[Offtopic]quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:38 schreef Barbamama het volgende:
De vrouw raakt ernstig gewond. In het ziekenhuis laat ze haar man tekeningen zien van hetgeen ze gezien heeft.
[offtopic]Ja en die man is dus Richard Gerequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:12 schreef sir_Tachyon het volgende:
[Offtopic]
JAja die vrouw is Grace van Will & Grace,![]()
. Wat een uitstraling.
Sorry moest ik ff kwijt.
[/Offtopic]
Maar ehm ga verder
Ga ik doen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:48 schreef ghostarmor het volgende:
Stigmata is een aanrader...
Misschien kan een van de modjes regelmatig een alfabetische lijst maken met de films die hier opgesomt worden... geeft een beter overzicht
Kun je rustig achterwege laten. Weinig paranormaals aan, behalve dan een duivel-verhaaltje voor het slapengaan. Amerikaanse Pulp met weinig inhoud, gedragen door goede acteurs.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Devils Advocate moet ik nog zien (bedankt voor de reminder)
Bij deze film moest ik meteen denken aan "Harvey" (boek/toneelstuk. Comedy-achtig).quote:Donnie Darko, een jongen die rare dingen begint te zien in de vorm van een Alien-achtig konijn. En krijgt een datum van de einde van de wereld. (dacht ik). Beter kan ik niet beschrijven anders verklap ik de mooiste stukkies.
Ja het mooiste van Mothman Prophecies vindt ik toch wel de theorie dat er meerdere dimensies zijn en dat er dus lui uit een hogere dimensie ons zit te terroriseren/stalken. Dat vond ik zo superinteressant. Ik weet niet hoe de schrijver er op komt. Als dat niet 'paranormaal' is dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vond de Mothman Prophecies echt helemaal top!!! Erg angstaanjagend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |