Ik zal er vanaaf effe een postenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:35 schreef Kikke het volgende:
heb je een foto van de 17"?
Nee voor zo weinig geld ga ik er geen reiskosten/tijd tegenaan gooien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:06 schreef Ray30 het volgende:
Ik zou ook een foto willen zien en is de monitor nog in goede staat is het beeld nog helemaal goed?
Bezorgen mogelijk?
is ongeveer 6 jaar oud en werkt nog goed.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:47 schreef saban het volgende:
Die 17", hoe oud is die, werkt hij nog goed ?
Ehhquote:Op maandag 8 maart 2004 22:59 schreef Prepzzz het volgende:
switch en 17" voor 40 euro ?
ES-3105Pquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:59 schreef Ra-z het volgende:
Type nr van die switch??
mmm ik denk er even over na...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:35 schreef saban het volgende:
Ik zoek een 17" monitor, maarja, ik ben bang dat hij snel kapot kan gaan, hij is 6 jaar oud....
¤20,- ?
Hmmzz grmbl nou oke 25 euro !!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:35 schreef saban het volgende:
Ik zoek een 17" monitor, maarja, ik ben bang dat hij snel kapot kan gaan, hij is 6 jaar oud....
¤20,- ?
Heb je interesse in de te koop staande spullen ?quote:Op maandag 5 april 2004 15:23 schreef CybErik het volgende:
hey waar in h'dorp woon je?
Daar ga ik niet aan beginnen hoor voor die paar euro een grarantie verstrekken met verwijderingsservicequote:Op maandag 5 april 2004 21:08 schreef petorr het volgende:
Ik ken wellicht iemand die intresse heeft in die 17" Compaq monitor. Aangezien je van mij een voeding wilt kopen is dit helemaal handig zodat we alles in 1x kunnen regelen!
Wat 'Saban' al terrecht opmerkte is dat 6 jaar wel veel is voor een monitor! die kan inderderdaad ieder moment kapot gaan. Krijg ik van jou de garantie dat als hij binnen 3 maanden ofzo kapot gaat (aan ouderderom) , ik (een deel) van het geld terug krijg, maar vooral dat jij dan zorgt voor de "verwerking" van de monitor?
Maar eerst even navragen of de persoon die ik in gedachte heb wel echt intresse heeft! Ik laat het je hier zo snel mogelijk weten
Voor dit bedrag is garantie wel wat veel gevraagd, daar moet ik je wel gelijk in geven...quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:00 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
je gaat behoorlijk off-topic dude !
Maar het gaat hier om een veel lager bedrag dan 50 euro !!
Ok, dan wacht ik evenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:37 schreef Flying_Vee het volgende:
Nog effe en ik ga't gratis weggeven hoor !!
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 19:49 schreef CybErik het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik even![]()
Nee helaas daar ga ik niet op in, dan hou ik 'm liever zelfquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:11 schreef AleXtc het volgende:
Voor 22,50 eurie heb je die switch nieuw en met garantie.
Ik wil je er wel 15 euro voor geven maar dan betaal je zelf de verzendkosten.
Eindelijk erkenning dank Uquote:Op zondag 30 mei 2004 21:33 schreef Darkhacker het volgende:
Je Kunt in ieder geval niet zeggen dat je niet geprobeert hebt 't te verkopenzet 'm op
't is dat ik geen ruimte heb anders zou ik ze zelf kopenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:17 schreef Flying_Vee het volgende:
Okay spectaculair aanbod !!!!!!!!!!
Alle 3 monitoren bij elkaar voor maar 20 euro !!!
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:29 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
't is dat ik geen ruimte heb anders zou ik ze zelf kopen![]()
Niet echt, Amsterdam is het noordelijkste zeg maar....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:48 schreef ronaldude het volgende:
[..]
Ben geïnteresseerd in die 17", hoofddorp is echter te ver weg. Kom je ook wel eens wat meer noordelijker?
Da's jammer, dit jaar ook niet op vakantie naar het mooie brinkdorp Dwingeloo? :pquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:30 schreef Flying_Vee het volgende:
[..]
Niet echt, Amsterdam is het noordelijkste zeg maar....
Ok, ik zeg een uur of 2 's middag'squote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:12 schreef Rnej het volgende:
als de 17 inch er nog is... 20 euro.. die anderen heb ik geen ruimte voor...
dan kom ik m a.s. zondag ophalen op t station van hoofddorp... ok?
Ehh nee ik denk dat ik pasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:08 schreef ronaldude het volgende:
[..]
Da's jammer, dit jaar ook niet op vakantie naar het mooie brinkdorp Dwingeloo? :p
Eh ja,quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:23 schreef Rnej het volgende:
volgens ns.nl komt mijn trein dan om 14.04 uur aan![]()
dus zondag 4 juli, 14.04 station hoofddorp...
-edit-
voor de 'kiosk' afspreken?
moet k gewoon zoeken naar de persoon met de computermonitor
Sterker nog dat is inclusief voedings kabelsquote:Op maandag 5 juli 2004 12:59 schreef Flying_Vee het volgende:
Sterker nog allebei voor 7 euro !!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |