Heb `m destijds 1x in de bios gezien en vond er niet veel aan. Misschien tegen de tijd dat Age of Ultron uitkomt nog eens herkijken...quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Avengers tegengevallen?
Wauw. Ik vind die film echt focking bruut.
Hmmzz, had al eens iets gelezen dat Yellowjacket de antagonist zou worden. Maar dat werd dan weer afgedaan als gerucht. Gevalletje ''Mandarin'' waar ze weer eens 2 andere karakters ineen gaan stekenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yellowjacket zou by the way één van de tegenstanders van Ant-Man worden in de film.
Pym verandert vaker van naam dan van ondergoed.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben niet echt een comic lezer, maar ik dacht dat Pym gewoon zowel Antman als Yellowjacket was?
Ja, maar dat is dus gewoon het kostuum van Pym dat ze gestolen heeft. Maar het komt dus niet logisch op me over wanneer Pym tegen Yellowjacket moet vechten, tenzij het evt. Rite DeMara zou zijn. Dat ze Darren Cross (had er nooit van gehoord) nu brengen maakt dat ze dus een heel eigen verhaal vertellen. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden... Zou het veel interessanter vinden wanneer Pym een persoonlijke ontwikkeling zou doormaken en vervolgens Yellowjacket zou worden.quote:
Sowieso een hele rare aankoop qua rechten. Wilden ze een hele film onderwater schieten? Want Universal heeft niet de rechten voor de Invaders, de All WInners Squad of de FF. Erg vreemd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
e nu zelfs films van Ant-Man, Guardians of the Galaxy, Dr. Strange en waarschijnlijk zelfs The Sinister Six en X-Force. En dan ook nog series voor Iron Fist, Luke Cage, Jessica Jones en Daredevil.
Laat ze maar verder doen. In tegenstelling tot de meesten heb ik nog wel een beetje vertrouwen in de nieuwe Fantastic Four en hoop ik dat ze daarmee een even stevige franchise kunnen opzetten als Avengers en X-Men nu hebben. Alleen Spider-Man vind ik momenteel wat achterop hinken, die zitten echt duidelijk een niveau lager. Daredevil, Ghost Rider en Punisher zitten ook terug bij Marvel, dus dat zit eveneens wel snor, ik hoop stiekem dat Punisher misschien wel opduikt in de Daredevil-serie.
Blijft wel lachen met de rechten van Namor, daar weten ze bij Marvel ondertussen zelf niet zeker meer of ze die nu in een film mogen gebruiken of niet.
Waarom is dat vreemd? Past perfect bij zijn talentenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Zou wel vreemd zijn trouwens dat ie in 1 rol niet in beeld komt en maar 3 woorden zegt telkens, en bij de andere rol dat ie helemaal niet moet spreken![]()
Maar dat ie als acteur daar zelf mee in zee is gegaan, tenzij die óf heel erg fan is van Marvel-strips óf flink wilt cashen omdat ie weet wat de films opbrengen óf omdat ie zelf beseft wat zijn kunnen isquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Past perfect bij zijn talenten
Het zou mij niets verbazen als hij inderdaad iets heeft met de strips. Maar hij is natuurlijk ook realistisch en snapt ook wel dat hij de geen geweldige acteur is. Verder is zijn grote meerwaarde voor Hollywood altijd gebaseerd op zijn fysieke verschijning, wat ook gewoon is wat hij gebruikt. Dat anderen het ook hadden gekund, tsja. Dat geld voor zoveel rollen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar dat ie als acteur daar zelf mee in zee is gegaan, tenzij die óf heel erg fan is van Marvel-strips óf flink wilt cashen omdat ie weet wat de films opbrengen óf omdat ie zelf beseft wat zijn kunnen is
Ik gok trouwens op het eerste
quote:
RUMOR: Jack Huston Said To Be In The Running To Play DOCTOR STRANGE
The Boardwalk Empire actor actually came very close to playing Star Lord in Guardians Of The Galaxy, but now a new report from ThisIsInfamous claims that Huston is still on Marvel's radar, and that he's one of the names in the running to play the Sorcerer Supreme.
According to ThisIsInfamous, Jack Huston (best known for playing everyone's favourite mass murdering war veteran Richard Harrow on HBO's Boardwalk Empire) is being eyed to star as Doctor Strange in Scott Derrickson's adaptation of the Marvel comic series. The site say insiders have indicated to them that Marvel are very close to choosing their man, and Huston is in with a great chance. Now it's worth noting that this is the website that swore blind that Marvel had already settled on their Sorcerer Supreme in the form of Jon Hamm (even before the movie had a director on board) so although they stil maintain that he was up for the role despite denials from Hamm himself, we'll be taking this with the requisite grain of salt for now. Still, we know Huston was in the running for Star Lord so there is every chance he'd be considered for other projects. If this were come to pass, how would you feel about Huston playing Strange?
Topquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ant-man is gisteren begonnen met filmen na maanden lang bakkeleien over het verhaal, regisseurs en acteurs. Maar één ding waar Marvel vooral veel sterker in is dan DC (imho) is de marketing en een hype rond een film creëren. De eerste foto is dan ook al gereleased, maar onthuld eigenlijk nog maar weinig.
Paul Rudd als Scott Lang:
[ afbeelding ]
http://www.ign.com/articl(...)-play-doctor-strangequote:31 AUG 2014
WHY CAN'T MARVEL CLOSE THE DEAL WITH JOAQUIN PHOENIX TO PLAY DOCTOR STRANGE?
Joaquin Phoenix doesn't end up playing Doctor Strange then this could be one of the big reasons why. And it's reportedly not just about money or the multi-film contracts Marvel Studios demands their actors sign.
According to Badass Digest, Marvel Studios had hoped to sign Phoenix in time to announce him during their panel at July's Comic-Con, but they couldn't seal the deal. And they still can't.
Phoenix is said to have met with Marvel this week (Collider reported a few days ago that the Oscar nominee was still very much in talks for Doctor Strange), but that there's a roadblock preventing the studio from signing him to play their Sorcerer Supreme.
The issues stalling the deal, the site claims, "go beyond the basic fact that Phoenix is balking at the heavy multi-picture contract: Joaquin Phoenix literally doesn't know if he can work on this kind of movie. He's a great actor, and he can play the role. But the Marvel Studios blockbuster machine is full of pre-viz and fight-viz and green screen and massive reshoots. It's not a world that's as comfortable for him, and he's just not certain he can do it. ... If Marvel can get past any issues Phoenix has with the larger contract they still have to get over the doubt this terrific actor has about working in this larger environment."
Doctor Strange is slated to go before cameras in early 2015 under the direction of Scott Derrickson from a script by Joe Spaihts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |