abonnement Unibet Coolblue
pi_17511240
Vervolg van Fok!kers stoppen met roken. Deel 19

Meer dan 1 jaar gestopt:

corr (2 jaar)
Dukhlovi (5 jaar)
Maartena (6 1/2 jaar)
-Maverick -(2 jaar, 6mnd)
Meiske78 (2 jaar, 2 mnd)
pebbje (1 jaar, 6 mnd)
raphidae (1 jaar, 6mnd)
Roxxy (2 jaar 8 mnd)
spookvrouw (2 1/2 jaar)
Ymke ( 1 jaar, 2mnd)

Meer dan 6 mnd gestopt:

Berekery & Miss Berkery (9 mnd)
Bloodrayne (9 mnd)
Doopy-X- (7 mnd)
Estranged_Dream (7 mnd)
Escape2Dawn (1 jaar)
Faxie (6mnd)
Jumparound (8 mnd)
Keios (11 mnd)
Rulin (8 mnd)
Spindizzy (1 jaar) *
Stargazer(6 mnd)
Toebroodjie (9 mnd)
Tomaz (6 mnd)
trekdrop (7mnd)
vava (8 mnd)

Kwartaalstoppers:

-B- (3 mnd)
Bastard
Biene (3 mnd)
Blixar (3 mnd)
Bolsje (4 mnd)
Cora (3 mnd)
DarkElf (4 mnd)
Da_Rock (5 mnd)
Darkphorze (3 mnd)
dawg 5 mnd)
dolfg (4 mnd)
Eb (5 mnd)
Ezri (3 mnd)
Dafje33 (3 mnd)
Githa (3 mnd)
irule25 (3 mnd)
kale_kleuter (3 mnd)
Krattenkoning (4 mnd)
Leila (5 mnd)
Mercy_symbol (3 mnd)
mistermaniac (3 mnd)
Noayla_ (3 mnd)
nozem (5 mnd)
Roache_ (3 mnd)
snaakster (4 mnd)
stoopkind (3 mnd)
Syrek (5 mnd)
Vince22 (4 mnd)
V2i (3 mnd)

2 Maanden

Bayswater *
broer
Chara
josje-1956
Herkauwer
Lily
Miklo1980
punchdrunk
ray_nl
Rollins
Shandon_rules

1 maand

Babbelzz
BloodyLotte
BMannien
Cassii
Cheshire
ChezMatik
DaBeetle
Doedelzak13
egosho
Githa
grote_oebiedoebie
Kanjer
koala2002
Lariekoek
m-niki
Maestrov
Martin_Jager
Moniek
No0dle
psy_icon
Riann *
sjak
Spooky4u
ransbal
Ruuud
timmeeeh


Pupillen (weken)

cimbom
Donnie.Darko
GreenEyes
Kaps00ny
Kondros
leolinedance
Miss_Nexhil
Navelpluisje
Nokia3310
Omkron
Zwansen

14 februari: psy_icon
16 februari: Caramelpuddinkje
1 april: badgirl18
2 april: gimme.shelter
5 april: onlogisch
8 april: B_BOY
28 april: Dreamgirl *
29 april: 44PJ3 *

Als je in het lijstje wil, zet dan even je stopdatum in dit topic, svp.

Wie volhoudt, komt steeds hoger op de ladder. Wees zo sportief het ook even te melden als je weer bent begonnen.

Wie mee wil doen: lurk even een metertje en laat weten hoe je ervoor staat.

Succes iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 30-04-2004 14:20:40 ]
pi_17511328
I have not smoked for:

Two months, two weeks, five days, 11 hours, 31 minutes and 11 seconds. 2036 cigarettes not smoked, saving ¤ 313,70. Life saved: 1 week, 1 hour, 40 minutes.

Jaaa we gaan lekker !

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17511992
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:33 schreef DarkElf het volgende:
I have not smoked for:

Two months, two weeks, five days, 11 hours, 31 minutes and 11 seconds. 2036 cigarettes not smoked, saving ¤ 313,70. Life saved: 1 week, 1 hour, 40 minutes.

Jaaa we gaan lekker !

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Heel netjes hoor .

Heb je jezelf daarvoor al een keer lekker verwent?? Als beloning dus .
pi_17512086
verwend alleen daarom? nee, maar wel naar de kapper geweest voor een New me.. vond ik er wel bij passen, rookvrij, stankvrij en <grin>"vlotter"...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17525355
meldt zich weer
* bookmark

Two months, four days, 21 hours, 19 minutes and 17 seconds. 1946 cigarettes not smoked, saving ¤ 326,06. Life saved: 6 days, 18 hours, 10 minutes.
pi_17533173
En weer een maandje erbij:

Four months, 14 hours, 27 minutes and 57 seconds. 972 cigarettes not smoked, saving ¤ 194,56. Life saved: 3 days, 9 hours, 0 minutes.


  zaterdag 6 maart 2004 @ 13:53:04 #7
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17533484
2 maanden en 5 dagen niet gerookt!

Ik schrok wel een beetje toen j.l. week in Paradiso iemand mij een sigaret aanbood. Ik had wat drank in mijn mik en zei zonder na te denken " ja lekker".

Ik was even een paar seconden vergeten dat ik helemaal niet meer rook!
Vond het wel typisch dat mijn onderbewuste blijkbaar nog niet aan mijn rookvrije status gewend is!

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_17533539
@ Noayla_

Ik herken het hoor...


Maar goed van je hoor dat je het afgeslagen hebt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:02:38 #9
69709 Shandon_rules
1,2,3..... SKA-BOOM!!!
pi_17533708
vanaf 2e kerstdag niet meer... En zonder problemen!!!
"Funeral" is an anagram for "Real Fun" &lt;&lt;&gt;&gt; "Ah, the middlefinger, the most communicative of fingers."
&lt;&lt;&gt;&gt; En in m'n vrije uurtjes ben ik een Skatanist.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 15:23:08 #10
19105 Noayla_
Love me tender
pi_17535064
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 13:55 schreef DarkElf het volgende:
@ Noayla_

Ik herken het hoor...


Maar goed van je hoor dat je het afgeslagen hebt
Ik had 'm al uit het pakje gepakt terwijl mijn hersenen zeer traag het besef lieten doorsijpelen dat er iets niet klopte

Verder dan dat is het gelukkig niet gegaan want ik zou me zelfs bij 1 trekje al klote hebben gevoeld.
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 7 maart 2004 @ 00:42:53 #11
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_17547280
Ik heb het gisteren wel even moeilijk gehad. Voor mijn studie had ik een 24-uurs activiteit. En dat gaat natuurlijk samen met flink wat alcohol. Automatisch ging ik met het groepje rokers mee naar buiten en daar zat ik dan, flink te inhaleren van de circulerende rook. En toen iemand mijn buurvrouw een sigaret gaf wist ik niet hoe snel ik hem moest pakken en het in mijn mond te steken. Gelukkig keek mijn buurvrouw erg boos en heb ik hem terug gegeven, want anders? In een seconde lukt het best om je te overtuigen dat het best wel mag, en dat het een bijzondere gelegenheid is en al die blabla. Gelukkig was ik nog zo helder van geest om mezelf te beschermen. Ik heb maar een nieuwe fles wijn open getrokken en ben de dansvloer opgegaan. U raad het al, ik heb nu spierpijn. Maar, ik rook niet.
  zondag 7 maart 2004 @ 01:00:21 #13
21147 Miklo1980
Vatos locos 4-ever
pi_17547616
ik wil ook graag in het 2maanden lijstje

Two months, six days, 59 minutes and 43 seconds. 1386 cigarettes not smoked, saving ¤ 228,83. Life saved: 4 days, 19 hours, 30 minutes.

( en toch blijven de kroeg / discotheek bezoeken het moelijkst maar blijf volhouden!!! )
[url]http://www.almelo-extreme.nl[/url] [url]http://www.vakq.nl[/url]
  zondag 7 maart 2004 @ 01:38:58 #14
16862 Cora
van Mora
pi_17548234
quote:
BieneBeep schreef het volgende:
Joe go Coragirl!
Ik ben nu een maand gestopt en vandaag veel zin gehad in een sigaret. Maar ik heb het natuurlijk niet gedaan, ik rook niet meer namelijk.
Ik ben al druk bezig met mijn beloning.
Ben ook trots op jou beep!
Hou vol he?!
We roken niet meer namelijk.
:{
  zondag 7 maart 2004 @ 09:11:13 #15
593 sjak
Juffie Bloem
pi_17550390
De makkelijke momenten gaan overheersen
One month, three weeks, three days, 20 hours, 28 minutes and 1 second. 1117 cigarettes not smoked, saving € 169,79.
En wat veel geld al bespaard zeg, en dit is nog de oude prijs *trots*
Lekker douchen!
  zondag 7 maart 2004 @ 20:28:07 #16
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_17561046
De enige lastige momenten zijn die inderdaad van onder het genot van een biertje of wijntje( en dadelijk gaan di verdomdee terassen ook weer open). Het beste zou dus zijn dat ik ook niks meer drink want dan heb ik die associatie ook niet meer. Ga me gelijk ook even in het fok dieet topic melden want meer eten doe ik wel, wisten jullie dat de paaseitjes al in de winkels liggen?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_17566065
Kan iemand het schemaatje aanpassen, ik ben inmiddels meer dan 4 maanden gestopt
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17566172
Op 15 maart 2004 ben ik al 8 maanden gestopt mag dus ook aangepast worden in het schemaatje.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 8 maart 2004 @ 09:42:24 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17569028
Gisteren had ik een verjaardag van mn vader .. ondanks dat iedereen daar niet rookt of gestopt met roken was, had ik een enorme behoefte aan een peuk. Zo aan het eind, na het eten en anderhalf fles wijn.. ja.. toen snakte ik echt naar een relaxte peuk om lekker mee uit te buiken. Maar ik had niks bij me natuurlijk, en mn omgeving ook niet.. Anders had ik wel 1 peuk gerookt denk ik ondanks dat ik wist dat ik er spijt van zou hebben. Ik zag die ene peuk als een goed glas cognac, die drink je ook alleen bij speciale gelegenheden toch?
Stoppen met roken is na dik 2 maanden nog steeds niet zo makkelijk dus.
The truth was in here.
  maandag 8 maart 2004 @ 12:10:25 #20
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_17571707
I quit smoking now for Two months, three days, 11 hours, 8 minutes and 36 seconds. 1269 cigarettes not smoked, saving ¤ 263,38 (-22,76 van vóór de prijsverhogingen ). Life saved: 4 days, 9 hours, 45 minutes.

Jaaaa, volgens mij mag ik ook in het overzicht bij de 2 maanden!
En ja, idd, soms is het nog steeds moeilijk, maar dat is maar heeeeel soms.
  maandag 8 maart 2004 @ 21:13:59 #21
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_17584015
Nog een leuke reden voor vrouwen (en eigenlijk ook mannen) om maar eens te stoppen met roken..... Ik kwam laatst in een winkel, en daar stond een (naar de rook stinkend) vrouw naast me van een jaar of 55 a 60.

Ze had onderhand de stem van een MAN, en met wat kuchjes en zeer hees geluid maakte ze haar wensen duidelijk aan de winkelier...

Maar mijn god, als je dus eens goed gaat luisteren naar de verschillen in stemgeluid tussen een rookster en een niet rookster..... Dan klinkt de niet rookster stukken beter! Bij mannen geldt natuurlijk hetzelfde, maar doordat mannen zowiezo een lage stem hebben merk je het niet zo. Bij vrouwen dus wel.

Mijn Oma die nog nooit gerookt heeft heeft nog een echte mooie vrouwenstem. Mijn tante die een jaar of 20 jonger is maar tot een jaar of 5 geleden flink heeft gerookt heeft er een aardig lelijke stem aan over gehouden, alhoewel dit de laatste paar jaar weer wat bijgetrokken is lijkt het wel.....

Wellicht nog een reden. Voor de vrouwen dan
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_17585725
quote:
Op zondag 7 maart 2004 01:38 schreef Corabeeb het volgende:
Ben ook trots op jou beep!
Hou vol he?!
We roken niet meer namelijk.
Dan zijn we samen supertrots!
Tuuk hou ik vol. Eerdaags ga ik wel beginnen met goed te letten op mijn eten, want dat gaat nergens over. Eerst nam ik tijdens het uiteten alleen een hoofdgerecht, en vooraf stokbrood met kruidenboter. Nu begin ik met een mandje met stokbrood, voorgerecht, hoofdgerecht, en zo'n ontzettend lekker slecht toetje. Haske fout, dus. Ik heb gewoon meer honger gekregen, of zit dit tussen mijn oren?

*heel snel, heel fanatiek sporten en minder snoepen gaat
pi_17585948
quote:
Op maandag 8 maart 2004 21:13 schreef maartena het volgende:
Nog een leuke reden voor vrouwen (en eigenlijk ook mannen) om maar eens te stoppen met roken..... Ik kwam laatst in een winkel, en daar stond een (naar de rook stinkend) vrouw naast me van een jaar of 55 a 60.

Ze had onderhand de stem van een MAN, en met wat kuchjes en zeer hees geluid maakte ze haar wensen duidelijk aan de winkelier...

Maar mijn god, als je dus eens goed gaat luisteren naar de verschillen in stemgeluid tussen een rookster en een niet rookster..... Dan klinkt de niet rookster stukken beter! Bij mannen geldt natuurlijk hetzelfde, maar doordat mannen zowiezo een lage stem hebben merk je het niet zo. Bij vrouwen dus wel.


Mijn Oma die nog nooit gerookt heeft heeft nog een echte mooie vrouwenstem. Mijn tante die een jaar of 20 jonger is maar tot een jaar of 5 geleden flink heeft gerookt heeft er een aardig lelijke stem aan over gehouden, alhoewel dit de laatste paar jaar weer wat bijgetrokken is lijkt het wel.....

Wellicht nog een reden. Voor de vrouwen dan
Sorry, behalve t kuchen...een doorleefde rokersstem vind ik mooi!! Ben gestopt, maar een zware stem is echt mooi naar mijn mening!!
geniet nooit met mate
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:00:46 #24
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_17595466
quote:
Op maandag 8 maart 2004 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ik zag die ene peuk als een goed glas cognac, die drink je ook alleen bij speciale gelegenheden toch?
het soort cognac waar je straks weer twintig glazen per dag van drinkt, vanaf sochtends tot savonds?

ach, alleen bij speciale gelegenheden.. als DAT toch eens kon...
maar helaas. een roker is een verslaafde, nicotine is drugs en herintroducering van drugs bij een ex verslaafde zorgt in 99% van de gevallen voor een terugval.

ook na 2 maanden

ook na 2 jaar

klote he.

maar, toch goed dat je het niet gedaan hebt. ik bespeur een opkomend zwakte excuus, vandaar de post.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:04:19 #25
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_17595557
quote:
Op maandag 8 maart 2004 22:15 schreef gimme.shelter het volgende:


Sorry, behalve t kuchen...een doorleefde rokersstem vind ik mooi!! Ben gestopt, maar een zware stem is echt mooi naar mijn mening!!
als je die putlucht uit de mond, de bruine tanden en gele vingertoppen wegdenkt heeft het wel wat ja.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')