembourszendingen en 'Verzekerd Vervoer' boven ¤ 450,= worden slechts één keer aangeboden. Bent u dan niet thuis, dan vindt u een bericht in de brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt afhalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd.
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.
U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl of via 0900-0570 (¤ 0,45 per minuut).
Kijk voor informatie over de overkomstduur van internationale postzendingen en andere niet genoemde diensten op www.tpgpostbusiness.nl of neem contact op met TPG Post Consumentenmarkt: 058-2333333.
Dat was ooit een keer. Nu moeten alle pakketjes mee terug naar het kantoor, en worden de volgende dag bij het postkantoor/agentschap gebracht.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:32 schreef nikky het volgende:
is het niet zo dat als het door de ptt zelf word bezorgd dat je hem alsnog smiddags van het postkantoor kan halen? ( sommige postbodes zijn snel klaar met hun rondes) en ik heb ook wel eens een pakketje opgehaald op zaterdag. de grotere postkantoren zijn dan wel geopend. en dan ook alleen smorgens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |