Dank je, het werkt tot nu toe wel aardig ja.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:44 schreef MutZ het volgende:
Ik heb de TT ff aangepast... Want die eerste poging gaat echt wel lukken zonder dat dat in de TT staat...
Tis echt Aso ja. Vind het niet erg om ergens voor te betalen maar dit slaat werkelijk nergens op. Voor 20 piek koop ik de halve Aldi / Lidl leeg, en dat is even lekker.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
9 euro = 20 ouderwetse guldens!! aso gewoon. daarom koop ik nooit een drankje (en omdat ze mijn drankje, blikje baco, niet hebben) als ik naar de bios ga.
Kijk maar even in de openingspost.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
haahah werkt dat zo bij jullie? hoezo voor een dubbeltje op de 1e rij?
edit *
ok danquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kijk maar even in de openingspost.
Zou het echt niet wetenquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en qua aansluiting? er zal een en ander moeten worden aangepast en dan het liefst zo min mogelijk.
Demonteer in ieder geval voor je gaat kijken even je eigen demper en maak een tekening van de aansluiting en schrijf hart naar hart afstanden e.d. op.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en qua aansluiting? er zal een en ander moeten worden aangepast en dan het liefst zo min mogelijk.
Yep dat is degene waar ik wil gaan kijken, hij is trouwens nog wat in prijs gedaald.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hollander, heb je deze http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/15678/1 gezien?
en die kan ik gewoon losdraaien? zit daar geen pakking tuseen ofzo, die ik na het demonteren moet vervangen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Demonteer in ieder geval voor je gaat kijken even je eigen demper en maak een tekening van de aansluiting en schrijf hart naar hart afstanden e.d. op.
Afhankelijk van de afwijking van de demper kan je dan beslissen of je hem wel of niet neemt.
tja, als er meerdere geinteresseerden zijn dan moet je er wel overheen. en die arrow is in almelo, wat mij tijd en brandstof gaat kosten in tegenstelling tot apeldoorn voor die laser (ZX9R).quote:Is trouwens nog aardig aan de prijs die Laser demper, was die laser van die ZX7R niks?
toch wel vreemd dat ie zo'n machine met zo'n km stand voor een hele mooie prijs niet verkocht krijgt?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep dat is degene waar ik wil gaan kijken, hij is trouwens nog wat in prijs gedaald.Hmmm, hij heeft de prijs weer omhoog geschroefd zie ik, beide topics vandaag geedit. Daar komen we ook wel weer uit.
Dat ding heeft ie al meer dan een jaar te koop staan.
Ik weet niet of er bij jou een pakking tussen zit, haal anders voor een paar euro even zo'n pakkingvelletje. In geval van nood kan je dan even zelf een pakking knippen en deze er tussen zetten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en die kan ik gewoon losdraaien? zit daar geen pakking tuseen ofzo, die ik na het demonteren moet vervangen?
Mwah, hij heeft een paar dingen tegen zich.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch wel vreemd dat ie zo'n machine met zo'n km stand voor een hele mooie prijs niet verkocht krijgt?
dat is allemaal wel vreemd idd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft een paar dingen tegen zich.
Hij is vrij jong dus de machine kan aardig afgetrapt zijn. (vooroordelen?)
Bestickering is niet meer origineel. (schade?)
Hij reageert vreemd op mailtjes en beantwoord vragen maar half of gewoon niet.
Hij schommelt constant met de prijs. (dit is niet de eerste keer dat ie zijn prijs weer bijschroeft.)
hij wilt toch een blade, zie zijn laatste post?quote:ik heb Patrick281 onze mailwisseling doorgestuurt en die vond het ook al een beetje vreemd. Vooral het motief om hem te verkopen is ietwat vreemd.
Ik ga ook gewoon kijken, voor hetzelfde geld mis je een kans op een mooie bike voor niet al teveel geld.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is allemaal wel vreemd idd.
Yep en in een ander topicje over dezelfde bike geeft ie aan dat ie weg moet omdat een auto en motor voor een student te duur is. Rara hoe kan dat?quote:hij wilt toch een blade, zie zijn laatste post?
zeker! kijken kan altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:53 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga ook gewoon kijken, voor hetzelfde geld mis je een kans op een mooie bike voor niet al teveel geld.
hij niet echt slim bezig nee. heb je al een concrete afspraak gemaakt?quote:Yep en in een ander topicje over dezelfde bike geeft ie aan dat ie weg moet omdat een auto en motor voor een student te duur is. Rara hoe kan dat?
Sowieso raar dat ie ineens vandaag de prijs weer 400,- hoger heeft gezet. Hapt er eindelijk eens iemand en dan gaat de prijs weer omhoog.![]()
Nee nog niet, vanavond even bellen en ik wacht nog op antwoordt van Patrick281.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij niet echt slim bezig nee. heb je al een concrete afspraak gemaakt?
Vaag... streepje stond er al tussen... Geen idee wie het gedaan heeft...quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dank je, het werkt tot nu toe wel aardig ja.
Als ik even mag zeuren, mag er dan ook een streepje tussen GSX & R? Dus GSX-R, dat was ik zelf even vergeten.
Dat streepje ben ik niet geweest...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thx mutz voor het streepje!
tis idd supermooi weer, de zon schijnt en het is droog. alleen voel ik me niet lekker vandaag dus geen motor voor mij, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |