Ook lekker handig om tussen de files door te rijden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die spiegels doen me denken aan die caravanspiegels die je op de motorkap van je auto bevestigt.
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is t geworden?
was niet bedoeld om te vergelijken met jouw fietsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:25 schreef SuperFour het volgende:
Dat ziet er inderdaad niet echt fraai uit...
Maare...
a. Mijn fiets is een naked, dan staat 't al een stuk beter.
b. Zoooo breed is 't stuur nou ook weer niet...
Ik had er eerst ook een SBK stuur op... maar vond het niet fijn rijden. Kreeg last van mn linkerelleboog ervan. En stuurde minder snel.. originele stuur is kleiner en vind ik lekkerder/licht/sneller sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vet, maar breder is ook niet alleshoe erg kun je een zxr 400 verneuken [afbeelding]?
[afbeelding]
die spiegels doen me denken aan die caravanspiegels die je op de motorkap van je auto bevestigt.
beetje lichte motor voor die auto, maar goed wel een diesel. die rijdt nog wel ff door!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...
GrijsDie zie je dus overal, maar goed.
kennis die dezelfde motor heeft als jij vindt het originele stuur ook nog te breed. die gaat ie met de tijd wel vervangen. net als die spiegels.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had er eerst ook een SBK stuur op... maar vond het niet fijn rijden. Kreeg last van mn linkerelleboog ervan. En stuurde minder snel.. originele stuur is kleiner en vind ik lekkerder/licht/sneller sturen
Lekker onopvallende auto. Praktisch gezien een hele goed keus!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Space Star 1.9 GDI GLX uit 2000 met 42000km met alle opties...
GrijsDie zie je dus overal, maar goed.
Was al ge-edit, maar beetje erg last van bugs hier .. post al 5 keer gewijzigdquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
Wat is een oorrem?![]()
![]()
Had al even gekeken maar:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:50 schreef ZX9R het volgende:
btw,
Hebben jullie nog zin in de F1 manager?
En om jezelf in te schrijven in mijn subleague?
Ja dat had ik gelezen .. was al een beetje geruststellend.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:48 schreef ZX9R het volgende:
Had ik laatst toch ook, geen voorrem.
Lag eraan dat hij te lang stil had gestaan. ff ontluchten en klaar!
Jup..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:22 schreef Romius het volgende:
Zow, tijdje niet meer geweest hier, is die meet van vorig jaar nog doorgegaan eigenlijk?![]()
Heb inmiddels al aardig wat kilometertjes met mijn gsx gedraait, prima machine!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |