Shit.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:49 schreef victorinox het volgende:
Er gaan tegenwoordig 300 posts in een topic, dus dat andere topic is nog lang niet vol.
Nee, Frieslandquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
wat is regio 5 eigenlijk? Afrika?
het is al weer een stuk beter in de richting ja... ik blijf erbij dat we ook nog een keerquote:Op woensdag 3 maart 2004 10:17 schreef kamagurka het volgende:
Maar dit topic heeft wel een betere titel dan het vorige
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:15 schreef Smots het volgende:
Zojuist besteld via cd-wow: de Ultimate Edition van Ridley Scott's 'Legend'.
[afbeelding]
+ opsomming
Je vergeet de Award Winner Edition en de Limited Edition nog.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.
Ik wacht vol ongeduld op de Final Edition, de Supreme Edition en de Edition To End All Editions![]()
Wat mij betreft is de titel van het vollgende dvd topic bij deze gereserveerd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:22 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
het is al weer een stuk beter in de richting ja... ik blijf erbij dat we ook nog een keer
Bruce Campbell VS the army of DVD's moeten maken
ik wacht eigenlijk liever tot een distributeur het lef heeft om op een dvd te zetten dat het een doodnormale versie is, zonder extra toeters en bellen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De Ultimate Edition? Na Special Edition, Collector's Edition en Extended Edition hebben ze toch weer wat nieuws gevonden.
Ik wacht vol ongeduld op de Final Edition, de Supreme Edition en de Edition To End All Editions![]()
The Why-the-hell-are-you-buying-this Editionquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:41 schreef Smots het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk liever tot een distributeur het lef heeft om op een dvd te zetten dat het een doodnormale versie is, zonder extra toeters en bellen.
Dit zou ik cool vinden:The completely standard edition. The No Frills version The Average release
Wat dacht je van Trainspotting: Definitive Edition (5.1/DTS) (R2).quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Voor die vier films is 60 Geuro echt géén geld!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:15 schreef robertos het volgende:
[afbeelding]
Mooie R1 Akira Kurosawa box. Wel 60 euro, maar ja dan heb je wat he(vind het trouwens reuze meevallen met de prijs)
www.dvdpacific.comquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:31 schreef Smots het volgende:
[..]
Voor die vier films is 60 Geuro echt géén geld!
(Waar hejje die box besteld/gekocht?)
hahaha, dat zou best kunnen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:40 schreef robertos het volgende:
[..]
www.dvdpacific.com
volgens mij heb jij die mij zelfs nog gegeven die site, of iig iemand anders hier. Ik vroeg er namelijk naar in het vorige topic. Bedankt daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |