Normaal is die box vrij prijzig. Maar op www.amazon.co.uk is hij tijdelijk voor 19,99 pond te krijgen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Strolie, waar heb je 'Alias' vandaan?
En wat kost dat geintje?
Oe!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Normaal is die box vrij prijzig. Maar op www.amazon.co.uk is hij tijdelijk voor 19,99 pond te krijgen.
http://www.amazon.co.uk/e(...)7
Heb je hun wel gemailt er over? Dan sturen ze een nieuwe waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:46 schreef Eluc het volgende:
Ik wacht al 4 weken op North by Northwestbesteld bij Play
Ja maar nog geen antwoord gekregen... ga nog maar eens een mailtje sturen nuquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:53 schreef sweek het volgende:
[..]
Heb je hun wel gemailt er over? Dan sturen ze een nieuwe waarschijnlijk.
had t zelfde probleem. ben bij de Ikea langs geweest (:@quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:06 schreef SpleeffY het volgende:
Klote, mijn kast is te klein voor mijn DVD's... Tips voor een mooi (hoog) DVD-rack?
Hey die heb ik gisteren laten signeren door de regisseur in belgiëquote:
hoeveel was die? die moet ik eik. ook hebbenquote:Op maandag 22 maart 2004 14:38 schreef Smots het volgende:
Afgelopen weekend ontvangen van www.koreandvds.com:
- Leon: 2-disc editie met zowel de theatrical release als de langere versie
[afbeelding]
$14quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoeveel was die? die moet ik eik. ook hebben![]()
Leuke hoes is het trouwens he? met die bulletholes ik ben wel tevreden over die set. zeker gezien wat ie kostquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:09 schreef Smots het volgende:
[..]
$14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |