Ik snap niet dat je trots kan zijn op een ploeg die z'n grootste successen heeft behaald door middel van het bijeen kopen van een elftal dat voor een groot deel bestond uit ex-ajacieden. Daarom ben ik fel tegen het aankopen van voetballers die het psv shirt al hebben gedragen, aangezien ik niet wil dat Ajax de kant van psv op gaat snapt u?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Gaf alleen een voorbeeld. Jaja. Lekker voorbeeld zonder bijbedoeling ook. Je lijkt die halve Marokkaan wel van donderdag die opeens aggressief begon te doen, en achteraf: ik deed niks, ik deed niks.Accept the consequences of your actions.
Ik ben niet tegen het kopen van spelers, zolang het maar een mooie mix is van eigen jeugd en talent dat ergens anders is gehaald. Helden als de gebroeders Laudrup, Finidi, Litmanen, Pettersson, Kanu zijn allemaal gekocht en daar ben ik Ajax zeer dankbaar voor geweest. En Jesper is een Laudrup die al bekend is met Ajax, en vooral in het eerste seizoen dat hij bij Ajax speelde duidelijk heeft bewezen goed in het Ajax systeem thuis te passen. Dus ik zie liever dat hij volgend jaar weer speelt daar waar hij hoort.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:40 schreef ErikT het volgende:
Buitenspeler is welkom. Denen ook altijd. Vind Jesper veel meer bij PSV passen ook dan bij Ajax. Veel te zwakke ellebogen en veel te bescheiden.
Ik snap niet dat je per se trots moet zijn op je club, al helemaal niet op de geschiedenis. Je moet je club aanmoedigen. Maar dat snap jij ongetwijfeld niet, het gaat om de identificatie met succes he?
En ajax zal nooit de kant van PSV opgaan. Hebben ze de kwaliteit niet voor. Maak je dus maar niet druk. Ga je liever druk maken om die moeilijke wedstrijd van vanavond.
edit: en ajax, dat koopt nooit spelers. lekker boeiend waar je ze vandaan koopt, PSV zou van mij Lazovic best mogen halen bv. PSV kan zijn kwaliteiten beter benutten dan feyenoord.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:55 schreef twi het volgende:
Ik naar de winkel om de VI te halen als 'ie er nog is (meestal niet meer). Vreemd, ik zie op de zaterdag nog twee exemplaren, snel te herkennen aan het oh-zo-herkenbare VI-logo. Nemen! Hij is nu 2,25, dus alles goed. Loop de winkel uit, kijk even goed.
Voetbal International.....mooi.....wat? FOR KIDS?
WTF, sinds wanneer is er VI for kids? En waarom moet ik nou weer net zo stom zijn om zo'n blad te kopen? Nouja, maar geruild voor de Ajacied, al was dat niet echt de bedoeling. De VI was namelijk inderdaad uitverkocht
Stekelenburg keept volgens mij gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=57531/sc=b32a72
Daar staat het hele lijstje. Koeman twijfelt nog tussen Lobont en Stekelenburg, maar waar ik dat gelezen heb weet ik niet meer
Die heeft net een mega contract getekend bij AC Milan, die gaat dat echt niet inruilen voor ajaxquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
van bommel hoef ik echt niet bij ajax, gelukkig wilt hij dat zelf denk ik ook niet.
Stam bij Ajax zou geil zijn maar ik denk ook niet dat hij te halen is.
Loop dan niet zo met dat verleden te zwaaien ajb. En nee hoor, ik denk niet van alle ajacieden dat ze successupporters zijn, maar gaan zwaaien met in het verleden behaalde resultaten is voor mij altijd een criterium.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:55 schreef StarGazer het volgende:
En identificatie met succes, nee sorry, helaas voor jou ben ik geen successupporterMaar alle psv supporters denken dat wij succes supporters zijn.
![]()
En dan zal ik mij vanaf nu idd bezig houden met vanavond.
waarom zou hij dat niet doen?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die heeft net een mega contract getekend bij AC Milan, die gaat dat echt niet inruilen voor ajax
Nee man.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Toch schijnt men achter de schermen al aan het regisseren te zijn.
Welke crisisquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee man.
Achter de schermen is men bezig de crisis te beteugelen.
Dasch waar ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee man.
Achter de schermen is men bezig de crisis te beteugelen.
De crisis.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:32 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Welke crisis.
Ik ben er ook bang voor dat we failliet gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Degene die vanavond na de 3e nederlaag op rij uitbreekt
VdV en Galasek gaan vechtend de kleedkamer in, De Jong zal zich misbruikt voelen, Sonck weigert goed te gaan voetballen en Koeman zal flink te keer gaan
Dit spektakel wordt mede mogelijk gemaakt door Canal+
hij zou eerder naar PSV gaan dan naar ajaxquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waarom zou hij dat niet doen?![]()
maar dat was toch nog niet helemaal rond of wel???
iig denk ik sowieso niet dat stam volgend jaar bij ajax speelt maar het lijkt me wel leuk.
vast wel maar dan mag ik het nog wel hopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij zou eerder naar PSV gaan dan naar ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |