Goh waarom zou die Marco toch altijd winnen.quote:De genomineerden
Beste Zanger
Frans Bauer
Jim
Marco Borsato
Trijntje Oosterhuis IMHOquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er echt geen betere zangeressen dan Do en Dewi in Nederland?
Is idd een geweldige zangeres. Wat mij betreft hadden Do, Trijntje en Hind genomineerd mogen worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:02 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis IMHO![]()
Dance is nog enigzins een productie, die in dit geval wel door de genomineerden wordt gemaakt. Soulvation is dans muziek, die draaien geen plaatjes. Zelfde geld voor dat G-Spot geval al draait ie tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom is er in hemelsnaam een verschil gemaakt tussen dance en DJ
Nee Tiësto zit dan in Maleisië en als Soulvation zegt dat ze komen dan winnen hun hem in ieder geval voor Dancequote:terwijl Tiesto toch allebei wint in Nederland..
das toch niet geheim?quote:Op zondag 7 maart 2004 18:58 schreef MLorena het volgende:
ik weet voor een groot deel wie er optreden alleen zeg ik lekker nietmoet nog ff geheim blijven
Maar dat zullen niet de enige artiesten zijn, naar ik aanneem.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:49 schreef Dr.E het volgende:
[..]
das toch niet geheim?
Blue, Kurt Nilsen, Sugababes
ja idd.quote:Maarja, het zijn de TMF Awards maar.
Trijntje Oosterhuisquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er echt geen betere zangeressen dan Do en Dewi in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |