Da's vast omdat je niet op haar avances ingaatquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
dat was een leuke pauze
het begon over zwangerschappen en alle horror verhalen die daar bij horen
en uiteindelijk ging het over hoe leuk homo's waren.
op een gegeven moment hadden we het er over dat colle'ga (vrouw) werd lastig gevallen door een pot. en op zich was niemand er ooit lastig gevallen. en dus ook de vraag aan mij of ik nooit lastig gevallen was door homo's. ik natuurlijk nee zeggebn. maar ik geloof dat ze nog steeds niks door hebben. nouja mischien die andere stageloopster die tegenover me zit
neuh (terecht overigensquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Da's vast omdat je niet op haar avances ingaat
[zing caraïbenmode]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
neuh (terecht overigens)
Niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
en dus ook de vraag aan mij of ik nooit lastig gevallen was door homo's. ik natuurlijk nee zeggebn.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:01 schreef Cybart het volgende:![]()
@ Tech
ben ik dus eindelijk een paar dagen constant aan het werk, word ik nu waarschijnlijk van due klus afgehaald (telefoonlijst opstellen). en dan die rede: omdat stagaires op deze afdeling altijd met kutklusjes opgescheept worden en dat moest maar eens afgelopen zijn.ik was blij dat ik bezig was.
nouja ik mag er nu nog aan verderquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:07 schreef tech het volgende:
[..]
[afbeelding] @ Cybart
Hebben ze er ander werk voor in de plaats, anders moet je zeggen dat je liever IETS voor je geld doet, dan niets...
wat doe jij altijd zo vroeg eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:16 schreef wizarddragon het volgende:
Zow....ben weer terug in Roosendaal.. (Jaja ik ben vroeg opgestaan (eerder opgebleven)
Verslag inleveren... Werkgroepbijeenkomsten...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat doe jij altijd zo vroeg eigenlijk?
het leukste aan dat nummer vind ik nog het introquote:
Jerhuh!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:29 schreef Jerruh het volgende:
het was gister leuk met bart alleen k heb nu al de hele tijd buikkrampen..
middag.
hahaha het was keilekker!!! maar in ieder geval was het ook weer supergezellig!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jerhuh!
en het was zo lekker (het eten dan)
hedde het nu ingeleverd?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hahaha het was keilekker!!! maar in ieder geval was het ook weer supergezellig!!!!
alleen vandaag was weer een stressdag!
Het liedje zit gewoon goed inelkaar. Het klinkt erg opzwepend van het begin tot het eind.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:28 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 14:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
[afbeelding]</div></blockquote>het leukste aan dat nummer vind ik nog het intro
maar goed, ik verwacht wel dat het een serieuze kanshebber is om te winnen.
zo aanstekkelijk, zo goed!
* Cybart moet het doen met Gebroeders Ko op 538quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het liedje zit gewoon goed inelkaar. Het klinkt erg opzwepend van het begin tot het eind.
* wizarddragon luistert Cappella - Angel (Maverick Remix)
eindelijk!!!!! :d dus nu ontstressed hopelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
hedde het nu ingeleverd?
Toch niet Tuut Tuut we springen Parachute??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:33 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het liedje zit gewoon goed inelkaar. Het klinkt erg opzwepend van het begin tot het eind.
* wizarddragon luistert Cappella - Angel (Maverick Remix)</span></div></blockquote><span class="me">* Cybart moet het doen met Gebroeders Ko op 538
maar dat was wel HET nummer van de carnaval dus zo erg is het niet
tuurlijk ontstressed nuquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eindelijk!!!!! :d dus nu ontstressed hopelijk!
hey wizard
hoi Jerruhquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eindelijk!!!!! :d dus nu ontstressed hopelijk!
hey wizard
nee, tringelingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:36 schreef wizarddragon het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 14:33 schreef Cybart het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizarddragon luistert Cappella - Angel (Maverick Remix)</span></div></blockquote><span class="me">* Cybart moet het doen met Gebroeders Ko op 538
maar dat was wel HET nummer van de carnaval dus zo erg is het niet</div></blockquote>Toch niet Tuut Tuut we springen Parachute??
jah!!!!!! vrij!!!! niks te doen!!! YEAH!!!!! ik fleur nu al op ondanks da ik enoooorm chago ben..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
tuurlijk ontstressed nu
je hebt weekend
bij mij gaat het krek andersom..ff wat muziek "kopuh"quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!!! vrij!!!! niks te doen!!! YEAH!!!!! ik fleur nu al op ondanks da ik enoooorm chago ben..
mwoa, ik heb veel buikpijn de laatste tijd en veel drukte op school, maar voor de rest kan het nie beter, alleen chago! met jou?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hoi Jerruh...alles goed?
Nog erger, maar best wel vermakelijk...toch??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:38 schreef Cybart het volgende:
nee, tringeling
en als ik 1 keer tring, dan ben jij een lekker ding
en als ik 2 keer tring, ben jij eeen superlekker ding
en als ik 3 keer bel met mijn fietsbel bel, ben jij de mooiste van het stel
ja, ach het is de top 40, ik ben al lang blij dat er eens variatie in de playlist zit (niet elk uur kurt nillson of motorcycle)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog erger, maar best wel vermakelijk...toch??
ging alles van fok! net plat?
hmm een buikpijn hebben is altijd klote.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mwoa, ik heb veel buikpijn de laatste tijd en veel drukte op school, maar voor de rest kan het nie beter, alleen chago! met jou?
1 uur en 20 minuten te lang helaasquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Hai Cybart! Nog een paar uurtjes he!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Oehhhhh Biefje!!!!![]()
Een dansje voor mij???
* wizarddragon is ermee eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef Cybart het volgende:
Luv 2 U is daarvan echt het beste nummer
zo, jij gaat alle uren volop benuttenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:55 schreef Waxxer het volgende:
Cybart, ik zal mijn plannen uit de doeken doen.
Ik ga zo naar huis, samen met mijn zusje die uit Groningen komt. Dan ga ik even ruzie met mijn vader maken, voorspel ik, mbt dat inkijken en inlezen enz. Vervolgens zoek ik mijn skikleren bij elkaar en ga ik met de auto weer naar Zwolle. Daar stop ik de dozen van mijn nieuwe stereo in de auto + ook de oude stereo. Dan morgen een mini-reunie in Arnhem met journalistiek studenten uit mijn eerste twee jaar. Zo van wat doe jij nu nou ik werk hier en hier en ik heb hier gesolliciteerd., Ikzelf ben nog bezig
Dan zondag de auto terugbrengen en weer met de trein naar Zwolle.
Wel leuke dingen allemaal dus, wel weer erg veel heen en weer gereis
boetes bij de eigenaar van de auto dumpenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:58 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar ik kan thuis niet slapen ivm verbouwing, en ik moet echt mijn spullen voor vlg week () bij elkaar zoeken. Dus dat wordt even planken met de Clio
ik gun het je...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoeraaaaaaa, mijn stripboek van 27 euro is eindelijk binnen!
en m'n stage viel niet eens zo tegen vandaag.
zou dit dan toch nog een leuke dag worden, zal iemand mij bellen om te vragen of ik mee uitga?
*gespannen bij de telefoon zit en zachtjes "blokjes" fluistert"
ik gun het mij ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:47 schreef wizarddragon het volgende:
ik gun het je...
Wat lievquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik gun het mij ook.
Want dan kan ik degene zijn die non-chalant zegt "ach ik heb geen tijd"Tenzij het mijn klasgenoten zijn, want daar zeg ik sowieso al tegen dat ik geen tijd heb.
maar nu heb ik een supercoole relaxte reden, ik moet mijn te-dure stripboek lezen, jeweetwel, het kreng waardoor mensen me voor gek verslijten omdat ik zo bezopen ben om er zoveel piek voor neer te leggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat liev![]()
Ieder z'n eigen meugquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar nu heb ik een supercoole relaxte reden, ik moet mijn te-dure stripboek lezen, jeweetwel, het kreng waardoor mensen me voor gek verslijten omdat ik zo bezopen ben om er zoveel piek voor neer te leggen.
Dansjes zijn leukquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:41 schreef Waxxer het volgende:
Oehhhhh Biefje!!!!![]()
Een dansje voor mij???
Ik wilde gisteren weer beginnen maar was te laat klaar met schilderenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansjes zijn leukVanaaf weer voor 't eerst in 2,5 week trainen
Dat wordt afzien.........
Ik hijg me net kapot (Missy Elliot, Don't be cruel) dus ff momentje danquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:16 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l wil jij voor mij dansen doen dan? De waxjaja?
Wie?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
![]()
V for Vendetta
![]()
Iemand die experimenten onderging. Het is of een homo, of een jood, of een zwarte man, het is geen vrouw, dat is het enige dat zeker is, ook al schenen negerinnen beter te reageren op de experimenten, nou ja beter, ze bleven langer in leven over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie?
nee nee nee, John Doe is op zoek naar zijn verleden. V weet precies wat er is gebeurd, hij is namelijk de enige overlevende van het hele project, hij is er slimmer uitgekomen dan dat hij erin ging, en hij is een echte anarchist die de Staat constant ondermijnt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:53 schreef Cybart het volgende:
een soort John Doe?
(niet dat ik dat kijk, vandaar de waarschijnlijk stomme vergelijking)
en nu ben ik thuis en moet ik van niet vrolijk naar vrolijk gaan
dan had ik het inderdaad terecht foutquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee nee nee, John Doe is op zoek naar zijn verleden. V weet precies wat er is gebeurd, hij is namelijk de enige overlevende van het hele project, hij is er slimmer uitgekomen dan dat hij erin ging, en hij is een echte anarchist die de Staat constant ondermijnt.
Hij is gewoon een terrorist.
En succesvol.
was there ever any doubtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan had ik het inderdaad terecht fout
nou heel af en toe dan...toch..wel...ofzo...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
was there ever any doubt
ik ben ziekelijk vrolijk vandaag... m'n dag verloopt gewoon... goed...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou heel af en toe dan...toch..wel...ofzo...
dank je welquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben ziekelijk vrolijk vandaag... m'n dag verloopt gewoon... goed...
dus ik geef je het voordeel van de twijfel, en zeg dat er ergens, ver weg, verscholen in een donker vochtig plekje, wel een kleine kanst aanwezig was dat je het misschien wel eens bij het juiste eind had kunnen hebben.
[gay-modus]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je wel
ow... dat wil/moet ik zien..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[gay-modus]
now put on a happy face and dance!
Doei!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Hoi
.... en doei
Ik ben er pas zondag avond weer.. ga naar Aart z'n verjaardag, blijf daar slapen. Ga dan meteen door naar Friesland en ben pas zondag weer thuis...
*meenietweet*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Is het erg als ik niet weet wie Aart is?
Ik hoop 't nie want ik weet ook nie wie Aart isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Ga anders mee naar de verjaardag vanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Een gewone vriend of een plakkerige vriend?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor
Is een goeie vriend van me ...
ow gelukkigquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor
Is een goeie vriend van me ...
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga anders mee naar de verjaardag van!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:54 schreef XMN8R het volgende:
waar zijn de pompoentjes van die derde?
dees: [afbeelding]
edit: ow, die zijn ook geel...
maar... het is heeeeeeeel licht-geelquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
wel opletten rijmeneer!
[afbeelding]
Maar bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:02 schreef XMN8R het volgende:
maar wel bíjna onzichtbaar
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:05 schreef NathaN het volgende:
Hij slalomt flink
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
quote:
Denk 't ook. Kep al 4 x F5 gedaan.....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:06 schreef NathaN het volgende:
't zal hem in de laadtijd van het plaatje zitten
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:10 schreef beaverhausen het volgende:
woei !!!!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar bijna is niet helemaal
een rijmeneer smiley dan maar?
Nu naast de G_E smileyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:17 schreef XMN8R het volgende:
woei !!!!!!!me eige smiley !!!
Ik was net een berichtje typen dat ik ook een eigen smiley wil.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu naast de G_E smileyook een rijmeneer smiley! [afbeelding]
Die heb je toch al lang, gekke G_E!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik was net een berichtje typen dat ik ook een eigen smiley wil..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heb je toch al lang, gekke G_E!!
Iedereen weet datDE G_E smiley is
of bedoelde je deze:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:29 schreef Twaalfje het volgende:
* Twaalfje heeft ok z'n eigen smiley
[afbeelding]
*noteer*quote:
Op je duim geslagen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
*noteer*
*zucht*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:55 schreef NathaN het volgende:
Op je duim geslagen?
Jah en ik kreeg een vuurpijl in me reetquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:55 schreef NathaN het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 19:43 schreef beaverhausen het volgende:
*noteer* [afbeelding]</div></blockquote>Op je duim geslagen?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:03 schreef Twaalfje het volgende:
Jah en ik kreeg een vuurpijl in me reet
[afbeelding]
is weer 'ns wat anders.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:03 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah en ik kreeg een vuurpijl in me reet
[afbeelding]
Ok, ik zal niet meer bezorgd doenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:09 schreef Davidboaz het volgende:
is weer 'ns wat anders.![]()
heb ik net gedaan...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:16 schreef NathaN het volgende:
En dan ben ik nu even douchen en scheren...
Als je heel goed oplet zie je dat deze iets anders dan de G_E smileyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:13 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Eej niet G_E z'n smiley jatten hè
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ok, ik zal niet meer bezorgd doen
Deze heeft een zenuwticquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
Als je heel goed oplet zie je dat deze iets anders dan de G_E smiley
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
Owjah!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als je heel goed oplet zie je dat deze iets anders dan de G_E smiley
jij was toch douchen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Deze heeft een zenuwtic
Shit, wou ik net vragen of je meegingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:18 schreef Davidboaz het volgende:
heb ik net gedaan...
Ik ben onderwegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
jij was toch douchen?
tuurlijk heb je geen tic G_E!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb geen tic..
quote:http://www.nukomix.nl/actualiteit.html
Op 20 december is een belangrijk konijn uit de Nieuwe Nederlandse strip naar de konijnenhemel vertrokken. Aart was het konijn van Mark Hendriks en Maaike Hartjes. Maaike heeft zelfs een magazinetje over hem getekend dat in beperkte oplage te verkrijgen was, met een zakje originele Aart keuteltjes er bij. Toen al een collector's item, en nu zeker nog meer. Werkgroep NuKomix zal Aart's aanwezigheid en inspiratie node missen.
hmm studeer jij ook in Tilburg aan de UVT??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!! (like anyone cares)
ja, lees terug snuggel, ik vroeg je indirect ergens wat (een pagina terug)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!! (like anyone cares)
*proest*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, lees terug snuggel, ik vroeg je indirect ergens wat (een pagina terug).
en moet ik nou werkelijk op cybart en dergelijke wachten totdat er gereageerd wordt op evenzo saaie teksten?.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
*proest*
Groeten aan Tim, Jerruh!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding].
heeey tech
ow ik spring nu in de auto naar heytse.
*tech duw*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:53 schreef tech het volgende:
Okee, kan het geouwehoer nou ophouden? De laatste 20 minuten alsmaar onzinnige posts!!!! Kappen nou!
Ik heb het ooit es gedaan aan een stap-voor-stap lijstje dat ik ergens op internet had gevonden. Was wel specifiek voor Win98.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:00 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*tech duw*
Iemand nog tips voor als je je pc totáál opnieuw gaat installen?!
*hele waslijst al heb* echt van die dingen die je over het hoofd ziet dus..
Ben het zat, staat way 2 veel open ik wil mijn diskjes opnieuw indelen etc.
Ohw, di's trouwens de 2e keer pas dat ik post op het 'vernieuwde', liever: veranderde forum![]()
Ik ben gewoon een Muts daarinquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het ooit es gedaan aan een stap-voor-stap lijstje dat ik ergens op internet had gevonden. Was wel specifiek voor Win98..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:00 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*tech duw*
Iemand nog tips voor als je je pc totáál opnieuw gaat installen?!
*hele waslijst al heb* echt van die dingen die je over het hoofd ziet dus..
Ben het zat, staat way 2 veel open ik wil mijn diskjes opnieuw indelen etc.
Ohw, di's trouwens de 2e keer pas dat ik post op het 'vernieuwde', liever: veranderde forum![]()
Alles goed, thxquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:06 schreef tech het volgende:
[..]
[afbeelding] @ Coolboy
Alles goed? Vergeet je e-mail niet te backuppen... (Outlook: .pst bestand; Outlook Express: .mbx bestand)
Je bent nog steeds welkom op het vernieuwde maar (nog) niet verbeterde Fok!
Binnen een bepaalde korte tijd (minuut?) mag je het bericht aanpassen, zonder dat het erbij komt te staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:14 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy pastte het vorige bericht aan, maar staat helemaal niet dat het ge-edit is.
Euh... als je hem kunt volgen, dan is-ie grappig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
weinig info in de link
vertel verder......
Bericht van 22:14 pastte ik om 22:20 net nog aanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:16 schreef tech het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 22:14 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy pastte het vorige bericht aan, maar staat helemaal niet dat het ge-edit is.</div></blockquote>Binnen een bepaalde korte tijd (minuut?) mag je het bericht aanpassen, zonder dat het erbij komt te staan.
ivor cutler:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euh... als je hem kunt volgen, dan is-ie grappig.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij hebt altijd zulke lieve smiley's !![]()
you got my nose in your left castagnet, lovequote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
*blue velvet luister*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:37 schreef Waxxer het volgende:
*Goldfrapp - Utopia luister*
En weeeeerrrrr terug in het Overijsselse!
Halloooooo!
Hoi Ajuu! (oh zie nu pas dat dat eruit ziet als een begroeting en een afscheid)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
*blue velvet luister*
hoi, waxxer
ik heb ook even een goldfrapp-periode gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi Ajuu! (oh zie nu pas dat dat eruit ziet als een begroeting en een afscheid)
Wat zijn we allebei toch muzikaal bezig!
Nee niet gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef Coolboy het volgende:
Iemand trouwens ook die nieuwe homoserie gezien op NL 3 om 20:30? (Pilot)
- Some of my best friends -> http://omroep.vara.nl/tvr(...)c=424&subtopic=37727
Was wel grappig eigenlijk.. vooral toen de ouders binnenkwamen.
die carrott meneer was toch wel leukquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
ik van mijn ex uit brabantquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Hahaha ja mijn ex uit r'dam leerde me er kennis mee maken, later vond ik de cd in de uitverkoop en kocht hem. Hij is wel goed, maar niet iets dat ik steeds opzet. Maar zostraks hoorde ik een stukje live-concert van hen op de radio en moest ik het weer opzetten. Ik zal een keer een stuk weblog maken over mijn muziekwaarin ik mijn voorkeuren even uitleg en wat namen noem die ik goed vind
Geen idee of er IEMAND is die daar op zit te wachten, maargoed
Ik moest heel hard lachen, om sommige stukjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
die carrott meneer was toch wel leuk![]()
ik ook wel.. hardop ook enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen, om sommige stukjes..
"een andere barrel" is dat regionaal taalgebruik?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:06 schreef Waxxer het volgende:
Weblog geupgedated!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:05 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik van mijn ex uit brabant![]()
![]()
![]()
ja, hij deed iets bij de gaykrant zei ie nog, toen ik hem achterliet op een koud te groot station, dat station dat was gewoon te groot voorjbobbkuhwaoisannodwi0wwjdj-jw-q-q--=duu . etc. etc.quote:
Ohw.. noteren en kijken/opnemen volgende weekquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee niet gezien..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:12 schreef ajuu het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] uit Best?</div></blockquote>ja, hij deed iets bij de gaykrant zei ie nog, toen ik hem achterliet op een koud te groot station, dat station dat was gewoon te groot voorjbobbkuhwaoisannodwi0wwjdj-jw-q-q--=duu . etc. etc.
aawwww is ajuu je weer aan het pesten Waxjepaxje?quote:
ja nu je het zegt, alleen wordt het weinig gebruiktquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
barrel is toch een informeel, Nederlands woord?
this charming manquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:24 schreef NathaN het volgende:
Will nature make a man for me yet?
bronquote:AMSTERDAM De sport heeft homoseksuele
idolen nodig.Dat heeft voorzitter Erica
Terpstra van sportkoepel NOCNSF gezegd
in een toespraak op een conferentie
over discriminatie op het sportveld in
Amsterdam.
Terpstra gelooft dat homoseksualiteit
ook voor amateursporters taboe blijft
als zij zich niet kunnen spiegelen aan
voorbeelden.De strijd van NOCNSF tegen
discriminatie blijft volgens Terpstra
vruchteloos als homoseksuele sporters
niet uit de kast komen.
"Homoseksuele sporters integreren
niet,ze verbergen zichzelf en dat is
een enorm probleem",aldus Terpstra.
Tegen de tijd dat G_E en ik in Z. zijn, zijn jullie natuurlijk al weer terugquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:49 schreef Waxxer het volgende:
aaawwww ja maar hoe komen jullie zo gauw hier dan? Jullie zijn van harte welkom![]()
![]()
Mzwjah, ennuh auto rijjuh *hik* dazz nie zo goe iedee, nu.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:49 schreef Waxxer het volgende:
aaawwww ja maar hoe komen jullie zo gauw hier dan? Jullie zijn van harte welkom![]()
![]()
Tegen de tijd dat jij klaar bent met optutten rijden er geen treinen meer deze kant op.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat G_E en ik in Z. zijn, zijn jullie natuurlijk al weer terug
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij klaar bent met optutten rijden er geen treinen meer deze kant op..
wij nu dus bijna ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh. Nou. Dan moeten we dat gauw elders doen he. Laat ik mijn wintersportfoto's zien
Trouwens ik ben dus samen met mijn zusje naar huis gereisd en we zaten wat te kletsen, toen liep er een vrouw voorbij. Wij zaten op de banken bij zo'n deur en begint die vrouw te braken. Zooooo smerig, die geluiden uit haar keel en het geklater op de grond, echt ieuuuwwwwww, wij gingen zelf bijna over onze nek
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan stap je maar met verwarde haren op de trein, mij best..
Vroeger, als kleuter, lag ik altijd dubbel van het lachen om de volgende mop:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh. Nou. Dan moeten we dat gauw elders doen he. Laat ik mijn wintersportfoto's zien
Trouwens ik ben dus samen met mijn zusje naar huis gereisd en we zaten wat te kletsen, toen liep er een vrouw voorbij. Wij zaten op de banken bij zo'n deur en begint die vrouw te braken. Zooooo smerig, die geluiden uit haar keel en het geklater op de grond, echt ieuuuwwwwww, wij gingen zelf bijna over onze nek :'(
G_E, je Harry Potter image, wat doe je?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vroeger, als kleuter, lag ik altijd dubbel van het lachen om de volgende mop:
D'r komt een man een kroeg binnen, en roept "een vork, snel! een vork!" De barman geeft 'm een vork, en de man zoeft de kroeg uit. Een paar minuten later komt-ie terug, en roept "snel, een rietje, een rietje!"
"Maar wat is er dan?" vraagt de barman.
"Nou," antwoordt de man, "d'r heeft iemand op straat gekotst, maar de harde stukjes zijn nu op.".
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, je Harry Potter image, wat doe je?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is Waxje al weg gegaan zonder op ons te wachten
ja... wat moeten we nu?!quote:
Awwww.... *aai*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ja... wat moeten we nu?!![]()
*onrustig wiebel*
*krasneigingen krijg*
Eeuhm... ohw?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik wil een blote meneer..
Wax on.. wax off...wax on...wax off!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:22 schreef Waxxer het volgende:
Ha...hallo? *galm*
Oui Oui!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:56 schreef beaverhausen het volgende:
ouchamagoucha!!
Rugby meneren zijn zowiezo al errug
En dan ook nog en francais
Goedemorgen allemaal!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:57 schreef wizarddragon het volgende:
Goedemorgen iedereenen de rest + eventuele aanhangsels...
.....
Anders ik wel!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:42 schreef Cybart het volgende:
*zo ik heb ook eens uitgeslapen*
morning!
uitslapen is voor watjesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:42 schreef Cybart het volgende:
*zo ik heb ook eens uitgeslapen*
morning!
uitslapen is voor mensen die 40 uur per week werken en 5 dagen in de week voor 7 uur hun wekker horen gaan!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
uitslapen is voor watjes
Weet je soms vind ik het niet eens zo erg dat Brabo-TV zo'n brakke programering heeft waarbij ze alles veertien keer herhalen... het heeft zo z'n voordelen soms...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:47 schreef Cybart het volgende:
Techmeneer
zo, mensen in brabant boffen maar weer
ik zag zojuist Pieter van de hoogeband zich inzepen (wat inhoud dat ie dat elk uur doet)
zijn kop is niet je van het, maar dat lichaam
omdat God een hekel aan ons heeftquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:01 schreef xman het volgende:
*Gaap*
Shit waarom ben ik hier weer wakker geworden!
En niet hier?
[afbeelding]
Nee hoor..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
omdat God een hekel aan ons heeft
Natte droom?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:02 schreef xman het volgende:
of hier!
Nee hoor...zou gewoon op een onbewoond eiland willen liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
iemand in z'n uppie wakker geworden met een odol ofzo...
*kijkt naar Xman*
The Saturday showquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:12 schreef NathaN het volgende:
BBC is vaak het beste op zaterdagochtend, Kug...
Ik lig met mijn hoofd op zijn borst.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:10 schreef tech het volgende:
[..]
Omdat het aantal kussens dat hij in bed heeft een stille hint is dat je niet welkom bent.
nee, ze hebben nu al een half jaar Dick'N'Dom In The Bungalowquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:12 schreef NathaN het volgende:
BBC is vaak het beste op zaterdagochtend, Kug...
jij behoort net tot de power rangers generatie?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
The Saturday show![]()
the Beeb was vroeger ook veel en veel en veel leuker met programma's tegenwoordig is het allemaal zo flauw, zo girly-girl. Waar zijn de series met pit, met actie, met een goed verhaal!?
Gezien de concurrentie zijn ze nog steeds het bestequote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:16 schreef Cybart het volgende:
nee, ze hebben nu al een half jaar Dick'N'Dom In The Bungalow
en dat is absoluut schandalig slecht
ik verlang terug naar The Saturday Show en Live & Kickin'
Live & Kickin' was good, damn zeg Dom &Nick waren alleen leuk toen ze dat ene programma deden waarbij ze in een dag een bepaald beroep moesten uitoefenen, en op het einde werden ze dan beoordeeld op hun werkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, ze hebben nu al een half jaar Dick'N'Dom In The Bungalow
en dat is absoluut schandalig slecht
ik verlang terug naar The Saturday Show en Live & Kickin'
ik hoor toch al jaren dat Ant & Deck beter blijken te zijn, hogere klijkcijfers halen enzoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gezien de concurrentie zijn ze nog steeds het beste
Ik ga gewoon voor dvd
en the Teenage Mutant Ninja Turtles!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij behoort net tot de power rangers generatie?
ja dat is op zondag... Smile heet dat programma...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Live & Kickin' was good, damn zeg Dom &Nick waren alleen leuk toen ze dat ene programma deden waarbij ze in een dag een bepaald beroep moesten uitoefenen, en op het einde werden ze dan beoordeeld op hun werkt.
Die twee debielen kunnen helemaal geen live-programma runnen!
Op the Saturday show ben ik afgekickt toen ze nog aan dat Sumo-Worstelen deden, ter ere van de geflopte "Duper-Duper-Sumo's"-cartoon. Die gozer haalde het bloed onder m'n nagels vandaan, hij was niet leuk, en dat wijf was ook niet veel beter, die twee hadden absoluut geen chemie.
Toen ik laatst zapte zag ik een hoogblond wijf en twee negers in ghetto-wear en toen dacht ik stilletjes... holy fuck, nee dank je.
op die bovenste foto gaat ie nog wel. maar die andere niet...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
neej man!
met Jamie was het pas cool!
[afbeelding]
Jamie was ook best wel geil ergens... knap ventje, heeft wel iets, ik weet niet wat, harige armen is een ding, maar niet het ding dat 'em iets geeft waarvan je kunt zeggen "ja dat is HET"
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
en de Leprechauns natuurlijk.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
op die bovenste foto gaat ie nog wel. maar die andere niet...
duidelijk een verwelkend geval naarmate de jaren verstreiken
Dat wordt biefstuk vanavond.quote:Prijzenslag supermarkten breidt uit naar vlees
ANP
ZAANDAM - De prijzenslag tussen de supermarkten breidt zich uit naar vlees. De supermarktketen Albert Heijn prijst vanaf maandag 65 vleesartikelen structureel gemiddeld 15 procent lager.
kan je beter tot maandag wachten!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt biefstuk vanavond..
Haha 15% van extreem duur...is helaas nogsteeds duur.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt biefstuk vanavond..
Shit ja, ik lees niet goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan je beter tot maandag wachten!
In dat geval stel ik mijn reis naar Eindhoven uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Vanavond komt fok-radio vanuit E..
Ik ben niet bij die uitzending aanwezig hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef beaverhausen het volgende:
Krijgen we dan ook G_E Radio?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben niet bij die uitzending aanwezig hoor..
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:01 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.theonion.com/news/!
Online je haar laten knippen gaat helaas (nog) niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper, maar heb er eigenlijk geen zin in..
Ik ga zometeen ook. Gana we samen wel. Scheer jij mij, scheer ik jou.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet nodig naar de kapper, maar heb er eigenlijk geen zin in..
Bij mijn kapper doen ze niet aan tondeuses.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook. Gana we samen wel. Scheer jij mij, scheer ik jou.
Eh... on second thought... hoe ben jij met een tondeuse?
Eeuy! Da's Ericquote:
Ow ok, leuke dingen... uhm... ff denken hoor.... eh... gimem a minute... eh. Pup is bijna jarig? 21. Wordt ie eindelijk volwassenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Ang3l, eigenlijk moet je ons ook wel op de hoogte houden van alle leuke dingen, anders krijgen we hier nog het beeld dat er alleen maar Ruzie en Onenigheid is in de boerderij..
niet m'n echte mama! M'n homomama!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:25 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E is hopeloos gefascineerd door de boerderijwereld van Pup & Ang3l, waar het leuk is om met je moeder naar de Red & Blue te gaan.
Hebben jullie eigenlijk ook kippetjes enzo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |