abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 12:34:38 #126
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_17532019
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Gaf alleen een voorbeeld. Jaja. Lekker voorbeeld zonder bijbedoeling ook. Je lijkt die halve Marokkaan wel van donderdag die opeens aggressief begon te doen, en achteraf: ik deed niks, ik deed niks.
Accept the consequences of your actions.
Ik snap niet dat je trots kan zijn op een ploeg die z'n grootste successen heeft behaald door middel van het bijeen kopen van een elftal dat voor een groot deel bestond uit ex-ajacieden. Daarom ben ik fel tegen het aankopen van voetballers die het psv shirt al hebben gedragen, aangezien ik niet wil dat Ajax de kant van psv op gaat snapt u?

Het zal me trouwens niks verbazen dat onze vriend Jesper G. volgend jaar op huurbasis in Eindhoven zal spelen met psv als nieuw satellietclubje van Chelsea.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 6 maart 2004 @ 12:40:51 #127
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17532106
Buitenspeler is welkom. Denen ook altijd. Vind Jesper veel meer bij PSV passen ook dan bij Ajax. Veel te zwakke ellebogen en veel te bescheiden.
Ik snap niet dat je per se trots moet zijn op je club, al helemaal niet op de geschiedenis. Je moet je club aanmoedigen. Maar dat snap jij ongetwijfeld niet, het gaat om de identificatie met succes he?
En ajax zal nooit de kant van PSV opgaan. Hebben ze de kwaliteit niet voor. Maak je dus maar niet druk. Ga je liever druk maken om die moeilijke wedstrijd van vanavond.

edit: en ajax, dat koopt nooit spelers. lekker boeiend waar je ze vandaan koopt, PSV zou van mij Lazovic best mogen halen bv. PSV kan zijn kwaliteiten beter benutten dan feyenoord.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17532108

zaterdag 6 maart 2004 @ 12:55:02 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17532350
Ik naar de winkel om de VI te halen als 'ie er nog is (meestal niet meer). Vreemd, ik zie op de zaterdag nog twee exemplaren, snel te herkennen aan het oh-zo-herkenbare VI-logo. Nemen! Hij is nu 2,25, dus alles goed. Loop de winkel uit, kijk even goed.

Voetbal International.....mooi.....wat? FOR KIDS?

WTF, sinds wanneer is er VI for kids? En waarom moet ik nou weer net zo stom zijn om zo'n blad te kopen? Nouja, maar geruild voor de Ajacied, al was dat niet echt de bedoeling. De VI was namelijk inderdaad uitverkocht
  zaterdag 6 maart 2004 @ 12:55:14 #130
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_17532351
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:40 schreef ErikT het volgende:
Buitenspeler is welkom. Denen ook altijd. Vind Jesper veel meer bij PSV passen ook dan bij Ajax. Veel te zwakke ellebogen en veel te bescheiden.
Ik snap niet dat je per se trots moet zijn op je club, al helemaal niet op de geschiedenis. Je moet je club aanmoedigen. Maar dat snap jij ongetwijfeld niet, het gaat om de identificatie met succes he?
En ajax zal nooit de kant van PSV opgaan. Hebben ze de kwaliteit niet voor. Maak je dus maar niet druk. Ga je liever druk maken om die moeilijke wedstrijd van vanavond.

edit: en ajax, dat koopt nooit spelers. lekker boeiend waar je ze vandaan koopt, PSV zou van mij Lazovic best mogen halen bv. PSV kan zijn kwaliteiten beter benutten dan feyenoord.
Ik ben niet tegen het kopen van spelers, zolang het maar een mooie mix is van eigen jeugd en talent dat ergens anders is gehaald. Helden als de gebroeders Laudrup, Finidi, Litmanen, Pettersson, Kanu zijn allemaal gekocht en daar ben ik Ajax zeer dankbaar voor geweest. En Jesper is een Laudrup die al bekend is met Ajax, en vooral in het eerste seizoen dat hij bij Ajax speelde duidelijk heeft bewezen goed in het Ajax systeem thuis te passen. Dus ik zie liever dat hij volgend jaar weer speelt daar waar hij hoort.

En identificatie met succes, nee sorry, helaas voor jou ben ik geen successupporter Maar alle psv supporters denken dat wij succes supporters zijn.

En dan zal ik mij vanaf nu idd bezig houden met vanavond.

[ Bericht 5% gewijzigd door StarGazer op 06-03-2004 13:01:15 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_17532475
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:55 schreef twi het volgende:
Ik naar de winkel om de VI te halen als 'ie er nog is (meestal niet meer). Vreemd, ik zie op de zaterdag nog twee exemplaren, snel te herkennen aan het oh-zo-herkenbare VI-logo. Nemen! Hij is nu 2,25, dus alles goed. Loop de winkel uit, kijk even goed.

Voetbal International.....mooi.....wat? FOR KIDS?

WTF, sinds wanneer is er VI for kids? En waarom moet ik nou weer net zo stom zijn om zo'n blad te kopen? Nouja, maar geruild voor de Ajacied, al was dat niet echt de bedoeling. De VI was namelijk inderdaad uitverkocht
pi_17532601
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 23:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=57531/sc=b32a72

Daar staat het hele lijstje. Koeman twijfelt nog tussen Lobont en Stekelenburg, maar waar ik dat gelezen heb weet ik niet meer
Stekelenburg keept volgens mij gewoon.

Lobont doorloopt het gebruikelijke traject en zal eerst bij Jong Ajax keepen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17532820
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 11:48 schreef jimjim1983 het volgende:
van bommel hoef ik echt niet bij ajax, gelukkig wilt hij dat zelf denk ik ook niet.
Stam bij Ajax zou geil zijn maar ik denk ook niet dat hij te halen is.
Die heeft net een mega contract getekend bij AC Milan, die gaat dat echt niet inruilen voor ajax
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zaterdag 6 maart 2004 @ 13:22:58 #134
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_17532898
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 12:55 schreef StarGazer het volgende:

En identificatie met succes, nee sorry, helaas voor jou ben ik geen successupporter Maar alle psv supporters denken dat wij succes supporters zijn.

En dan zal ik mij vanaf nu idd bezig houden met vanavond.
Loop dan niet zo met dat verleden te zwaaien ajb. En nee hoor, ik denk niet van alle ajacieden dat ze successupporters zijn, maar gaan zwaaien met in het verleden behaalde resultaten is voor mij altijd een criterium.

Suc6 vanavond! Hoewel ik natuurlijk hoop dat ajax niet wint, is het niet minder gemeend.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_17534084
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 13:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Die heeft net een mega contract getekend bij AC Milan, die gaat dat echt niet inruilen voor ajax
waarom zou hij dat niet doen?
maar dat was toch nog niet helemaal rond of wel???
iig denk ik sowieso niet dat stam volgend jaar bij ajax speelt maar het lijkt me wel leuk.
pi_17534982
Phillip Cocu is best welkom hoor.

Alleen denk ik dat het noemen van die 3 namen best een stiekeme afleidingsmanoeuvre kan zijn voor de terugkeer van de heer E. Davids.

Overigens staat Sonck vanavond waarschijnlijk weer rechtsbuiten, Daantje weer terug naar de bank.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17535039
Stam bij Ajax zou wel fijn zijn, Cocu ook. Van Bommel wil ik helemaal NIET! bij Ajax zien.....

Als Davids hierkomt heb je zeker een leider in het veld, probeer hem maar is tegen te spreken .
pi_17535188
Davids heeft het naar zijn zin in Spanje, waar hij zich meer gewaardeerd voelt dan in Nederland, die zie ik niet zo snel terugkomen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17535220
Toch schijnt men achter de schermen al aan het regisseren te zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_17535242
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:30 schreef methodmich het volgende:
Toch schijnt men achter de schermen al aan het regisseren te zijn.
Nee man.

Achter de schermen is men bezig de crisis te beteugelen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17535248
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee man.

Welke crisis .
pi_17535275
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:31 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nee man.

Dasch waar ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_17535282
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:32 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Welke crisis .
De crisis.
pi_17535354
Degene die vanavond na de 3e nederlaag op rij uitbreekt

VdV en Galasek gaan vechtend de kleedkamer in, De Jong zal zich misbruikt voelen, Sonck weigert goed te gaan voetballen en Koeman zal flink te keer gaan

Dit spektakel wordt mede mogelijk gemaakt door Canal+
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17535506
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Degene die vanavond na de 3e nederlaag op rij uitbreekt

VdV en Galasek gaan vechtend de kleedkamer in, De Jong zal zich misbruikt voelen, Sonck weigert goed te gaan voetballen en Koeman zal flink te keer gaan

Dit spektakel wordt mede mogelijk gemaakt door Canal+
Ik ben er ook bang voor dat we failliet gaan.
pi_17535543
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

waarom zou hij dat niet doen?
maar dat was toch nog niet helemaal rond of wel???
iig denk ik sowieso niet dat stam volgend jaar bij ajax speelt maar het lijkt me wel leuk.
hij zou eerder naar PSV gaan dan naar ajax
pi_17536740
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 15:45 schreef pascalheister het volgende:

[..]

hij zou eerder naar PSV gaan dan naar ajax
vast wel maar dan mag ik het nog wel hopen.
pi_17536980
Die Koeman wil er een routinier bij hebben , en dat na het wegsturen van Witschge en het afschrijven van Litmanen.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:21:12 #149
79010 baziz
I can see clearly now...
pi_17536992
Waarom niet Sock en Annastasiou samen naast elkaar voorin? Lijkt me wel een leuke combinatie.
Als we de boot ingaan bij RKC dan hoop ik dat Ronald de eer aan zichzelf houd en opstapt.
Life can only be understood in revese, but must be lived forwards
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:33:12 #150
87353 marconmgn
voetbalkroeg
pi_17537228
Huh is koema niet gelieft in amsterdam dan>
in elk geval rkc succes vanavond
Kom allemaal ook eens gezellig forummen op www.voetbalkroeg.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: