Staat er alweer een andere meet op de planning?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jup..
Maak jij ze nu van Makster?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Zometeen weer effe foto's schieten op Gorinchem met Makster
Te vroeg de bocht inquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, benieuwd!
Stuur t filmpje anders ff over MSNDan kan ik jou de full size foto's sturen...
Zien jullie dat Makster op de verkeerde lijn rijdt
Aldoende leert menquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Te vroeg de bocht in.. dan kan je nooit hard gaan.
Die kan ook nog wat scherper op 2/3 bocht uit.. met andere vering dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:38 schreef Makster het volgende:
En hier een filmpje van de Assvaarder
Reetvaarder in actie
Hoop toch niet dat het die van Makster is, anders zou hij heel erg schuin gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en btw, dat is jouw steppie toch die daar afgesleten wordt gepost? ja dacht ik al
De grondspeling is ronduit KUT, sterker nog, ik heb geen grondspelingquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:52 schreef ploderus het volgende:
Dat ziet er wel weer gaaf uit! En Rietvaerder, kijk jij eens uit dat je steppies niet smaller dan je voeten worden![]()
Dat is Gorinchem toch? Moet daar ook maar eens een keer naartoe. Begin Badhoevedorp toch wat minder te vinden, met name vanwege de vangrails
Wat blijft motorrijden toch gaaf!!![]()
Is inderdaad niet van mij neequote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat het die van Makster is, anders zou hij heel erg schuin gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |