abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17507307
quote:
Fiat announced its replacement model for the successful 124 range in 1974, the all-new 131 Mirafiori. The 131 Mirafiori came with a bewildering range of engines which included 1.3, 1.6 and 2.0 litre petrol units.

In 1976 Fiat (with the help of Bertone) built a special short-run of Abarth Rallye versions of the 131 to comply with International rallying homologation regulations. Using a combination of two door saloon bodies with special lightweight body panels, a 2.0 litre twin-cam and a Colotti gearbox the 131 Abarth Rallye provided excellent performance
quote:
bodywork
Type 4/5S SAL
Designer Bertone/Abarth
Number of doors 2
dimensions & weights
Wheelbase 2490 mm 98 in
Track front 1460 mm 57.5 in
rear 1456 mm 57.3 in
Length 4190 mm 165 in
Width 1720 mm 67.7 in
Height 1360 mm 53.5 in
Ground clearance
Kerb weight 980 kg 2161 lb
Weight distribution
(Front)
Fuel capacity 50
litres 11
UK Gal 13.2
US Gal
quote:
engine
Code 131 AR.000
Manufacturer Fiat
Type S-4
Wet sumped
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Main bearings
Construction cast iron block; light alloy head
Bore × stroke 84.00mm × 90.00mm
3.31 in × 3.54 in
Bore/Stroke ratio 0.93
Displacement 1995 cc
(121.742 cu in)
Unitary capacity 498.75 cc/cylinder
Compression ratio 10.00:1
Fuel system 1 We 34 ADF carb
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter N
Max. output
(DIN) 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW)
@6400 rpm
Max. torque
(DIN) 176.0 Nm (130 lbft) (17.9 kgm)
@3800 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 68.7 bhp/litre
1.13 bhp/cu in
Specific torque 88.22 Nm/litre
quote:
performance
Note: A value of -1 means that
the car cannot attain that speed.
0-50mph (80 km/h)
0-60mph
0-100km/h 8.20s
0-100mph
80-120km/h
(50-70mph)
in top
0-Quarter-mile 15.30s
0-Kilometre 28.70s
Top speed 190 km/h
Fuel Consumption
CO2 Emissions
Power-to-weight 139.8 bhp/ton
quote:
chassis
Engine location Front
Engine alignment Longitudinal
Steering rack & pinion
Turns
lock-to-lock 3.400
Turning circle 10.60 m
Suspension Front I.CS.MS.
Rear I.CS.W.RA.
Wheels F/R 7 x 15/7 x 15
Tyres F Pirelli P7 195/50 VR 15
Tyres R Pirelli P7 195/50 VR 15
Brakes F/R Di/Di
Brake ∅ F/R 227/227 mm
Braked area
Transmission 5M
Drive RWD
Top gear ratio 0.87
Final drive ratio 3.90
PTA [Slowchat] archief

[ Bericht 17% gewijzigd door PeuRac op 05-03-2004 01:00:42 (Afgemaakt) ]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 00:49:34 #2
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17507362
w00t w00t
pi_17507419
Dan maar hier nog maar een keer...
Damn... Ik krijg het altijd weer voor elkaar om door een slotje heen te posten...

Maar goed... Ik ging slapen...
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 00:54:21 #4
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17507467
truzzel MutZ!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 01:02:20 #5
30331 Wiseone
What sense does your life have
pi_17507606
Wat een wagen.....
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
What sense does your life have...??
pi_17507611
Zo, eindelijk weer eens een echte SC, met een kloppend nummer, een mooie omschrijving van de auto, en een fatsoenlijke hoeveelheid plaatjes

IK vind dat IK dat goed heb gedaan
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_17507634
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:02 schreef Wiseone het volgende:
Wat een wagen.....
Ik weet niet wat ik moet zeggen...
Geil, want dat is die auto Ik vind em super bruut, je lacht er nu nog steeds elke GTI mee uit (als is dat niet zo moeilijk), elke TDI ook
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 01:07:08 #8
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17507683
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:02 schreef PeuRac het volgende:
Zo, eindelijk weer eens een echte SC, met een kloppend nummer, een mooie omschrijving van de auto, en een fatsoenlijke hoeveelheid plaatjes

IK vind dat IK dat goed heb gedaan
Was de mijne weer niet goed?
pi_17507736
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:07 schreef LWaS het volgende:

[..]

Was de mijne weer niet goed?
Heel weining info (motor ed), t SC topic linkje ontbrak, de twijfel of die KM-stand klopt is redelijk, plus dat t een kwakzalvers middel is om daarmee de SC-titel kloppend te maken.

(Ja ik weet t, ik ben een zeikerd, maar wel eentje die nog weet hoe SC's gemaakt moeten worden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_17507798
* PeuRac gaat slapen morgen op banen jacht
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_17508681
Goedemorgen

Ik zie dat ik weer de eerste ben
pi_17508882
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 05:49 schreef Hagedis het volgende:
Goedemorgen

Ik zie dat ik weer de eerste ben
Vind je het gek met zo'n tijdstip?? Ik lig dan nog heerlijk te
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_17508931
T'is wel rustig zo rond deze tijd van de dag zeg

Nouja, ik ben ook alleen maar vroeg wakker i.v.m. tentamens

* Hagedis wat doe je hier nog!, ga je tijd eens nuttig besteden!
pi_17510042
Goeie morgen ben ook weer wakker, maar heb veel te doen, dus ben er lekker niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 10:29:19 #15
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17510258
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 01:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Heel weining info (motor ed), t SC topic linkje ontbrak, de twijfel of die KM-stand klopt is redelijk, plus dat t een kwakzalvers middel is om daarmee de SC-titel kloppend te maken.

(Ja ik weet t, ik ben een zeikerd, maar wel eentje die nog weet hoe SC's gemaakt moeten worden
Ik zal er volgende keer wel afblijven.
pi_17510876
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 10:29 schreef LWaS het volgende:

[..]

Ik zal er volgende keer wel afblijven.
Hoeft niet hoor, ik weet zeker dat je t de volgende keer wel goed doet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 11:13:08 #17
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17510921
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:10 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, ik weet zeker dat je t de volgende keer wel goed doet
pi_17511045
morguh
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 11:22:24 #19
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17511107
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:19 schreef ThaFreak het volgende:
morguh
Wat is er morgen
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:25:06 #20
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_17511167
wat een opschepperij weer

morguh
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:28:18 #21
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_17511219
Tupperware-Lada - alarm!!!
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
  vrijdag 5 maart 2004 @ 11:37:09 #22
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_17511396
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_17511419
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:28 schreef ZX9R het volgende:
Tupperware-Lada - alarm!!!
Ga fietsen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  FOK!fossiel vrijdag 5 maart 2004 @ 11:40:15 #24
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_17511456
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ga fietsen
IIk wacht tot het mooier weer wordt, dan kan ik ook weer gaan fietsen
Op mijn zo goed als nieuwe mountainbike
pi_17511544
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 11:40 schreef LWaS het volgende:

[..]

IIk wacht tot het mooier weer wordt, dan kan ik ook weer gaan fietsen
Op mijn zo goed als nieuwe mountainbike
Wat mooier weer wacht je op dan, voorzover ik kan kijken is er geen wolkje te zien De zon schijnt heerlijk, en als je hard genoeg trapt heb je ook geen last van de temperatuur.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')