Bron: FPquote:Verbouwing Tweede Kamer onder vuur
In de Tweede Kamer ligt momenteel liggen de verbouwingsplannen van de Kamer onder vuur. Zo hebben de politieke partijen LPF, CDA en VVD veel bezwaren tegen de vijftig miljoen euro kostende verbouwing in tijden waarin veel bezuinigd moet worden. Dat meldt RTL Nieuws vandaag.
Drie jaar geleden werd er door de Tweede Kamer besloten tot de verbouwing, omdat de Kamerleden te krap gehuisvest zijn. De vijftig miljoen euro die voor de verbouwing opzij is gezet, zal gebruikt worden om twee etages op het huidige gebouw te zetten, inclusief een fitness-ruimte.
De LPF dreigde uit de bouwcommissie te stappen als de plannen door zouden gaan. De Tweede Kamer moet nu nog zelf officieel beslissen of de verbouwing wel zal doorgaan.
Hoe je het went of keert: De LPF was de enige partij die echt actie ondernam tegen de verbouwing. Da's kennelijk lastig toe te geven voor sommige mensen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:34 schreef Flumina het volgende:
Ben wel blij dat de verbouwing niet door gaat. Maar er staat natuurlijk weer niet in dat de linkse partijen per se voor de verbouwing waren....
Ik vind die hele verbouwing niet erg noodzakelijk! 52 vierkante meter of 43 vierkante meter. Doe dan maar 43 vierkante meter. Daar kunnen ze ook wel mee uit de voeten. Dan richten ze hun kantoor maar wat efficiënter in. Willen ze echt groter, dan betalen ze het maar uit eigen zak. Tis hun werkplek, hun werkomstandigheden en ze verdienen genoeg.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef Libris het volgende:
Inderdaad jammer dat elk topic weer links/rechts wordt. Als er 3 jaar geleden werd besloten tot verbouwing en de kosten zijn verantwoord (ik vind ze wel wat aan de hoge kant, dat wel). Waarom niet? Maar misschien eerst voor wat minder geld de meest noodzakelijke verbouwingen doen. De fitness dus even achterwege laten
Wellicht kan er conform de huidige arbeidstrend gekeken worden naar vergroting van de mogelijkheden tot thuiswerken om kosten te sparen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef Libris het volgende:
Inderdaad jammer dat elk topic weer links/rechts wordt. Als er 3 jaar geleden werd besloten tot verbouwing en de kosten zijn verantwoord (ik vind ze wel wat aan de hoge kant, dat wel). Waarom niet? Maar misschien eerst voor wat minder geld de meest noodzakelijke verbouwingen doen. De fitness dus even achterwege laten
Hmmz, Bos heeft wat dat betreft natuurlijk al het goede voorbeeld gegeven...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Wellicht kan er conform de huidige arbeidstrend gekeken worden naar vergroting van de mogelijkheden tot thuiswerken om kosten te sparen.
[afbeelding]
Aaahhh, those were the days...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Drie jaar geleden zat de LPF niet eens in de kamer....
quote:Links wil blijkbaar dat de miljoenenverbouwing ten tijde van bezuinigingen gewoon doorgaat?
Als je dan ook nog het woordjeblijkbaar had weggelaten, was het wellicht duidelijker en minder insinuerend geweest?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:26 schreef Tikorev het volgende:
Ik zeg niet dat links voor het doorgaan van de verbouwing is. Ik kon het niet opmaken uit het artikel maar ik kreeg de indruk van wel omdat de VVD, het CDA en de LPF zo expliciet genoemd werden en de anderen niet. Ik was benieuwd of het echt zo was omdat dat mij lichtelijk zou verbazen. Daarom stond er ook een vraagteken bij.
[..]
[afbeelding]
Blijkbaar stond er omdat heel duidelijk VVD, CDA en LPF werden genoemd en andere partijen niet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:40 schreef Verbal het volgende:
Als je dan ook nog het woordje'blijkbaar had weggelaten, was het wellicht duidelijker en minder insinuerend geweest?
Als jij nou eens niet alles probeert te relateren aan links of rechts, dan was dit niet nodig geweest. En als je nou gewoon even kijkt naar de diverse posts voor de mijne, zie je dat ik een punt heb.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:44 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Blijkbaar stond er omdat heel duidelijk VVD, CDA en LPF werden genoemd en andere partijen niet.
Als jij nou gewoon eens niet steeds zo overgevoelig reageert op het woordjes als 'links' of 'rechts' was dit hele gezeik niet nodig geweest.![]()
En nu wil jij gaan dicteren waar ik wel en niet benieuwd naar mag zijn als ik zo'n artikel lees?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:47 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als jij nou eens niet alles probeert te relateren aan links of rechts, dan was dit niet nodig geweest.
Ik zie dat jij de eerste bent die offtopic gaat zitten brallen over de motieven van de TS. Of om jezelf maar even te quoten:quote:En als je nou gewoon even kijkt naar de diverse posts voor de mijne, zie je dat ik een punt heb.
quote:Dat vertroebelt de inhoudelijke discussie namelijk op voorhand alweer
Ik wil niks dicteren. Maar je erkent dus dat je inderdaad actief links weer tegenover rechts wilde zetten?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En nu wil jij gaan dicteren waar ik wel en niet benieuwd naar mag zijn als ik zo'n artikel lees?
...en hoe waar, want het vertroebelt de inhoudelijke discussie:quote:Ik zie dat jij de eerste bent die offtopic gaat zitten brallen over de motieven van de TS. Of om jezelf maar even te quoten:
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wel opvallend dat de linkse partijen het hier kennelijk wel mee eens waren, ondanks dat er overal op bezuinigd moet worden en de huidige Kamer absoluut niet vernieuwd of uitgebreid dient te worden. Ik vraag me af hoe ze deze zaak willen verantwoorden aan hun achterban?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hoe je het went of keert: De LPF was de enige partij die echt actie ondernam tegen de verbouwing. Da's kennelijk lastig toe te geven voor sommige mensen.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:41 schreef Flumina het volgende:
maar als de TS meteen begint over Rechts en Links, tja....
V.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:46 schreef Libris het volgende:
Inderdaad jammer dat elk topic weer links/rechts wordt.
Je hebt gelijk. Sorry.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:55 schreef Dentist het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |