abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17689216
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
Heel verstandig om te PIC'cen bij zo'n wedstrijd... Ik wilde dat doen bij m'n laatste wedstrijd, tegen een tegenstander waar ik eigenlijk van wist dat ik zou verliezen.. Net voor de wedstrijd toch 'normal' gespeeld .. met 5-0 verloren .. dus had hem gewoon op PIC moeten laten staan, verlies is er toch wel

Nu sta ik slechts laatste in de poule .. had er nog een betere TS aan kunnen overhouden
'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_17689222
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
Ik geloof dat er wat in het fokcup topic gevraagd werd aan jou, je was nl. reserve oid maar je kunt nu meedoen. Kijk maar even
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_17689560
Zouden de fed mensen en alle andere geīnteresseerden eens in dit [hattrick] Fok! Fed brainstorm topic topic kunnen kijken?
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:00:32 #279
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17692043
ik ga gelijk nu kijken, en uiteraard ideeen posten Morgen PIC'en en toch winnen hoop ik!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 19:23:54 #280
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_17692750
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ga gelijk nu kijken, en uiteraard ideeen posten Morgen PIC'en en toch winnen hoop ik!
wtf is PIC-en??
pi_17692871
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

wtf is PIC-en??
Staat voor "Play it Cool" en is een opdracht die je bij je teamorders op het wedstrijdscherm kunt opgeven.. Zo heb je "Play it Cool", "Normal" en "Match of the Season" (MOTD).

Als je een wedstrijd "Play it Cool" stijgt je team-spirit na die wedstrijd en zal je team beter presteren in de volgende wedstrijd. De wedstrijd waar je PIC't, zul je echter minder presteren...

Team spirit is erg belangrijk voor de prestatie van je team
pi_17692887
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

wtf is PIC-en??
edit: Wat hij zei
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:28:08 #283
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17694257
voor de OP, misschien bij software nog een link naar www.hattrickorganizer.de ? ik gebruik het, en nog twee anderen, en het is gratis en heeft zelfde functies als HAM heeft, wel handig lijkt me voor sommigen.

Verder nog een link voor beginners met uitgebreid forum waar antwoord wordt gegeven op de meest simpele vragen waar je mee zit in het begin van het spel, en uitgebreide informatie over het spel en de wereld er om heen. link is http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
daar heb ik al mijn info vanaf gehaald in begin

weer completer

[ Bericht 0% gewijzigd door Grumpey op 13-03-2004 23:13:38 ]
pi_17694766
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
link is http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
daar heb ik al mijn info vanaf gehaald in begin

weer completer
Die link bestaat niet, maar zonder punt op het eind doet ie het prima

(hierboven verbeterd)

[ Bericht 7% gewijzigd door qyn op 13-03-2004 21:40:17 ]
  zaterdag 13 maart 2004 @ 23:13:22 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17698023
welke punt in mijn stukje?
  zondag 14 maart 2004 @ 00:17:13 #286
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17699601
heeft iemand enig idee, of gebruikt iemand ze, wat een clown in godshemelsnaam is, en wie dat dan mag zijn. Ik heb al een paar stukjes gelezen over pipo maar snap niet echt hoe je nou weet wie het in nou is. Zijn ze belangrijk, of is het iets dat je pas later gaat gebruiken? hebben ze een mooie rode neus of een blauwe? en graag enkele voorbeelden van beroemde clowns.
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
  zondag 14 maart 2004 @ 00:52:58 #287
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17700442
clowns zijn spelers die populair zijn, en daarnaast een goed leider.
Ze zijn te koop vanaf een prijs van ongeveer 80.000, ze worden wel duurder laatste tijd.

wat doen ze? ze zorgen voor het langer hoog blijven van je Teamspirit indien hoger dan bedaard, en sneller stijgen ervan indien lager dan bedaard. Het is ongeveer te vergelijken met het leiderschap van je coach (die heeft eenzelfde effect op dat TS, alleen telt hier alleen het leiderschap, en bij clown is ook belangrijk dat hij populair is)

een speler die sympathiek is en goed leiderschap heeft ook een effect, alleen niet een maximaal effect. Deze spelers zijn echter voor een prikkie te koop (vanaf 1000 euro zeg maar)...

Als je wil zoek ik wel voor clown, zal eens kijken of ik er eentje deze week voor je kan opspeuren, het is nogal goed zoekwerk

edit: staat er nu eentje te koop: 27638300 ( in nederland)
dus als je echt enorme haast hebt!
pi_17703924
Ziezo, maar weer een jeugdpull gedaan, deze keer een keeper, want die had ik nog maar 1 en ik moet wel wat reserve hebben

A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and passable leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 39 000 ¤
Wage: 700 ¤/week

Met weak keepen ... ik ontsla hem niet meteen, maar echt heel erg veel is 't niet .. Vandaat misschien wel de loting en vanavond natuurlijk wedstrijd .. 't is weer een lekker Hattrick-dagje!
pi_17704703
Ik had een speler met Matig scoren gepulled.
  zondag 14 maart 2004 @ 12:47:41 #290
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_17705641
Inadequate playmaker gepulled.
Overigens gaan m'n sponsors wel hard. Ik zit nu binnen een week competitie al op het niveau van eind vorig seizoen. Daar deed ik het vorige seizoen zeker 4 weken over...
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_17705980
17 jarige passable scorer met head gepulled. Moet wel weer de verkopen zijn voor een leuk prijsje denk ik
  zondag 14 maart 2004 @ 13:58:53 #292
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_17707289
Vandaag een wedstrijd tegen een team dat al niet meer kan inloggen volgens mij. De vorige wedstrijd was reglementair 0-5 geworden. kan ik mooi Pic-en en mijn teamspirit wat opkrikken. Waarschijnlijk sta ik na vandaag dan 1e of 2e
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  zondag 14 maart 2004 @ 14:27:35 #293
45511 TimmyAsd
pi_17707839
Ik heb trouwens een keeper in de aanbieding: Pieter de Jager...
http://195.149.159.156/Common/playerDetails.asp?playerID=25070316

iemand interesse..
pi_17707851
Kunnen jullie hattrick.org nog bereiken ik namelijk niet momenteel
  zondag 14 maart 2004 @ 14:29:19 #295
45511 TimmyAsd
pi_17707877
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kunnen jullie hattrick.org nog bereiken ik namelijk niet momenteel
ik ook niet..
pi_17707902
ligt het dus in ieder geval niet aan mij, was net klaar met bedenken van de opstelling van vanavond en wilde hem invoeren kapt ie er mee

Current HT-Time: 2004-03-14 15:14:52

Hattrick is currently down since a little after 14:00 HT-Time because of a database problem. One of our databases is currently recovering. We do not not how long it will take and do not have a very good estimate for when the site can open again. It could take several hours or it could be sooner.

Maar hopen dat ik m'n opstelling nog kan doorgeven

[ Bericht 57% gewijzigd door Ender_Wiggin op 14-03-2004 15:17:15 (update) ]
pi_17709095
quote:
Op zondag 14 maart 2004 14:30 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar hopen dat ik m'n opstelling nog kan doorgeven
Er komt alweer een inlogscherm, dus volgens mij kun je aan de slag
pi_17709207
Vraagje voor wedstrijd van vanavond .. M'n tegenstander speelt hoogstwaarschijnlijk 4-4-2 en dan "Attack in the Middle" (als ik zo z'n vorige wedstrijden bekijk).

Wat is nu de beste opstelling hiertegen? Ik speel zoiezo 3-5-2 met m'n middenveld op "offensive" en m'n vleugelverdedigers op 'defensive', omdat ze zo het beste presteren .. Twijfel wel of ik ipv normal geen AIM of AOW moet kiezen .. (geen idee hoe m'n spelers presteren als ik dat kies) ...
  zondag 14 maart 2004 @ 15:56:41 #299
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_17709514
ik zou je vleugels op aanvallend zetten, en 1 middenvelder op verdedigend (en de rest gewoon zo dat ze beter presteren)...

omdat AIM de vleugelverdediging van tegenstander verzwakt. Misschien is het ook idee om 1 vleugel verdediger om te zetten naar een extra centrale verdediger...zo sla je nog meer aanvallen van hem af...

het middenveld win je toch wel van hem (dat is extreem zwak bij hem), ik zou eerder kijken of je je centrale verdediging wat sterker kan maken gezien zijn spitsen duo (dus vleugelverdediger of middenvelder opofferen daarvoor). Daarnaast vleugels op aanvallend, en taktiek op normaal. Uiteraard allemaal alleen als hij AIM speelt

[ Bericht 16% gewijzigd door Grumpey op 14-03-2004 16:01:42 ]
  zondag 14 maart 2004 @ 17:48:51 #300
59449 Finkelstein
Honing met bij-smaak
pi_17711970
quote:
Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef Grumpey het volgende:
clowns zijn spelers die populair zijn, en daarnaast een goed leider.
Ze zijn te koop vanaf een prijs van ongeveer 80.000, ze worden wel duurder laatste tijd.

wat doen ze? ze zorgen voor het langer hoog blijven van je Teamspirit indien hoger dan bedaard, en sneller stijgen ervan indien lager dan bedaard. Het is ongeveer te vergelijken met het leiderschap van je coach (die heeft eenzelfde effect op dat TS, alleen telt hier alleen het leiderschap, en bij clown is ook belangrijk dat hij populair is)

een speler die sympathiek is en goed leiderschap heeft ook een effect, alleen niet een maximaal effect. Deze spelers zijn echter voor een prikkie te koop (vanaf 1000 euro zeg maar)...

Als je wil zoek ik wel voor clown, zal eens kijken of ik er eentje deze week voor je kan opspeuren, het is nogal goed zoekwerk

edit: staat er nu eentje te koop: 27638300 ( in nederland)
dus als je echt enorme haast hebt!
Ok, dankjewel voor de uitleg, in ieder geval beter dan wat op al die websites staat. Denk dat ik nog gen clown koop. heb wel zo'n halve clown. allemaal succes vanavond...
In een vliegtuig altijd naast een negerin gaan zitten omdat men bij een ongeluk als eerste naar de zwarte doos zoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')