Ik heb nog een ouderwetse Gazelle.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef Bjoro het volgende:
Ik zal ze wel weer van me af moeten slaan met mijn saxo-tje 1.1i !!!!!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
Het Grote Eilanden is Jaloers topic?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetse Gazelle.
Een echte ladymachine.
ik ook niet dus niet zeikenquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:38 schreef Eilanden het volgende:
<span class="me">* Eilanden gedraagt zich niet als een pimp[/me]
Ja Baasquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik ook niet dus niet zeiken
snelle leerling...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja Baas![]()
Ik moet altijd zo lachen om van die echte pimpmobielen die al stuiterend door de straten gaan .. ze schijnen er zelfs 'stuitercompetities' te hebben .. weie het hoogste of hardste kan 'stuiteren'quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."
Ik heb er zelfs twee, een voor door de week en een voor het weekend.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:39 schreef Eilanden het volgende:
Een echte Gazellenog een echt Oud Nederlandsch topproduct
Wat voor speciale dingen doe jij dan tijdens het weekend?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs twee, een voor door de week en een voor het weekend.![]()
Dat doordeweeks topproduct heeft zelfs nog achteruittrapremmen.
Nee, het is geen black beauty.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:42 schreef Bjoro het volgende:
dezelfde als Anky v Grunsven ???
School-werk afstand he.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor speciale dingen doe jij dan tijdens het weekend?
Dat is geen rap, dat is commerciële popquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman gooit er eens wat rap tegenaan
"'cause i'm a motherfucking p.i.m.p."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |