quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
Wie zegt dat het een naam heeft..
quote:
Pas op voor Tom Cruise!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef RacerDKB het volgende:
placenta
Kick even een kuttopic uit 2004.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
pectine is de naam van de celwanden van vruchtenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:33 schreef grizegrijn het volgende:
Pectine.
Het is toch een onzin topicquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
pectine is de naam van de celwanden van vruchten
niet het vlies daar weer omheen
dacht ik
maar goed wat een ku t kick zie ik nu
das dus pectinequote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef IHVK het volgende:
vruchtwand denk ik.
ALLES moet een naam hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef crossover het volgende:
Klikquote:Het witte deel van de schil, riep vruchtwand of het merg, is een bron van pectine.
-->quote:* Exocarp. De buitenste laag. Bij o.a. sinaasappel de schil genoemd.
* Mesocarp. Het vruchtvlees of een deel van het vruchtvlees.
* Endocarp. Bijvoorbeeld de stenige wand van een kersenpit, pruimenpit of die van de bramenpitjes. In de pit zit het eigenlijke zaad.
BRON
quote:Daaronder bevindt zich een dikke, bruine, vezelige laag, het mesocarp. Dit komt overeen met de witte vezelige laag van een sinaasappel.
BRON
Ik blijf er idd bij dat het smegma isquote:Op maandag 29 januari 2007 03:25 schreef Tichelaar het volgende:
Smegma
Het heet geen merg.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
MergNou weer wat geleerd vandaag dus
dat zit toch in een bot?quote:
Haha, je zei 'smegma'.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:54 schreef Adelante het volgende:
nog steeds mensen die na 3 drie jaar het smegma-garpje maken
"Hé, laat ik een woord verzinnen en dan net doen alsof dat de echte benaming is voor het witte velletje van een sinaasappel"quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef faberic het volgende:
het heet lorkiki, dat van mesocarp is onzin.
mellow yellow!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef imported_sphinx het volgende:
en die draadjes aan een banaan dan?
nee dufus het heet poulypapie!quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef faberic het volgende:
het heet lorkiki, dat van mesocarp is onzin.
dan moet je ze ook pellenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik eet nooit sinaasappels en mandarijnen omdat ik de schil niet kan doorslikken.
Ik bedoel natuurlijk dat onder de oranje schil.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je ze ook pellen
of die andere schil? is het iets met gluten?![]()
![]()
ja. en waarom ken je dat niet doorslikken?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat onder de oranje schil.![]()
Ik heb geen idee? Ik kan het gewoon niet doorslikken.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja. en waarom ken je dat niet doorslikken?
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Ik kan het gewoon niet doorslikken.
Ook niet als je wat beter kauwt?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Ik kan het gewoon niet doorslikken.
Spermaquote:Op woensdag 3 maart 2004 17:21 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heet dat??
Dit houdt me al heel lang bezig....
Je weet wel...dat witte velletje wat onder de sinaasappel-schil zit....
Help mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |