Thnx...quote:
Veel succes alvast.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
woensdag vfriendly bekerregels tegen een zweeds team thuis.. smullen...
ghehehe verslavend isn't itquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:
Zondag zondag.. morgen morgen!!Kampioen dit jaar
![]()
Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha
Ja ontzettend verslavendquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ghehehe verslavend isn't itmaarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinningquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:
Zondag zondag.. morgen morgen!!Kampioen dit jaar
![]()
Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha
http://www.xs4all.nl/~nicomart <-- Hattrick Fok!Cup-site
Kijk bij more details about owner > 5 latest logins en bij more info about team > check line up reset. Bij een reset is het team aan walkover team geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ghehehe verslavend isn't itmaarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
Je brengt me toch weer aan het twijfelenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning
BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning
BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
Als je echt helemaal zeker weet dat je gaat verliezen kun je idd beter piccen, dan stijgt je teamspirit nl. wat dan weer bevorderlijk is voor je prestaties in andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?
Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..
Het zal wat worden dit seizoen![]()
Persoonlijk zou ik altijd voor een overwinning gaan. Vooral als je zoals jij zegt niet helemaal zeker bent dat je wint. Het balletje kan raar rollen hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]
Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?
Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..
Het zal wat worden dit seizoen![]()
zal hem ff erin zettenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:12 schreef Lortnoc het volgende:
Heb trouwens een logo voor dit topic even snel in elkaar gezet staat wat beter dan dat halve hattrick logo:
[afbeelding]
dat kost toch geldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Wie is er hier trouwens supporter / of wil supporter worden?
Dat klopt. Maar het is wel veel toffer, je kunt nl. persberichten posten, een logo maken, je spelers krijgen gezichten & shirtnummers, je kunt spelers e.d. bookmarken, reminders laten mailen en vanalles. Bovendien je lid worden van federatiesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef Nkjez het volgende:
[..]
dat kost toch geld![]()
ik is supporterquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Wie is er hier trouwens supporter / of wil supporter worden?
Fok!Cup?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:40 schreef nicomart het volgende:
Trouwens dat logo van je kan ik ook weer gebruiken voor de Fok!Cup
Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic kijk daar maar eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Fok!Cup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |