Ja, afschieten, da's een goede oplossing.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[afbeelding]
Godverdomme wat een zieke geest die vader![]()
![]()
.
Afschieten, afschieten, en wel NU![]()
.
Iemand die een kind zo verminkt, verdient de dood.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:21 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ja, afschieten, da's een goede oplossing.
Pff, je kan ook overdrijven hoor.
Ik vind het idioot wat ie doet, maar om dit verminken te noemen:quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:24 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Iemand die een kind zo verminkt, verdient de dood.
Goh, dat kan je goed zien. Ben je soms lid van Artsen zonder Grenzen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:28 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik vind het idioot wat ie doet, maar om dit verminken te noemen:
bji verminken denk ik aan iemand permanent lichamelijke schade toe brengen, daar is hier geen sprake van.
Precies, en dat bloed is rode verf.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:28 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ik vind het idioot wat ie doet, maar om dit verminken te noemen:
bji verminken denk ik aan iemand permanent lichamelijke schade toe brengen, daar is hier geen sprake van.
Bron?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Precies, en dat bloed is rode verf.
Waar zie je precies dat die kinderen worden gesneden?quote:28 En zij riepen met luider stem, en zij sneden zichzelven met messen en met priemen, naar hun wijze, totdat zij bloed over zich uitstortten.
Het gaat bij dit soort rituelen vooral om het bloed, en zoals iedereen weet die wel eens een gescheurde wenkbrauw heeft gehad: hoofdwonden bloeden heel erg, het ziet er daardoor meestal erger uit dan het is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Goh, dat kan je goed zien. Ben je soms lid van Artsen zonder Grenzen?
Bovendien ga je niet in op mijn punt, nl dat zo iemand de doodstraf verdient.
Van mij mogen ze zichzelf met messen beweren. Niet hun kinderen, die hebben immers geen keuze.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:48 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Waar zie je precies dat die kinderen worden gesneden?
Als mensen zichzelf met messen en priemen willen bewerken verklaar ik ze voor gek, maar om ze nou meteen dood te wensen is ook zo wat he.
Ja want bloedwraak is cool. Oog om oog, tand om tand.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Goh, dat kan je goed zien. Ben je soms lid van Artsen zonder Grenzen?
Bovendien ga je niet in op mijn punt, nl dat zo iemand de doodstraf verdient.
De sji'itische stroming binnen de islam. Het heeft dus wel degelijk iets met de islam te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:49 schreef Ylias het volgende:
Dit heeft niets met de islam te maken! Nergens in de Koran staat dat je jezelf zo mag toetakelen. Dit wordt dus gedaan door de shi'itische stroming binnen de Islam.
Kletspraat. Ook sji'ieten geloven dat Mohammed (vznmh) de boodschapper was. Alleen vonden sji'ieten dat ene Ali en zijn nakomelingen het recht op het kalifaat hadden, en niet Abu Bakr, Omar, etc.quote:Alleen is het zo dat het dus nergens in de Koran staat. Zij noemen zich ook moslims, maar leven dus niet geheel volgens de Koarn en de Sunnah, omdat zij vinden dat niet mohammed (vzmh) de boodschapper was.
Als je even die poep uit je ogen haalt zie je ook dat die kinderen niet toegetakeld worden, alleen besmeurd met bloed. En daar is nog nooit iemand dood aan gegaan. En een beetje heel erg overdreven om dan als een middeleeuwse hooligan om de doodstraf te gaan roepen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van mij mogen ze zichzelf met messen beweren. Niet hun kinderen, die hebben immers geen keuze.
Heb je het nou nog niet genoeg gebagatelliseerd en goedgepraat? Het is niet zo erg... Man, dat kind is 4 jaar oud.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:50 schreef Jimmy het volgende:
Het gaat bij dit soort rituelen vooral om het bloed, en zoals iedereen weet die wel eens een gescheurde wenkbrauw heeft gehad: hoofdwonden bloeden heel erg, het ziet er daardoor meestal erger uit dan het is.
Ik ben ook tegen de doodstraf, maar zulke mensen moet je kunnen afschieten, vind ik.quote:En ik ben principieel tegen de doodstraf.
Bron?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:55 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als je even die poep uit je ogen haalt zie je ook dat die kinderen niet toegetakeld worden, alleen besmeurd met bloed.
Er zijn ook meer dan genoeg atheistische SM liefhebbers hoor. Daar vloeit ook genoeg bloed. En onder christenen, hindoes, boeddhisten en andere religieuzen zijn er ook, net als in de islam, kleine randgroeperingen die dergelijke praktijken beoefenen. Uiteraard wordt dit veel breder uitgemeten want de nieuwswaarde is hoog. En mensen vinden sensatie cool, zeker als het om de islam gaat, kunnen ze weer lekker ongenuanceerd kankeren en doodverwensen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De sji'itische stroming binnen de islam. Het heeft dus wel degelijk iets met de islam te maken.
Ik praat niks goed, ik ga alleen niet onredelijk tekeer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Heb je het nou nog niet genoeg gebagatelliseerd en goedgepraat? Het is niet zo erg... Man, dat kind is 4 jaar oud.
Dus je bent voor de doodstraf.quote:Ik ben ook tegen de doodstraf, maar zulke mensen moet je kunnen afschieten, vind ik.
Lees dan, blinde. Staat verdorie in de openingspost. Ik quote het ook en nog lees je er overheen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Bron?
Betrekken die hun kinderen ook bij hun barbaarse praktijken? Nee, maar deze moslims wel. Gelukkig zijn er ook moslims die hier niets van moeten hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:58 schreef Schorpioen het volgende:
Er zijn ook meer dan genoeg atheistische SM liefhebbers hoor. Daar vloeit ook genoeg bloed.
Als Noord-Ierse christenen dit bij hun kinderen hadden gedaan, zou mijn reactie precies hetzelfde zijn.quote:En onder christenen, hindoes, boeddhisten en andere religieuzen zijn er ook, net als in de islam, kleine randgroeperingen die dergelijke praktijken beoefenen. Uiteraard wordt dit veel breder uitgemeten want de nieuwswaarde is hoog. En mensen vinden sensatie cool, zeker als het om de islam gaat, kunnen ze weer lekker ongenuanceerd kankeren en doodverwensen.
Wie zegt dat ik geloof in hetgeen de bijbel zegt? Omdat er in de bijbel staat dat de heidenen alleen zichzelf snijden, is het in het jaar 2004 onmogelijk dat ze het ook bij hun kinderen doen? Rare redenatie.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:01 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Lees dan, blinde. Staat verdorie in de openingspost. Ik quote het ook en nog lees je er overheen.
niet dat ik vind dat je niet mag besnijden hoor, moet je vooral zelf weten of je dat voor jezelf of je kinderen wilt, maar om welke gezondheidsredenen gaat het precies ?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:49 schreef Ylias het volgende:
In geen enkel geval mag je je verminken als moslim zijnde, tenzij je vindt dat een besnijdenis daar wel onder valt (dit is natuurlijk puur om gezondheidsreden).
Bij ENKELE mannen is het pure noodzaak ( medisch gezien ).quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
niet dat ik vind dat je niet mag besnijden hoor, moet je vooral zelf weten of je dat voor jezelf of je kinderen wilt, maar om welke gezondheidsredenen gaat het precies ?
* Viola_Holt loopt al 32 jaar rond zonder besneden te zijn
In dit geval zijn het de moslims (aanhangers vd islam), die massaal de straat opgaan om zichzelf te martelen. Dat heb ik atheisten en christenen nog niet zien doen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:15 schreef Viola_Holt het volgende:
wat hebben deze foto's specifiek met de islam te maken. volgens mij is zelfverminking niet voorbehouden aan moslims.
Nooit beelden gezien van hoe men op de Filipijnen pasen viert?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In dit geval zijn het de moslims (aanhangers vd islam), die massaal de straat opgaan om zichzelf te martelen. Dat heb ik atheisten en christenen nog niet zien doen.
Nee, laat eens zien.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:33 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Nooit beelden gezien van hoe men op de Filipijnen pasen viert?
Ok, ik probeer ff wat plaatjes te vinden, maar het gaat in elk geval om mensen die zichzelf laten kruisigen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, laat eens zien.
Poep uit wie zijn ogen ????quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:55 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Als je even die poep uit je ogen haalt zie je ook dat die kinderen niet toegetakeld worden, alleen besmeurd met bloed. En daar is nog nooit iemand dood aan gegaan. En een beetje heel erg overdreven om dan als een middeleeuwse hooligan om de doodstraf te gaan roepen.
Maar goed, zie maar lekker wat je zo graag wil zien.
Oh, dat wist ik niet. Maar dit is ook achterlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef Jimmy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer resulaten op:
http://images.google.nl/i(...)s&btnG=Google+zoeken
Ik moet alleen even kwijt dat ik geen bloed zie bij de kruisigingen......wel dat ze vastgebonden zijn met touwen, ook dat ze 'netjes' op een ondersteuningsbalkje staan met hun voeten....quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:37 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ok, ik probeer ff wat plaatjes te vinden, maar het gaat in elk geval om mensen die zichzelf laten kruisigen.
Yup, maar achterlijkheid is niet alleen voorbehouden aan de Islam. Vrijwel geloof kent wel rituelen als deze, vaak niet per se geaccepteerd door de 'leiding' van de religie. (de Roomse kerk is bijvoorbeeld niet echt blij wat wat hun volgelingen doen op de Filipijnen)quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Maar dit is ook achterlijk.
Kijk eens naar het 1e plaatje dat ik post. Duidelijk mensen die zichzelf slaan met zwepen tot bloedens toe. En dat zijn toch echt Christenen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:49 schreef Flying_nomad het volgende:
Ik moet alleen even kwijt dat ik geen bloed zie bij de kruisigingen......wel dat ze vastgebonden zijn met touwen, ook dat ze 'netjes' op een ondersteuningsbalkje staan met hun voeten....
(oja, en ik weet dat er ook enkele dwazen zijn die zich 'soms' wel vast laten spijkeren).......dus dat plaatje hoef je niet perse op te zoeken.....
Waar het mij eigenlijk om ging is dat 'andere' geloven dan het Christendom weinig om het individu geven, en hun 'God' gunstig proberen te stemmen door zich te snijden, 'verminken' e.d.
En de overeenkomst met het stukje schriftuur wat ik poste.......
Niets nieuws onder de zon dus...........
Dat beweer ik ook niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:51 schreef Jimmy het volgende:
Yup, maar achterlijkheid is niet alleen voorbehouden aan de Islam.
quote:Vrijwel geloof kent wel rituelen als deze, vaak niet per se geaccepteerd door de 'leiding' van de religie. (de Roomse kerk is bijvoorbeeld niet echt blij wat wat hun volgelingen doen op de Filipijnen)
Op een of andere manieren hebben veel gelovige mensen het idee, dat door te lijden, ze van hun zonden af kunnen komen.
Het zou ook geen slechte zaak zijn als dit soort gewoontes verboden zouden worden voor kinderen, zoals ze nu blijkbaar niet zijn in Irak.
Jimmy, mag ik even opmerken dat de basis van het Christelijk geloof 'Genade" is !!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:51 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Yup, maar achterlijkheid is niet alleen voorbehouden aan de Islam. Vrijwel geloof kent wel rituelen als deze, vaak niet per se geaccepteerd door de 'leiding' van de religie. (de Roomse kerk is bijvoorbeeld niet echt blij wat wat hun volgelingen doen op de Filipijnen)
{b]Op een of andere manieren hebben veel gelovige mensen het idee, dat door te lijden, ze van hun zonden af kunnen komen.[/b]
Het zou ook geen slechte zaak zijn als dit soort gewoontes verboden zouden worden voor kinderen, zoals ze nu blijkbaar niet zijn in Irak.
Waarom zou ik uit mijn nek kletsen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:54 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De sji'itische stroming binnen de islam. Het heeft dus wel degelijk iets met de islam te maken.
[..]
Kletspraat. Ook sji'ieten geloven dat Mohammed (vznmh) de boodschapper was. Alleen vonden sji'ieten dat ene Ali en zijn nakomelingen het recht op het kalifaat hadden, en niet Abu Bakr, Omar, etc.
Zoals genade voor homoseksuelen en overspelige vrouwen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:58 schreef Flying_nomad het volgende:
Jimmy, mag ik even opmerken dat de basis van het Christelijk geloof 'Genade" is !!!
Sji'ieten erkennen de "profeet" Mohammed wel, daarom kletste je uit je nek. Ze erkennen alleen de kaliefen die NA hem kwamen niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:00 schreef Ylias het volgende:
Waarom zou ik uit mijn nek kletsen?
Wat jij net opnoemde klopt ook wel, maar wat ik daarvoor noemde is ook een theorie van de si'ieten.
Al zou het in de koran staan, dat is toch nog geen reden om het te doen?quote:Wat ik bedoelde van het heeft niets met de islam te maken, is omdat het nergens in de Koran staat om op die manier iemand te gedenken, in dit geval imam Ali, wel is het zo dat we op die dag, gisteren dus, hadden moeten vasten, maar om een heel ander reden dus dan de sji'ieten.
Nooit gehoord van het nieuwe Testament ???quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zoals genade voor homoseksuelen en overspelige vrouwen?
Nee, die moeten gestenigd worden volgens de bijbel.
Jezus staat anders wel volledig achter de inhoud vh oude testament.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef Flying_nomad het volgende:
[..]
Nooit gehoord van het nieuwe Testament ???
"wie zonder zonde is, werpe de eerste steen"
(ging ook over een overspelige vrouw !!!)
Jezus STOND volledig achter de inhoud van het oude testament. Dat is denk ik wel veranderd, de mens achtte het nodig een paar wijzigingen aan te brengen, alsof het een boek was die je effe opnieuw kunt uitgeven na een aantal wijzigingen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jezus staat anders wel volledig achter de inhoud vh oude testament.
En als je het daarop gaat gooien, mogen moordenaars en dieven ook niet bestraft worden.
Omdat dat in de profetiën van het Oude Testament staat. Overigens zegt Jezus ook alle gelovigen te gaan vermoorden, gaan deze sowieso naar de hel, en is homohaat niet puur Oud-Testamentisch.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:36 schreef Ylias het volgende:
Dit is natuurlijk vanuit mijn visie. Want waarom komt men met een nieuwe Testament?
En uit welke Testamenten heb jij dat weer vandaan. Ik snap de ballen er niet meer van. Het was ooit zo klaar als een klontje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Overigens zegt Jezus ook alle gelovigen te gaan vermoorden, gaan deze sowieso naar de hel, en is homohaat niet puur Oud-Testamentisch.
Dus om de God van het Christendom te plezieren hoef ik mezelf niet te snijen? Oké, ik heb het licht gezien. Ik word ook lid van het Christendom. Waar kan ik me opgeven?quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:49 schreef Flying_nomad het volgende:
Ik moet alleen even kwijt dat ik geen bloed zie bij de kruisigingen......wel dat ze vastgebonden zijn met touwen, ook dat ze 'netjes' op een ondersteuningsbalkje staan met hun voeten....
(oja, en ik weet dat er ook enkele dwazen zijn die zich 'soms' wel vast laten spijkeren) .......dus dat plaatje hoef je niet perse op te zoeken.....
Waar het mij eigenlijk om ging is dat 'andere' geloven dan het Christendom weinig om het individu geven, en hun 'God' gunstig proberen te stemmen door zich te snijden, 'verminken' e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |