LOL!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:13 schreef Phuturistixxx het volgende:
[afbeelding]
Jerney lacht zich helemaal de krampen
klaagaan. Jerney Klaagaan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Doe hier Jerney Klaagman na!!
Jerney die lacht?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:26 schreef Tokay het volgende:
*Jerney Kaagman tussen tanden door sist tegen fotograaf:
"Zeg, druk je nog eens op dat knopje ofzo?! Ik kan deze vreemde gezichtsuitdrukking niet langer dan 30 seconden vasthouden hoor."
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:26 schreef Tokay het volgende:
*Jerney Kaagman tussen tanden door sist tegen fotograaf:
"Zeg, druk je nog eens op dat knopje ofzo?! Ik kan deze vreemde gezichtsuitdrukking niet langer dan 30 seconden vasthouden hoor."
[afbeelding]
Meesterlijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 19:33 schreef TheDon18 het volgende:
Beste advocaat,
Ze zitten me weer eens te plagen op FOK!![]()
zeg dat ze op moeten houden, want ik ga er onderdoor hoor![]()
In de bijlage vindt u de door mijn ex-man opgestelde standaard-brief voor dit soort zaken,
Gelieve de puntjes te vervangen voor respectievelijk FOK! en www.fok.nl
PS: Ik zit wat krap bij kas i.v.m gemaakte onkosten aan de plastisch chirurg, kunt u er misschien ook een claimpje aan toevoegen?
Bij voorbaat dank,
Jerney K.
Om de aandacht van haar lelijke hoofd afteleidenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:14 schreef Shoot het volgende:
Wie heeft t gister gezien: De herhaling van Idols...
Jerney verklaarde dat ze geen parkinson had...Waarom?
Daar heb je een punt..quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:16 schreef Gianluca het volgende:
[..]
Om de aandacht van haar lelijke hoofd afteleiden
Toedeledoki...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:19 schreef ScienceFriction het volgende:
doe niet zo achterlijk man! Een pop kan geen parkinson krijgen. Check eerst de feiten... en doe wqat aan je performance
Jezus krijg weer tien errors dat ik niet kan posten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:19 schreef Shoot het volgende:
[..]
Daar heb je een punt..
Ook verklaarde ze waarom haar face er zo uit zag.( volgens haar heeft ze er niks aan laten doen)
Haar face was zo strak omdat ze altijd lachte en omdat ze veel kauwde?
Een gladgetrokken gezicht volkomen rimpelloos, uitdrukkingsloos en eigenlijk zonder ook maar enig herkenpunt?!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:38 schreef Inquistor87 het volgende:
ademd ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[jerneymoduson] ademd in ademd uit ademd in ademd uit ademd in ademd uit [jerneymodusoff]
En dan ook nog recht op blijven zitten en wakker blijven! Valt niet mee!![]()
ha... haquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Henk Friesman legt uit hoe hij Jerney op die bank in positie vingerde.
[afbeelding]
"Kijk, ik vingerde haar zo op die bank in positie"
Heel fijn Henk, zo'n mental image, heel fijn..
sorry, ik las het net dus wou hem net weg gaan halenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:26 schreef godard_k het volgende:
Kijk hier ben "ik" nog jong, en ik flirt met je op mijn aller best!
(de beruchte foto's )
(even gesencureerd om ruzie met fok crew te voorkomen)
belangrijke edit ook voor andere posters; link weggehaald, want gecensureerd of niet, Jerney en haar advocaat willen niet dat die foto's in wat voor hoedanigheid dan ook, ergens nog gepubliceerd worden. Dus doe het dan ook niet! Met of zonder balkjes, dat maakt geen moer uit, gewoon NIET doen.
Ze moest toch nagedaan worden ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ademd ?
ja vroegah...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:56 schreef DIA het volgende:
ze was wel lekker:
[afbeelding]
ooit..............
bewerk hier je smilies.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:55 schreef greatgonzo het volgende:
[afbeelding]
lieverquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
gebruik gewoonipv een jerney klaagman foto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |