nee.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:42 schreef BdR het volgende:
en trouwens was Hellboy (2004) niet ook van Marvel?
oh nee idd, die is van Dark Horse Comicsquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:00 schreef Tokus het volgende:
nee.
De godfather van de smilies laat weer van zich sprekenquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:48 schreef kinky_queen het volgende:
leuk juist, al die stripverfilmingen, ik kan me prima vermaken met die films hoor, zeker X-MEN 2 vond ik erg goed, vond zelfs DAREDEVIL erg geinig...
KOM MAAR OP MET AL DIE FILLUMS!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De godfather van de smilies laat weer van zich spreken![]()
jij bent echt helemaal leip van die strips he? Wel leuk hoor, mensen die hier zitten te zeuren over die fillums moeten gewoon niet kijken...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Punisher, Hulk2, X-men 3, Batman, Hellboy, Sin City en Blade 3 wil ik nog wel zien, Spider-man ook, maar verder isset nogal karig...
Even een serieuze kickquote:Marvel Studios to Add Smaller Movies to Line-Up?
While future "Iron Man," "Captain America," "Thor" and possibly even "Hulk" sequels aren't out of the question, CHUD has posted an interesting article saying that Marvel Studios is going to concentrate on smaller movies as well. Here's an excerpt:
Marvel Studios is currently taking meetings with writers and directors to work on small scale movies based on some of their third tier characters. The movies would cost in the range of 20 to 40 million dollars (very small when we're talking studio films) and would allow them to take risks with less obvious characters and with interesting talent.
Filmmakers are being offered their pick of characters whose names are only familiar to comic fans. Properties like Dr. Strange, Ka-Zar, Luke Cage, Dazzler and Power Pack are among the many that are being tossed around right now. And the attitude seems to be that Marvel is open to bringing any of their characters to the screen at the right price point.
quote:Exclusive: Marvel Wants To Introduce New Characters Via Short Films
The Marvel movie universe is one of the most exciting things to happen to comic book fans in years. We've been given some good films like the first two Spider-Man movies and Blade, but most have been bad, like Daredevil, Elektra, Fantastic Four and Ghost Rider. Lately the films have been getting better and better with superheroes being given individual movies (Thor, Captain America) that tie in to bigger features.
With Iron Man 1 and 2 having been huge critical and financial success stories for Marvel (and now) Disney, one of the big questions has been how they plan on introducing secondary characters to fans. Through straight-to-dvd live action movies? Animated films? Or just throwing them into bigger movies like The Avengers and Iron Man 3? If you'll recall, CHUD reported a couple of months ago on Marvel/Disney looking at doing smaller films in the $20 to $40 million dollar range. But now it appears as if they want to introduce the characters in a way that would still be effective and not as financially risky.
Got a scoop from a well trusted source that Marvel/Disney are looking at doing 10 minute short films in front of their feature length movies that will introduce secondary characters like Black Panther, Luke Cage, Dr. Strange, etc.
I have no other information on this. Such as what movie they plan on starting this with (Avengers maybe?) or what character(s) they plan on introducing first.
File this scoop under 'rumor' for now until we can try and get more information on it. Personally I think it's a great idea. I think a short would generate interest in new characters that audiences aren't familiar with and Marvel/Disney can guage the reaction from fans if it's a project that can be made into a full length feature film or possible involvement/team-ups in bigger features.
Ik beschouw dit maar als centraal Marvelfilm topic.quote:David James Kelly Rewriting Daredevil Reboot
Deadline reports that Twentieth Century Fox has set David James Kelly to rewrite the script for the Daredevil reboot to be directed by David Slade (The Twilight Saga: Eclipse, 30 Days of Night).
The film will adapt Frank Miller and David Mazzucchelli's "Born Again" storyline, which ran in Daredevil #227-233 in 1986. The story involves an intense personal attack on Matt Murdock's friends and family following Wilson Fisk (aka The Kingpin) learning his true identity.
Dit klinkt zeker leuk. Vraag me alleen wel af hoe dat met casting dan gaat? Word de acteur dan gelijk voor meerdere films vast gelegd zo dat hij de tijd krijgt zoals bij spiderman was en bij Iron man is. Of gaat dat zoals bij Hulk en Warmachine dat het kan veranderen...quote:
Ik vond de eerste ook niet onaardig, geld trouwens ook voor Elektra. Een reboot van Daredevill vind ik ook niet erg, om nou weer Ben Affleck na al die jaren in het leer te zien lijkt me wat te lang gewacht. Waar ik me wel aan hen ge-ergerd bij de eerste, was dat Kingping "zwart" was... In de tekenfilms en stripboeken was Fisk toch echt blank en gigantisch...quote:Op maandag 30 april 2012 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik beschouw dit maar als centraal Marvelfilm topic.
Anyway, Daredevil, daar zit veel meer in dan ze er uit hebben gehaald, dus deze reboot vind ik veel meer op zijn plaats dan die van Spider-Man. Trouwens ook een sterk verhaal (als 't goed aanpakken).
Wabliefquote:Op maandag 30 april 2012 16:47 schreef dyonvbaal het volgende:
*sjnit*
Maar ja, spiderman word nou ook een Latino/Afro amerikaan...
alleen in de Ultimate Spider-Man comic. Dat is sowieso al een compleet losstaand universum, dus het is niet de normale.quote:
Die werd ondertussen bevestigd en hier is wat concept art:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laatste nieuws is dat er een Guardians of the Galaxy film komt.
Daar zou Thanos in meedoen en deze film zou daardoor enigszins gelinkt zijn aan Avengers 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geruchten over Phase 3 van de Marvel-films (terwijl 2 nog moet beginnen)
Avengers 2 zou eindigen metWow, ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Maar in World War-Hulk, is Hulk toch meer zelfbewust? Dus dat hij kan praten ed? Zouden ze voor the Avengers 2 dan ook voor een aangepaste Hulk kiezen of dat in het verhaal verwerken? Ik ben geen comic-leer, maar ik dacht altijd dat de WW-Hulk gewoon een andere Hulk was die los stond van de Hulk zoals de meesten hem kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
De link met Spider-man zou nog het makkelijkst gemaakt kunnen worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het altijd raar om Blade in dat soort rijtjes te zien. In theorie loopt die ook wel rond in de Marvel-wereld, maar in praktijk heeft hij er vrijwel niets mee te maken.
Volledige interview: http://screenrant.com/mar(...)guantlet-gems-stonesquote:Screenrant: Just going with the [Infinity] gem theory, there’s still a lot of room for Dr. Strange, mysticism and even The Inhumans; how close are we to those announcements of the 2016 films?
Kevin Feige: I think it will be sometime next year; sometime in the first half of next year. First we have to really decide which ones we want to do and both of the ones you named are among the projects we’re talking about. If you look at the films for next year, ‘The Winter Soldier’ and ‘Guardians of the Galaxy,’ the year after that ‘Age of Ultron’ and ‘Ant Man’, we really like – and I don’t know if this will always be the case – but we like that in those two years there’s an existent franchise – new stories of an existing character – and then a whole new group of characters. We find that that’s a nice rhythm for our two films a year.
Screenrant: Is that gonna stick? Are we ever going to go three films a year?
Kevin Feige: There are no plans for it, sometimes depending on what’s ready when it may fall that way, but we’re in a very nice rhythm right now. The entire studio is built to comfortably deliver two of these a year that we’re proud of.
Ik bedoel eigenlijk het originele concept van Thunderbolts, de personages maken me iets minder uit. Voor de zekerheidquote:Op vrijdag 27 december 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Dr Strange kan best leuk worden volgens mij. Wie zaten er in de originele bezetting van thunderbolds dan? Ik jen alleen deadpook, de rode hulk, venom/punisher of wie is het...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me heel tof voor een film.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk het originele concept van Thunderbolts, de personages maken me iets minder uit. Voor de zekerheidDat klinkt erg interessant. Ik ga es even google'en ernaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me heel tof voor een film.thanx
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
bron: http://www.superherohype.(...)-dates-and-locationsquote:According to them, The Fantastic Four will kick things off in Baton Rouge on March 31. To be directed by Josh Trank (Chronicle), the 20th Century Fox release has been scheduled to hit theaters on June 19, 2015, but no cast members have been announced.
Cool? Het zijn altijd weer van die zielige, saaie, voorspelbare, ultracommerciële kinderfilms. Dat is niet cool, maar vreselijk (shit). Zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Marvel Enterpise heeft laten weten dat er heel wat stripverfilming aankomen. Het was al bekend dat The Punisher over anderhalve maand Amerika binnenstormt en dat Spider-Man 2 in juli volgt. Maar er staan nog veel meer projecten op de planning.
Zo zal Blade: Trinity "grootser en beter" zijn en is Blade 4 volgens de studio onvermijdelijk. Maar dat is niet het enige vervolg dat we kunnen verwachten. Marvel Studios liet tevens weten met X-men 3 (2006), The Hulk 2 (2006), The Punisher 2 (2006) en Spider-Man 3 (2007) bezig te zijn.
[ afbeelding ]
Er komen ook enkele geheel nieuwe producties aan. Zo zal Elektra, een spin-off van Daredevil, vanaf mei 2005 worden gemaakt. i>Fantastic Four wordt datzelfde jaar gereleased en de productie van Iron Man begint ook rond die tijd. Sony Pictures zal in 2005 hoogstwaarschijnlijk ook de Marvelstrips Ghost Rider en Luke Cage naar het witte doek brengen.
Tenslotte wil de studio ook graag Iron Fist, Black Widow, Deathlok en Namor realiseren. Deze films zijn nog niet aan een jaar gekoppeld maar beloven heel wat. Zo zou volgens de studio Namor "de Star Wars onder water" zijn en de kijker totaal moeten verassen.
Bron: Filmfan.nl
================================
OMG dat zijn er heel wat! Erg cool
Dat was dus een post van 10 jaar geleden wat je nu even quotequote:Op zondag 12 januari 2014 15:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Cool? Het zijn altijd weer van die zielige, saaie, voorspelbare, ultracommerciële kinderfilms. Dat is niet cool, maar vreselijk (shit). Zou verboden moeten worden.
Dan snap je mijn punt nietquote:Op zondag 12 januari 2014 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was dus een post van 10 jaar geleden wat je nu even quote
Nog niet eens gelezenquote:Op zondag 12 januari 2014 17:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dan snap je mijn punt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |