En hij zou echt op de Nederlandse buis moeten verschijnen!
ook een van de beste britse comedies trouwens
M'n ouders hebben nog een hoop video banden van Red Dwarf, denk dat ik die weer eens moet gaan lenen
quote:Je zegt het op een manier alsof het je erg zou verbazen als het zo was
Op woensdag 18 juli 2001 16:06 schreef Latindancer het volgende:
Iemand die deze serie kent?
Red Dwarf is inderdaad een erg coole serie met lekkere echte engelse humor erin (en een coole erg vierkante robot ook nog).
quote:"Does my head look like an amazing icecube?"
Op woensdag 18 juli 2001 16:31 schreef Blindfold het volgende:[..]
Je zegt het op een manier alsof het je erg zou verbazen als het zo was
Red Dwarf is inderdaad een erg coole serie met lekkere echte engelse humor erin (en een coole erg vierkante robot ook nog).
Misschien dat BNN 'm es koopt, lijkt me wel in hun programmering passen!
Ik heb bovendien gehoord dat er een film van gemaakt is of gaat worden, weet iemand meer? Het zou een Amerikaanse film worden, geloof ik, ik hou m'n hart vast!
Geweldige serie inderdaad
Engelsen zijn erg goed in SF en humor
Of die kanarie die door een storing in de tijd verandert in een dinosaurus...
Ook nog eens ooit een boek van Craig Charles gelezen. (over de geschiedenis van de aarde en de mensheid). Die man heeft een geweldig gevoel voor humor.
Maar dat is slechts de inleiding:
http://www.upcomingmovies.com/red-dwarf-uk.html
Mag van mij zeker eens op de nederlandse buis komen ! (is volgens mij in het verleden wel al op belgie geweest)
Jammer dat bbc2 het nie meer herhaald enzuw, anders had ik ze lekker kunnen opnemen (eerste keer vergeten )
Geweldige humor was dat toch, zeker een van de grappigste SF series ooit...
Op IMDb zag ik dat ze er dit jaar ergens een film van gaan maken, ik hoop dat dat iets wordt, het is van dezelfde gast dus de humor moet nog van hetzelfde niveau zijn
Smeggin' great!!
quote:er is geen amerikaanse film van gemaakt maar een amerikaanse versie (zoals van men behavin badly) heeft één seizoen (6 afleveringen gelopen) en was toch niet zo leuk als de britse, originele red dwarf, cancelled!
Op zaterdag 21 juli 2001 23:31 schreef Esk het volgende:
red Dwarf, zo'n fantastische serie! Echt heerlijk Engelse humor! Het is alweer een poosje geleden dat ik een seisoen heb gezien, waarschijnlijk staat er weer een aan te komen.Misschien dat BNN 'm es koopt, lijkt me wel in hun programmering passen!
Ik heb bovendien gehoord dat er een film van gemaakt is of gaat worden, weet iemand meer? Het zou een Amerikaanse film worden, geloof ik, ik hou m'n hart vast!
Yesssssssssss!!!!!!!!!
Ik kan geen datum vinden op hun site, maar d'r staat al wel wat info over de serie:
RED DWARF
Deze Britse humoristische scifi serie wordt uitgezonden door de BBC en is in Engeland inmiddels een cult-hit geworden. De serie is een parodie op het immens populaire 'Star Trek'. In het ruimteschip 'Red Dwarf' is Lister de laatste afstammeling van het menselijk ras. Samen met een hologram, een tot humanoïde geëvolueerde katmens en een neurotische androïde vormt hij een groepje avonturiers. Met dit groepje probeert Lister zijn droom, terugkeren naar aarde en samenwonen met zijn lang geleden verloren vriendinnetje, te vervullen.
Het groepje raakt echter tot overmaat van ramp het ruimteschip kwijt na een excursie met een shuttle.
Ik hoop dat ze de originele afleveringen gaan uitzenden, en niet die met dat 'amerikaans achtige beeld'. Die hebben ze dacht ik op Canvas uitgezonden. Het beeld was daar minder scherp van
In november verschijnt trouwens serie 1 op DVD
Ennnnn... begin volgend jaar verschijnt de bioscoopfilm! Ik hoop dat de serie hier aanslaat, dan gaat ie hier misschien ook wel draaien
quote:holy smeg!
Op woensdag 28 augustus 2002 00:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Net gezien op de site van V8: V8 gaat dit najaar Red Dwarf uitzenden!
quote:Mooi zo!
Op woensdag 28 augustus 2002 00:46 schreef De_Schaduw het volgende:
Net gezien op de site van V8: V8 gaat dit najaar Red Dwarf uitzenden!
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 12:44 schreef MadScientist het volgende:[..]
holy smeg!
Ik hoop het van harte!
Overigens vind ik het wel grappig om af en toe die acteurs in andere films tegen te komen. Zo zag ik "Rimmer" laatst in Tomb Raider (de butler!). En "Lister" presenteert natuurlijk Robot Wars.
Nouja, afwachten tot het najaar dan maar....
Dit nieuws maakt het hele jaar bijna goed.
quote:Ik was 2 of 3 jaar terug in London en ik zag The Cat in een musical spelen. Ik was, om een understatement te gebruiken, onder de indruk van zijn zangkwaliteitet. Wat kan die vent zingen zeg. Dansen ging hem trouwens ook goed af.
Op donderdag 29 augustus 2002 16:45 schreef Latindancer het volgende:[..]
Ik hoop het van harte!
Overigens vind ik het wel grappig om af en toe die acteurs in andere films tegen te komenr....
Het was een soul revue met klassieke soulnummers van the Temptations, Marvin Gaye, Otis Redding etc.Om in zo een revue een beetje overeind te blijven moet je heeeeel goed kunnen zingen.
quote:Danny John-Jules is danser geweest op toer met Wham! (lang, lang geleden
Op dinsdag 03 september 2002 17:36 schreef BringDa69 het volgende:Ik was 2 of 3 jaar terug in London en ik zag The Cat in een musical spelen. Ik was, om een understatement te gebruiken, onder de indruk van zijn zangkwaliteitet. Wat kan die vent zingen zeg. Dansen ging hem trouwens ook goed af.
quote:Thanks!
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:30 schreef whitekaos het volgende:
A.s. donderdag 17 oktober is de eerste aflevering 'The End' van Red Dwarf op V8.
Begint pas laat, om 0.05 uur.
En seizoen één komt in november eindelijk uit op DVD... woohoo!
quote:Dit is ook wel te zien in het laatste seizoen Red Dwarf.. vooral met dat nummer 'Tongue Tied' wat ze op een bepaald moment samen opvoeren...
Op dinsdag 3 september 2002 18:04 schreef Litpho het volgende:[..]
Danny John-Jules is danser geweest op toer met Wham! (lang, lang geleden
), dus ik verwacht wel dat hij redelijk goed kan dansen.
maar goed ik heb tenminste nog een stuk kunnen zien
quote:Idd behoorlijk klote.. bijna iedere aftiteling van Red Dwarf is anders... vooral die van Waiting for God is hilarisch...
Op vrijdag 18 oktober 2002 06:24 schreef De_Schaduw het volgende:
Jeetje, wat zoog de uitzendingZe hebben de 'geremasterde' versie die het beeld juist onduidelijker en amerikaanser maakt. De ondertitelaar heeft niks leuks kunnen verzinnen voor het woordje 'smeghead' en maakt daar kuttekop van. En ze zenden ook de aftiteling niet uit. Je hoort de aftitelingsmuziek starten en het wordt meteen weggedraaid
Er zijn bij mijn weten afleveringen met kleine stukjes na de aftiteling, ik ben benieuwd of ze dat wel uit gaan zenden.
En het tijdstip hè?
Teleurstellend dit, maar goed dat ik die DVD set van seizoen 1 heb besteld, daar staan tenminste de originele onberwerkte afleveringen op, volledig.
Sowieso is dat muziekje van de aftiteling 'It's cold outside..' schitterend... die mis je dan ook iedere keer.
quote:op sbsnet staat dat ze vanaf 28 november weer verder gaan.
Op vrijdag 1 november 2002 17:48 schreef k_man het volgende:
Godsamme, twee afleveringen hebben ze uitgezonden. Twee! En gisteren kwam het al niet meer.
* De_Schaduw is blij dat ie de DVD's heeft besteld, dat stomme geeikel van V8 altijd...
quote:Oh, iedereen is al aan het kijken
Op donderdag 13 maart 2003 23:34 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nu op V8!!!
quote:En later was het ook nog op BBC
Op donderdag 13 maart 2003 23:40 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Oh, iedereen is al aan het kijken
Beter als Dooske
quote:Vond Jeremy daarin toch een stuk leuker.
Op vrijdag 14 maart 2003 10:50 schreef japis het volgende:
Die donkere acteur is nu de presentator van Robot Wars van de BBC
En dat doet hij erg goed.Beter als Dooske
quote:Nuts, dat heb ik dan weer wel gemist
Op vrijdag 14 maart 2003 10:28 schreef mvt het volgende:[..]
En later was het ook nog op BBC
De laatste aflevering die ik zag was diegene met al dat tijdreizen, dat er op een gegeven moment drie dezelfde personen in een ruimte stonden uit verschillende tijden, goeie aflevering.
Ik heb dat model van dat schip ooit eens gezien bij een beurs.
"restaurant zoekt iemand om borden vies te maken"
quote:Wat!? Zo laat nog!?
Op maandag 22 december 2003 02:11 schreef DennisMoore het volgende:
Nu op BBC 2 !.
Ik dacht dat het niet kwam
quote:And they do it again!
Op maandag 22 december 2003 02:11 schreef DennisMoore het volgende:Nu op BBC 2 !
.
parafrase
quote:And agaín! BBC 2!
Op donderdag 25 december 2003 01:40 schreef DennisMoore het volgende:And they do it again!
.
smeghead vertaald als zemel...
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 27-12-2003 18:12]
quote:Mwoah....
Op woensdag 18 juli 2001 16:08 schreef Tokus het volgende:
beste comedy SF serie, ooit.ook een van de beste britse comedies trouwens
Deze serie ga ik absoluut eens in zijn geheel aanschaffen binnekort
Ik ben al redelijk lang bekend met red dwarf en kijk er graag naar, maar nu wil ik toch graag die DVD sets hebben.
quote:Op play.com zijn de eerste 3 seizoenen al te koop...
Op vrijdag 2 januari 2004 21:45 schreef Refragmental het volgende:Weet iemand of er ook DVD-Boxen te koop zijn van alle seizoenen (liefst met ondertiteling voor m'n moeder
)?
Ik ben al redelijk lang bekend met red dwarf en kijk er graag naar, maar nu wil ik toch graag die DVD sets hebben.
quote:http://www.reddwarf.co.uk/
Op vrijdag 2 januari 2004 21:51 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Op play.com zijn de eerste 3 seizoenen al te koop...
Geen idee hoeveel seizoenen er zijn.
8 seizoenen al.
Komen er trouwens nog meer seizoenen uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |