Heel verstandig om te PIC'cen bij zo'n wedstrijd... Ik wilde dat doen bij m'n laatste wedstrijd, tegen een tegenstander waar ik eigenlijk van wist dat ik zou verliezen.. Net voor de wedstrijd toch 'normal' gespeeld .. met 5-0 verloren .. dus had hem gewoon op PIC moeten laten staan, verlies is er toch welquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
Ik geloof dat er wat in het fokcup topic gevraagd werd aan jou, je was nl. reserve oid maar je kunt nu meedoen. Kijk maar evenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:07 schreef Finkelstein het volgende:
morgen mogen de gladiatoren weer aantreden. Ik moet tegen een team dat veel beter dan mij is. Dus ik ga PICen mijn TS mag nameliijk wel wat omhoog, weet ik zeker dat ik nog wat aan de wedstijd over hou...
wtf is PIC-en??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:00 schreef Grumpey het volgende:
ik ga gelijk nu kijken, en uiteraard ideeen postenMorgen PIC'en en toch winnen hoop ik!
Staat voor "Play it Cool" en is een opdracht die je bij je teamorders op het wedstrijdscherm kunt opgeven.. Zo heb je "Play it Cool", "Normal" en "Match of the Season" (MOTD).quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wtf is PIC-en??
edit: Wat hij zeiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wtf is PIC-en??
Die link bestaat niet, maar zonder punt op het eind doet ie het primaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
link is http://groups.msn.com/HattrickBeginnerPaginas
daar heb ik al mijn info vanaf gehaald in begin
weer completer
ik ook niet..quote:Op zondag 14 maart 2004 14:28 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Kunnen jullie hattrick.org nog bereiken ik namelijk niet momenteel
Er komt alweer een inlogscherm, dus volgens mij kun je aan de slagquote:Op zondag 14 maart 2004 14:30 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Maar hopen dat ik m'n opstelling nog kan doorgeven
Ok, dankjewel voor de uitleg, in ieder geval beter dan wat op al die websites staat. Denk dat ik nog gen clown koop. heb wel zo'n halve clown. allemaal succes vanavond...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:52 schreef Grumpey het volgende:
clowns zijn spelers die populair zijn, en daarnaast een goed leider.
Ze zijn te koop vanaf een prijs van ongeveer 80.000, ze worden wel duurder laatste tijd.
wat doen ze? ze zorgen voor het langer hoog blijven van je Teamspirit indien hoger dan bedaard, en sneller stijgen ervan indien lager dan bedaard. Het is ongeveer te vergelijken met het leiderschap van je coach (die heeft eenzelfde effect op dat TS, alleen telt hier alleen het leiderschap, en bij clown is ook belangrijk dat hij populair is)
een speler die sympathiek is en goed leiderschap heeft ook een effect, alleen niet een maximaal effect. Deze spelers zijn echter voor een prikkie te koop (vanaf 1000 euro zeg maar)...
Als je wil zoek ik wel voor clown, zal eens kijken of ik er eentje deze week voor je kan opspeuren, het is nogal goed zoekwerk![]()
edit: staat er nu eentje te koop: 27638300 ( in nederland)
dus als je echt enorme haast hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |