abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142881797
Ik wacht nog steeds op deze Punisher

woensdag 30 juli 2014 @ 14:15:28 #152
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_142882559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Avengers tegengevallen?

Wauw. Ik vind die film echt focking bruut.
Heb `m destijds 1x in de bios gezien en vond er niet veel aan. Misschien tegen de tijd dat Age of Ultron uitkomt nog eens herkijken...
  woensdag 30 juli 2014 @ 16:26:42 #153
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_142887528
Voor mij is Avengers de beste superhero-film samen met The Dark Knight. Daarna heb je nog wat X-Men films en de eerste 2 Spider-Mans. Eventueel nog de eerste Iron Man, Captain America: The Winter Soldier en de allereerste Superman film om een top 10 vol te krijgen. Batman Begins mag er eventueel ook nog net bij.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 30 juli 2014 @ 17:08:40 #154
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142888919
quote:
99s.gif Op woensdag 30 juli 2014 11:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Yellowjacket zou by the way één van de tegenstanders van Ant-Man worden in de film.
Hmmzz, had al eens iets gelezen dat Yellowjacket de antagonist zou worden. Maar dat werd dan weer afgedaan als gerucht. Gevalletje ''Mandarin'' waar ze weer eens 2 andere karakters ineen gaan steken ;( Moest 't zelf even opzoeken maar blijkbaar speelt Corey Stoll de rol van Darren Cross die blijkbaar Yellowjacket gaat zijn :{

En om toch maar even door te gaan op Ant-Man: Evangeline Lilly speelt Hope van Dyne. In de strips dochter van Hank Pym (Michael Douglas) en Janet van Dyne in het MC2 universe, daar bekend als Red Queen. Maar tnt is er nog niets bekend van Janet aka Wasp.

Als ze er maar geen enorme rommel van gaan maken :X Ik kan wijzigingen van het bronmateriaal om het in het MCU te laten passen volledig begrijpen, maar als ik dit zo lees zijn ze wel heel veel zaken aan het veranderen :{ Maar goed, dit soort zaken zul je krijgen als je als superheld geen directe vijanden hebt.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:48:27 #155
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_142896563
Ik ben niet echt een comic lezer, maar ik dacht dat Pym gewoon zowel Antman als Yellowjacket was?
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:54:17 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142896859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben niet echt een comic lezer, maar ik dacht dat Pym gewoon zowel Antman als Yellowjacket was?
Pym verandert vaker van naam dan van ondergoed.
Ant-man, Giant-Man, Yellowjacket, Wasp, Dr. Pym. :S

Maar Yellowjacket was ook een ander karakter. Rita DeMarita of zoiets.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:53:40 #157
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_142899991
quote:
17s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rita DeMarita
Ja, maar dat is dus gewoon het kostuum van Pym dat ze gestolen heeft. Maar het komt dus niet logisch op me over wanneer Pym tegen Yellowjacket moet vechten, tenzij het evt. Rite DeMara zou zijn. Dat ze Darren Cross (had er nooit van gehoord) nu brengen maakt dat ze dus een heel eigen verhaal vertellen. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden... Zou het veel interessanter vinden wanneer Pym een persoonlijke ontwikkeling zou doormaken en vervolgens Yellowjacket zou worden.

Nu wordt er voor de films een heel eigen versie van Yellowjacket verzonnen kennelijk waarmee de enige overeenkomst met de comic de naam is.
pi_142915541
Ach...de insteek van dit alles is gewoon dat schijnbaar met het verfilmen van Comics meer geld kan worden gegenereerd dan met 'normale' films. Waarom weet ik niet maar het schijnt dus zo te zijn voor Hollywood.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 11:05:54 ]
  FOK!Fotograaf vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:14:50 #159
159915 -Menn0-
MNO
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:12:27 #160
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_142971849
Als fan van Marvel comics is dit een vorm van uitmelken waarmee ik absoluut geen problemen heb. Als je 20 jaar geleden zou hebben voorspeld dat er zoveel comicbook verfilmingen zouden komen... je zou misschien verwacht hebben dat er wat Spider-Man films en X-Men films zouden kunnen komen en dat dat het dan wel was. Door het verspreid zitten van de rechten krijgen we nu zelfs films van Ant-Man, Guardians of the Galaxy, Dr. Strange en waarschijnlijk zelfs The Sinister Six en X-Force. En dan ook nog series voor Iron Fist, Luke Cage, Jessica Jones en Daredevil.

Laat ze maar verder doen. In tegenstelling tot de meesten heb ik nog wel een beetje vertrouwen in de nieuwe Fantastic Four en hoop ik dat ze daarmee een even stevige franchise kunnen opzetten als Avengers en X-Men nu hebben. Alleen Spider-Man vind ik momenteel wat achterop hinken, die zitten echt duidelijk een niveau lager. Daredevil, Ghost Rider en Punisher zitten ook terug bij Marvel, dus dat zit eveneens wel snor, ik hoop stiekem dat Punisher misschien wel opduikt in de Daredevil-serie.

Blijft wel lachen met de rechten van Namor, daar weten ze bij Marvel ondertussen zelf niet zeker meer of ze die nu in een film mogen gebruiken of niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 05:54:49 #161
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_142982373
Moest halverwege stoppen want heb Cap II nog niet gezien :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 09:44:28 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142983322
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
e nu zelfs films van Ant-Man, Guardians of the Galaxy, Dr. Strange en waarschijnlijk zelfs The Sinister Six en X-Force. En dan ook nog series voor Iron Fist, Luke Cage, Jessica Jones en Daredevil.

Laat ze maar verder doen. In tegenstelling tot de meesten heb ik nog wel een beetje vertrouwen in de nieuwe Fantastic Four en hoop ik dat ze daarmee een even stevige franchise kunnen opzetten als Avengers en X-Men nu hebben. Alleen Spider-Man vind ik momenteel wat achterop hinken, die zitten echt duidelijk een niveau lager. Daredevil, Ghost Rider en Punisher zitten ook terug bij Marvel, dus dat zit eveneens wel snor, ik hoop stiekem dat Punisher misschien wel opduikt in de Daredevil-serie.

Blijft wel lachen met de rechten van Namor, daar weten ze bij Marvel ondertussen zelf niet zeker meer of ze die nu in een film mogen gebruiken of niet.
Sowieso een hele rare aankoop qua rechten. Wilden ze een hele film onderwater schieten? Want Universal heeft niet de rechten voor de Invaders, de All WInners Squad of de FF. Erg vreemd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:03:42 #163
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142983516
Namor en Luke Cage zitten we nog op te wachten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:06:45 #164
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_142983553
Luke Cage komt een mini-serie van, gemaakt en uitgezonden door Netflix. De vraag is alleen wanneer die gaat uitkomen, aangezien ze eerst Daredevil (mei 2015), dan Jessica Jones en Iron Fist gaan maken :)

-=edit=- hier wat meer info, al is er buiten Daredevil nog maar weinig bekend......
TV / [Marvel] The Defenders (miniserie)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 10:25:29 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142983854
The defenders ! Nu ga ik tegen beter weten in hopen op Gaegoyle, Hellcat en Damian son of satan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 12:02:10 #166
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_142985499
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 11 augustus 2014 @ 00:19:15 #167
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143286685
http://screenrant.com/vin-diesel-inhumans-black-bolt/

Dikke tease van Vin Diesel, waar al langer van bekend is dat ie buiten Groot nog een deal heeft met Marvel. Nooit bevestigd dat dit om een rol zou gaan trouwens, kan altijd nog een andere functie zijn. En Inhumans is ook al over gesproken door Feige. Diesel lijkt me dan wel weer het figuur wat Blackbolt kan uitbeelden, dus het zou me niets verbazen als er daadwerkelijk een Inhumans gaat komen in 2017 :)

edit: eventjes een printscreen gepakt via de desktop.

Zou wel vreemd zijn trouwens dat ie in 1 rol niet in beeld komt en maar 3 woorden zegt telkens, en bij de andere rol dat ie helemaal niet moet spreken :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Sinister-D- op 11-08-2014 11:02:23 ]
pi_143300732
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Sinister-D- het volgende:

Zou wel vreemd zijn trouwens dat ie in 1 rol niet in beeld komt en maar 3 woorden zegt telkens, en bij de andere rol dat ie helemaal niet moet spreken :')
Waarom is dat vreemd? Past perfect bij zijn talenten :)
  maandag 11 augustus 2014 @ 21:37:28 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143318069
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 14:10 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Waarom is dat vreemd? Past perfect bij zijn talenten :)
Maar dat ie als acteur daar zelf mee in zee is gegaan, tenzij die óf heel erg fan is van Marvel-strips óf flink wilt cashen omdat ie weet wat de films opbrengen óf omdat ie zelf beseft wat zijn kunnen is :P
Ik gok trouwens op het eerste ;)
pi_143334925
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 21:37 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Maar dat ie als acteur daar zelf mee in zee is gegaan, tenzij die óf heel erg fan is van Marvel-strips óf flink wilt cashen omdat ie weet wat de films opbrengen óf omdat ie zelf beseft wat zijn kunnen is :P
Ik gok trouwens op het eerste ;)
Het zou mij niets verbazen als hij inderdaad iets heeft met de strips. Maar hij is natuurlijk ook realistisch en snapt ook wel dat hij de geen geweldige acteur is. Verder is zijn grote meerwaarde voor Hollywood altijd gebaseerd op zijn fysieke verschijning, wat ook gewoon is wat hij gebruikt. Dat anderen het ook hadden gekund, tsja. Dat geld voor zoveel rollen.

Geloof maar niet dat hij er een euro minder om krijgt. Sterker nog, het zou mij niets verbazen wanneer hij in LotG beter betaald wordt dan welk ander dan ook. Hij is immers de grootste naam.
  dinsdag 19 augustus 2014 @ 21:48:10 #171
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143608020
Ant-man is gisteren begonnen met filmen na maanden lang bakkeleien over het verhaal, regisseurs en acteurs. Maar één ding waar Marvel vooral veel sterker in is dan DC (imho) is de marketing en een hype rond een film creëren. De eerste foto is dan ook al gereleased, maar onthuld eigenlijk nog maar weinig.

Paul Rudd als Scott Lang:

woensdag 20 augustus 2014 @ 00:08:04 #172
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_143614838
Gezien commentaar op Diesel's talenten op acteervlak:
Ik heb Batista in The Man with the Iron Fists gezien en in Guardians, volgens IMDB heeft ie speciaal voor Guardians extra acteerlessen genomen omdat ie zo blij was met de rol.

En ik moet zeggen, gezien de curve die hij daarmee laat zien: niets dan lof....!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:05:44 #173
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143826428
quote:

RUMOR: Jack Huston Said To Be In The Running To Play DOCTOR STRANGE

The Boardwalk Empire actor actually came very close to playing Star Lord in Guardians Of The Galaxy, but now a new report from ThisIsInfamous claims that Huston is still on Marvel's radar, and that he's one of the names in the running to play the Sorcerer Supreme.

According to ThisIsInfamous, Jack Huston (best known for playing everyone's favourite mass murdering war veteran Richard Harrow on HBO's Boardwalk Empire) is being eyed to star as Doctor Strange in Scott Derrickson's adaptation of the Marvel comic series. The site say insiders have indicated to them that Marvel are very close to choosing their man, and Huston is in with a great chance. Now it's worth noting that this is the website that swore blind that Marvel had already settled on their Sorcerer Supreme in the form of Jon Hamm (even before the movie had a director on board) so although they stil maintain that he was up for the role despite denials from Hamm himself, we'll be taking this with the requisite grain of salt for now. Still, we know Huston was in the running for Star Lord so there is every chance he'd be considered for other projects. If this were come to pass, how would you feel about Huston playing Strange?

Bron: http://www.comicbookmovie(...)movie/news/?a=106545

Qua looks kan ik hier zeker mee leven, misschien wat jong maar dan kan die wel behoorlijk wat films mee gaan :P

Ieman bekend met z'n acteer-kwaliteiten?
pi_143828105
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Ant-man is gisteren begonnen met filmen na maanden lang bakkeleien over het verhaal, regisseurs en acteurs. Maar één ding waar Marvel vooral veel sterker in is dan DC (imho) is de marketing en een hype rond een film creëren. De eerste foto is dan ook al gereleased, maar onthuld eigenlijk nog maar weinig.

Paul Rudd als Scott Lang:

[ afbeelding ]
Top c_/

Alleen, dat de regisseur ook de ffilm Yes Man (Met Jim Carrey) heeft gemaakt vind ik dan wel weer ietwat merkwaardig :')

Welke andere regisseurs zijn overwogen dan?

EDIT

Google is mijn vriend http://www.ign.com/articl(...)509ab0e3e5c94d00000f
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 13:21:39 #175
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_143985887
Schijnt dat de gesprekken met Joaquin Phoenix vergevorderd zijn voor de Dr. Strange rol...

http://www.comicbookmovie(...)views/news/?a=106738

Edit: IGN heeft blijkbaar een idee waarom de onderhandelingen stroef gaan

quote:
31 AUG 2014
WHY CAN'T MARVEL CLOSE THE DEAL WITH JOAQUIN PHOENIX TO PLAY DOCTOR STRANGE?

Joaquin Phoenix doesn't end up playing Doctor Strange then this could be one of the big reasons why. And it's reportedly not just about money or the multi-film contracts Marvel Studios demands their actors sign.

According to Badass Digest, Marvel Studios had hoped to sign Phoenix in time to announce him during their panel at July's Comic-Con, but they couldn't seal the deal. And they still can't.

Phoenix is said to have met with Marvel this week (Collider reported a few days ago that the Oscar nominee was still very much in talks for Doctor Strange), but that there's a roadblock preventing the studio from signing him to play their Sorcerer Supreme.

The issues stalling the deal, the site claims, "go beyond the basic fact that Phoenix is balking at the heavy multi-picture contract: Joaquin Phoenix literally doesn't know if he can work on this kind of movie. He's a great actor, and he can play the role. But the Marvel Studios blockbuster machine is full of pre-viz and fight-viz and green screen and massive reshoots. It's not a world that's as comfortable for him, and he's just not certain he can do it. ... If Marvel can get past any issues Phoenix has with the larger contract they still have to get over the doubt this terrific actor has about working in this larger environment."

Doctor Strange is slated to go before cameras in early 2015 under the direction of Scott Derrickson from a script by Joe Spaihts.
http://www.ign.com/articl(...)-play-doctor-strange

[ Bericht 79% gewijzigd door Sinister-D- op 31-08-2014 12:57:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')