tis allebei kutquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan</span>
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."</div></blockquote>Dat is geen rap, dat is commerciële pop
<span class="me">* Tony_Montana67 zet de enige echte pimp op: Ice-T met New Jack Hustler
ach joh, we tenminste weer plaatjes !quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef zjroentje het volgende:
Fijne quotes weer.
SCHquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden
Ik rijd nu een keurig nette donkergroene 206, maar over een paar maandjes zal die vervangen worden door een 6 of Avensis Sedan/hatchbak.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef Bjoro het volgende:
Ik zal ze wel weer van me af moeten slaan met mijn saxo-tje 1.1i !!!!!
quote:U hebt gezocht op penoide:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.
Idd,misselijke mensen zijn datquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik mot geen kerels die hun auto als een verlengstuk van hun penoide zien
Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:45 schreef SCH het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[afbeelding]
![]()
EilandenDG
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:46 schreef DutchGooner het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
![]()
EilandenDG
</div></blockquote>Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannen
Laatst staan kerels die hun auto als coming out gebruikenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik mot geen kerels die hun auto als een verlengstuk van hun penoide zien
Pleur effe opquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Eilanden het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 3 maart 2004 12:48 schreef Eilanden het volgende:
* SCH is met trots een mietje in dit topic</div></blockquote>SCHEilanden</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
![]()
EilandenDG
</div></blockquote>Eindelijk jouw coming-out maar sorry,geen interesse in mannen
</div></blockquote>[afbeelding] Als je wil, kan ik Doc of Golfer wel effe vragen om de titel aan te passen als je er zo mee in je maag zit?
![]()
Magnefiek.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
Dat quoten gaat ook wel weer geweldig he?
Nog zo'n shoarma-golfje?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een VW golf, een grijze met een deuk - best geil![]()
heb je ook een pienter pookjuhquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb trouwens een VW golf, een grijze met een deuk - best geil![]()
Yup, tussen een kleine 50 crewmails vond ik ook wat nuttigs, Count me inquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
met de verontschuldigingen naar TM
mailtje gehad btw?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:57 schreef just me het volgende:
heb je ook een pienter pookjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |