Bericht van 22:14 pastte ik om 22:20 net nog aanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:16 schreef tech het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 22:14 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy pastte het vorige bericht aan, maar staat helemaal niet dat het ge-edit is.</div></blockquote>Binnen een bepaalde korte tijd (minuut?) mag je het bericht aanpassen, zonder dat het erbij komt te staan.
ivor cutler:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... als je hem kunt volgen, dan is-ie grappig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij hebt altijd zulke lieve smiley's !![]()
you got my nose in your left castagnet, lovequote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
*blue velvet luister*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
*Goldfrapp - Utopia luister*
En weeeeerrrrr terug in het Overijsselse!
Halloooooo!
Hoi Ajuu! (oh zie nu pas dat dat eruit ziet als een begroeting en een afscheid)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
*blue velvet luister*
hoi, waxxer
ik heb ook even een goldfrapp-periode gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi Ajuu! (oh zie nu pas dat dat eruit ziet als een begroeting en een afscheid)
Wat zijn we allebei toch muzikaal bezig!
Nee niet gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef Coolboy het volgende:
Iemand trouwens ook die nieuwe homoserie gezien op NL 3 om 20:30? (Pilot)
- Some of my best friends -> http://omroep.vara.nl/tvr(...)c=424&subtopic=37727
Was wel grappig eigenlijk.. vooral toen de ouders binnenkwamen.
die carrott meneer was toch wel leukquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
ik van mijn ex uit brabantquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja mijn ex uit r'dam leerde me er kennis mee maken, later vond ik de cd in de uitverkoop en kocht hem. Hij is wel goed, maar niet iets dat ik steeds opzet. Maar zostraks hoorde ik een stukje live-concert van hen op de radio en moest ik het weer opzetten. Ik zal een keer een stuk weblog maken over mijn muziekwaarin ik mijn voorkeuren even uitleg en wat namen noem die ik goed vind
Geen idee of er IEMAND is die daar op zit te wachten, maargoed
Ik moest heel hard lachen, om sommige stukjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
die carrott meneer was toch wel leuk![]()
ik ook wel.. hardop ook enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen, om sommige stukjes..
"een andere barrel" is dat regionaal taalgebruik?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Weblog geupgedated!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik van mijn ex uit brabant![]()
![]()
![]()
ja, hij deed iets bij de gaykrant zei ie nog, toen ik hem achterliet op een koud te groot station, dat station dat was gewoon te groot voorjbobbkuhwaoisannodwi0wwjdj-jw-q-q--=duu . etc. etc.quote:
Ohw.. noteren en kijken/opnemen volgende weekquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:12 schreef ajuu het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] uit Best?</div></blockquote>ja, hij deed iets bij de gaykrant zei ie nog, toen ik hem achterliet op een koud te groot station, dat station dat was gewoon te groot voorjbobbkuhwaoisannodwi0wwjdj-jw-q-q--=duu . etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |