Volgens mij snap je helemaal niks van The Beatles als je dit soort dingen zegt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 05:57 schreef kranenbr het volgende:
en zonder john lennon zou paul mccartney niets hebben voorgesteld bij de beatles
Je mag m best verafgoden, maar ik snap dan niet dat er gelijk zo'n sneer naar Paul bij moet...quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:05 schreef Jane het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: Ik bewonder John Lennon zeer! Alleen vind ik de verafgoding door sommige 'aanhangers' echt veel te ver gaan.
Ik heb het gehoord op de radio....madness, en dan zegt de koper dat het nog goedkoop is omdat ie er 10.000 voor over hadquote:Op maandag 8 maart 2004 23:38 schreef Jane het volgende:
De haar van Lennon heeft vandaag 3500 Euro opgebracht, waarmee het (blijkbaar) officieel de duurste haar ter wereld is. Daarin heeft hij Paul zeker overtroffen.
Je vergeet Stu.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:51 schreef placebeau het volgende:
the beatles waren twee geniale artietsen, één zeer goede artiest en een drummer.
kort samengevat
George Martin! Ook een hele belangrijke invloed, vooral op Paul denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je vergeet Stu.
Ja...ik vind het ook maar een naar mens. Maar zij was wel een enorme inspiratiebron voor John, zij was zijn muze. Ze zeggen weleens dat John in haar de moederfiguur zag die hij nooit had gekend ofzo, of ben ik de enige die dit gehoord heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:22 schreef Price het volgende:
Alleen Yoko, daar kan ik nog steeds niet aan wennen.
In the middle of the night.
In the middle of the night I call your name.
Ohhh, oh, Yoko!
Oooh, ooh, Yoko!
My love will turn you on.![]()
Stu was vooral beeldend kunstenaar...hij kon volgens mij niet eens de gitaar spelen toen hij met The Beatles begon. Er is ooit een film over hem gemaakt geloof ik...maar die heb ik heel lang geleden gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je vergeet Stu.
Dat klopt. O.a. in het nummer "Julia", een ode aan zijn moeder, zingt hij over Ocean Child. Hier wordt Yoko weer mee bedoeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:11 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Ja...ik vind het ook maar een naar mens. Maar zij was wel een enorme inspiratiebron voor John, zij was zijn muze. Ze zeggen weleens dat John in haar de moederfiguur zag die hij nooit had gekend ofzo, of ben ik de enige die dit gehoord heeft?![]()
Die film heet 'Backbeat' en is zeer de moeite waard. The Beatles in hun Hamburg-periode.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:14 schreef GetYourFreakOn het volgende:
[..]
Stu was vooral beeldend kunstenaar...hij kon volgens mij niet eens de gitaar spelen toen hij met The Beatles begon. Er is ooit een film over hem gemaakt geloof ik...maar die heb ik heel lang geleden gezien.
Denis Leary:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:22 schreef Price het volgende:
Alleen Yoko, daar kan ik nog steeds niet aan wennen.
In the middle of the night.
In the middle of the night I call your name.
Ohhh, oh, Yoko!
Oooh, ooh, Yoko!
My love will turn you on.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |