Ik zoek dan juist altijd hele dramatische muziek uit waardoor ik me nog kutter voel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik draai dan altijd mn Anouk cd!
Helpt best goed.. keihard, meezingen.. en na half uurtje voel je je meestal suk beter..
Vandaar dat je me die altijd liet horen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:31 schreef Minisuisse het volgende:
Coldplay - The Scientist
Coldplay - Clocks
Sorryquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef Kwark het volgende:
Dit wordt weer zo'n topic waarin iedereen z'n favoriete artiest gaat pluggen.
Ik weet niet.. ik draai op de een of andere manier altijd Anouk dan.. hahaquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:31 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik zoek dan juist altijd hele dramatische muziek uit waardoor ik me nog kutter voel.
Altijdquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vandaar dat je me die altijd liet horen?![]()
Of dat je mij gewoon niet magquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Altijd![]()
Nu ist net of ik altijd in een kutstemming ben
Sssstquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Of dat je mij gewoon niet mag![]()
Nou, daar ben ik dan lekker meequote:Op donderdag 4 maart 2004 21:35 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Sssst
quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:33 schreef Inca het volgende:
Waarheen Waarvoor van Mie Ketelkamp geloof ik die dat zingt
hahahahahaquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:36 schreef Sapphire het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry, ik kon het niet laten.
Ik snap je wel.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:32 schreef tailey17 het volgende:
hoi cora, ikke dus ook maar op een gegeven moment weet je geen nummertjes meer en bied zoiets uit komst
Superplaat is dat.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:40 schreef Cora het volgende:
Ik snap je wel.
Ik kies voor:
My immortal van Evanescence
Is dat die plaat waarin hij zingt dat zijn beste dromen gaan over dat hij zelfmoord pleegt of zoiets?quote:Here without you van 3 doors down.
In het kader van dat hoor je dan overdag ook veel op de radio.![]()
Nee, dan bedoel je denk ik Mad world van Gary Jules of zoiets.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:46 schreef Sapphire het volgende:
Is dat die plaat waarin hij zingt dat zijn beste dromen gaan over dat hij zelfmoord pleegt of zoiets?
Want da's wel een mega-depri plaat idd.
Ach, laten we het er maar op houden dat ik het begrijp.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:43 schreef tailey17 het volgende:
hoi cora, lijkt wel of je zoiets gewoon elke keer moet hebben.. elke keer gebeurd er wat waardoor je alles kwijt bent en niks meer wilt doen en het liefste wou dat je er niet meer was, maar de sterkste zal er wezen ;-)
Is de naam van de artiestquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:11 schreef tailey17 het volgende:
ken Sopor Aeturnus niet vinden via kazaa :-( ken het nummer niet (een hele hoop die er hier tussen staan niet hoor:))
heb em gedownd, idd erg mooiquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:09 schreef tailey17 het volgende:
no way out van phil collins is ook zo'n lekker nummerjteeven helemaal weg zijn van de wereld
Daar heb ik net nog op gejankt..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:38 schreef sleepflower het volgende:
Evanescence - My Immortal.
Niet mijn favorite band, maar dit liedje is erg mooi.
gelukkig lees ik het topic ff door... die wilde ik ook neerzettenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:29 schreef Doomspreader het volgende:
My Dying Bride - The Angel and the Dark River
Anathema - A Natural Disaster
Of Nick Cave.
En alles van Marco Borsato.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:52 schreef JordyB het volgende:
Alles van Simply Red
The Beatles - Yesterdayquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:31 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik zoek dan juist altijd hele dramatische muziek uit waardoor ik me nog kutter voel.
Nick Drake doet het dan ook wel goed.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:20 schreef Dezz het volgende:
Alles van Ellioth Smith
Mjah ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]
gelukkig lees ik het topic ff door... die wilde ik ook neerzetten
Ondanks dat ik niet zo van nu-metal houd vind ik dit nummer wel erg mooi qua texten stemquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:40 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik snap je wel.
Ik kies voor:
My immortal van Evanescence
en
Here without you van 3 doors down.
In het kader van dat hoor je dan overdag ook veel op de radio.
Ik hoop dat het verder wel een beetje gaat met je dipje.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:26 schreef Luca_Brasi het volgende:
Radiohead- Fake Plastic Trees
Pink Floyd- Shine on you crazy diamond
Toto- I will remember
Level 42- It's over
Pat Matheny & Charlie Haden- Spiritual
Ik ga ze ook nog es allemaal luisteren.. :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |