abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:22:57 #26
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_17524242
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 21:21 schreef Nkjez het volgende:

[..]

heb je toegevoegd
[afbeelding]
Thnx...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 5 maart 2004 @ 22:04:01 #27
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17525020
woensdag vfriendly bekerregels tegen een zweeds team thuis.. smullen...
pi_17526708
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
woensdag vfriendly bekerregels tegen een zweeds team thuis.. smullen...
Veel succes alvast.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 11:21:05 #29
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17530726
kan niet wachten op zondag, moet gelijk tegen een van de sterkste teams uitmijn poule...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
pi_17532847
Ik heb ook zin in zondag. Ga ik mijn eerste wedstrijd spelen in competitie
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:19:03 #31
45511 TimmyAsd
pi_17533981
dit seizoen wel ff promoveren... vorig jaar gedegradeerd...
pi_17534046
Zondag zondag.. morgen morgen!! Kampioen dit jaar

Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha

http://www.xs4all.nl/~nicomart <-- Hattrick Fok!Cup-site
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:25:15 #33
45511 TimmyAsd
pi_17534098
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:

Eerst wedstrijd tegen een team dat niet meer inlogt maar nog geen walk-over team is. Ik twijfel nog tussen PICCEN of gewoon met een dikke 8-0 eroverheen walsen. Denk dat het gewoon de grote overwinning wordt, want dan wordt dat geloof ik mijn 3e overwinning sinds ik ben begonnen met hattrick
En lijkt me dat zo'n grote overwinning ook niet slecht is voor de moraal en de supporters. En natuurlijk nemen na de wedstrijd 2 spelers afscheid van de supportersschare.. Hoorde dat de harde kern van me club (The Nuts) wat leuks in petto heeft dus ik ben benieuwd haha
ghehehe verslavend isn't it maarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
pi_17534169
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

ghehehe verslavend isn't it maarehh hoe zie je of een team verlaten is door de eigenaar of niet? En hoe zit het met de fok! beker? of heb je al gereageerd in het speciale fok! beker topic?
Ja ontzettend verslavend Je kan bij teamgegevens kijken en dan staat er "meer gegevens over de eigenaar" daar kan je zien wanneer zijn laatste 5 logins waren en je kan ook kijken bij het dropdown menutje van "meer info over dit team" en kiezen voor "controleer opstellingsreset". Als de opstelling is gereset dan betekend dat dat het een Walk-Over team is geworden en dan moet je dus gewoon Play It Cool spelen (goed voor de TS) en dan win je automatisch met 5-0.
Volgens mij weet je het zo wel toch?

En over de Fok!Cup.. Die gaat denk ik over 2 weken van start. De opzet van de site heb ik gemaakt http://www.xs4all.nl/~nicomart, maar daar moet ik nog even alle gegeven invoeren.
Maar zit een beetje in tijdnood, want ik heb komende maandag een intakegesprek voor mijn nieuwe opleiding en daar heb ik het een beetje druk mee

Ook reactie in het Fok!Cup-topic, maar dat is zo ongeveer hetzelfde als hier staat.
pi_17534195
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:22 schreef nicomart het volgende:

http://www.xs4all.nl/~nicomart <-- Hattrick Fok!Cup-site
De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning

BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_17534232
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:25 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Kijk bij more details about owner > 5 latest logins en bij more info about team > check line up reset. Bij een reset is het team aan walkover team geworden.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
pi_17534278
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

De grootte van de overwinning maakt niks uit, juist PIC zorgt voor een betere moraal (voor spelers en supporters)! Gewoon piccen dus, vergroot je de kans op een 4e overwinning

BTW Ik heb laatst nog verloren van iemand die niet meer inlogde op normal dus let wel ff op z'n spelers (lag trouwens niet aan mij, hij was gewoon te goed en had mazzel).
Je brengt me toch weer aan het twijfelen Maar zijn team stelt echt nix voor.. haalt gemiddeld 1 tot 1,5 ster waar ik zeker met alle spelers 2 sterren haal en enkele met 2,5 tot 3 sterren (mijn toppertjes )

Ben ook zo blij met de training van me 19 jarige talent... Van zwakke naar matige vorm goed voor een stijging van 25.000 euro hij is al 153.000 waar inmiddels
  Moderator zaterdag 6 maart 2004 @ 15:18:58 #38
8781 crew  Frutsel
pi_17534974
Niemand die een friendly wil? Alle 6 reageren ze niet ( de losers!)
daag me ff uit ppl!! TeamID = 20900 !!!
pi_17536476
Bijna zondag!
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?

Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..

Het zal wat worden dit seizoen

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_17536805
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]

Nu moet ik bijvoorbeeld tegen een tegenstander die statistisch gezien veel sterker is dan ik, heb zo het idee dat ik het niet kan winnen. Heeft het dan ook zin om te PIC'cen, zodat ik de volgende wedstrijd (ook tegen een redelijk sterk team) iets beter presteer?

Of geef ik dan de wedstrijd helemaal weg? Ik neem overigens al een risico door een zwakke speler op te stellen (die wel erg scoorlustig is) en m'n sterke spits naar de verdediging te plaatsen .. en ik moet een stokoude 'winger' opstellen omdat d'r eentje 3 weken plat ligt..

Als je echt helemaal zeker weet dat je gaat verliezen kun je idd beter piccen, dan stijgt je teamspirit nl. wat dan weer bevorderlijk is voor je prestaties in andere wedstrijden.
pi_17536821
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 16:45 schreef qyn het volgende:
Bijna zondag!
[..]

Persoonlijk zou ik altijd voor een overwinning gaan. Vooral als je zoals jij zegt niet helemaal zeker bent dat je wint. Het balletje kan raar rollen he En misschien haal je er een gelijkspel uit. Ik zeg maar zo.. liever 1 punt dan helemaal nix

Hoewel het misschien wel een idee is om te piccen, maar ik weet niet.. Het komt voetballend niet echt leuk over.. Maar ja, dat is een gevoelskwestie
pi_17536834
Heb trouwens een logo voor dit topic even snel in elkaar gezet staat wat beter dan dat halve hattrick logo:

[ Bericht 1% gewijzigd door Lortnoc op 06-03-2004 17:18:35 ]
pi_17537373
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:12 schreef Lortnoc het volgende:
Heb trouwens een logo voor dit topic even snel in elkaar gezet staat wat beter dan dat halve hattrick logo:

[afbeelding]
zal hem ff erin zetten
pi_17537494
Thanks!

Wie is er hier trouwens supporter / of wil supporter worden?
pi_17537525
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!

dat kost toch geld
pi_17537738
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef Nkjez het volgende:

[..]

dat kost toch geld
Dat klopt. Maar het is wel veel toffer, je kunt nl. persberichten posten, een logo maken, je spelers krijgen gezichten & shirtnummers, je kunt spelers e.d. bookmarken, reminders laten mailen en vanalles. Bovendien je lid worden van federaties
pi_17538331
leuk om te zien dat de lijst met spelers in de openingspost steeds groter wordt,,
pi_17538527
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:45 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!

ik is supporter

Trouwens dat logo van je kan ik ook weer gebruiken voor de Fok!Cup
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:41:46 #49
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17538557
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:40 schreef nicomart het volgende:

Trouwens dat logo van je kan ik ook weer gebruiken voor de Fok!Cup
Fok!Cup?
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_17538606
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Fok!Cup?
Het grote Hattrick Fok!CUP-Topic kijk daar maar eens
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: