Er schijnt niemand meer te zijn verder, dus laat maarquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:41 schreef victorinox het volgende:
Wil je nog een nieuwe vraag, anders duik ik ook onder de wol.
Zoek het wel ff op als de vragensteller er niet is! Zal alvast een nieuwe vraag verzinnen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:05 schreef mamamiep het volgende:
Het is denk ik wel een kinderfilm/tekenfilm. Een man/vrouw die zich opoffert voor beestjes (?) en voor de geboorte van iemand.
Oké, maar zal mezelf maar geen punt toekennen denk. Hoe werkt dat eigenlijk als de vragensteller er niet meer is..?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:08 schreef mamamiep het volgende:
Opgezocht: het klopt. Mewto zegt het.
Oké, komt wel goed, anders denk ik er ook nog wel ff aan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:21 schreef mamamiep het volgende:
Als de vraagsteller er niet meer is, dan wordt er gewoon verder gegaan. Als de vraagsteller weer online komt dan zegt hij/zij meestal alsnog dat het goed is en [user] + 1. Eluc komt wel vaker, maar ik weet niet of hij/zij eraan denkt. Ik zal het eventueel wel doorgeven aan Gorro.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:20 schreef mamamiep het volgende:
The mask of Zorro?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:27 schreef mamamiep het volgende:
Is het Antonio Banderas/Salma Hayek
/Johnny Depp
Denzel Washington/Ethen Hawk
Snel geraden, had ik niet meteen verwacht...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:32 schreef realist_ik het volgende:
platoon!
berrenger, depp, whitaker
quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:32 schreef mamamiep het volgende:
Heeft Johnny Depp in Platoon gespeeld?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:18 schreef mamamiep het volgende:
Dit zijn allemaal andere films en moet je met die 4 acteurs weer een nieuwe film zoeken?
nope, maar de naam is wel correctquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:24 schreef mamamiep het volgende:
Maar van hem weet ik er maar 2 te noemen. Volgens mij ken ik ook niet zo heel veel meer films van gezicht bij hem, maar gok 1: Michael?
rechtsboven is geen horrorfilm...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:30 schreef mamamiep het volgende:
Rechtboven lijkt me een soort horrorfilm. 28 Days later
En linksonder moet ik denken aan The wall (of hoe die ook moge heten, die van Prince iig).
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is linksonder niet de Rocky Horror Picture Show?
Ach ja, The Lost Boys. Dan ziet Kiefer achter de ster.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:43 schreef realist_ik het volgende:
geen green mile ... geen red dawn
rood verwijst naar iets wat rijkelijk vloeit en gedronken wordt in de film...
well done!quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
En je zoekt Dark City.
Welke film?quote:
Summary: A fantastic surrealistic fantasy!
A friend of mine describes this movie thusly, "Pinnochio meets A Clockwork Orange as seen by Tim Burton, while dreaming in French."
I can't think of a better description than that, just see the movie. When you do, make sure you watch it in French with English subtitles. I don't even want to _think_ of what this movie would be like with English dubbing. Eek!
If you want a more accessible French movie by the same director, try seeing "". If you want a less accessible movie, then see his previous effort, "
"
Recenter. En vooralquote:Op woensdag 3 maart 2004 14:04 schreef realist_ik het volgende:
fantastic planet is zo het enige wat me te binnen schiet...
oude film met reuzen enzo
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:09 schreef realist_ik het volgende:
gandahar met de stem van glenn close
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:21 schreef realist_ik het volgende:
de regisseur is toevallig niet Jeunet
Geen Delicatessen, maar wel La Cité des enfants perdus (of The City of the Lost Children)quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:28 schreef realist_ik het volgende:
city of lost children
welke film?quote:The only problem with this movie I can see is that after viewing it you can't get that damn Haddaway song out of your head.It was all the rage in the London and Paris discos in the 90s, and everytime it would be spun, you'd see people jerking their head's to the left ala
&
, so many people must have seen it. Heck I was dancing like that...afflicted by the same sickness. The film had a story, character development and didn't rely on toilet humor which is a Hollywood rarity these days. ANd It made money.
Stop raggin on this film and view it again, it doesn't deserve to have such a low rating. It has a lower rating than ALong Came Polly which is a crime.
quote:WARNING!!!! Please step around this movie with caution. Do not let yourself down by watching this movie or even buying it. It is a discrace to the paramount movie company and it is an emmbaressment to the crackpots who made this pile of s***. This movie is full of crummy jokes and horrible acting. It is a total rip-off of the classic 1994 hit movie "Dumb And Dumber." Please do not waste 2 hours of your life watching this movie, I would personaly rather be eaten alive by a seafull of hyper Piranahs while having my head dipped constantly into a barrel of burning acid. Yes, thats how bad it is. This movie makes "Spy Hard" look like a masterpeice, and believe me..... "Spy Hard" is BAAAAAAD.
quote:This movie is great when you're alone. I don't recommend watching it with other people, unless you want them to think strange things about you. If you want to see how demented kids and just people in general are today this movie is actually a pretty good example. I don't remember a time watching this movie I didn't laugh at least a dozen times, for each time I rewound a certain scene over and over again. I've probably seen it over 50 times and I'm still into it.
Anyways, I give this movie a 10/10 for being completely ridiculous, pointless and retarded. It's not every day we get to see stupid movies that are actually worth watching. Ever see KungPow? Horrible.
To the critics, not all comedy has to have some ingenius design behind it. You can laugh at anything you want.
natuurlijk!quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:02 schreef twentemeisje het volgende:
A Night At The Roxbury!
HEEJ!!! Ola! Hoe is het met signor Patch?quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:23 schreef Patch het volgende:hallo !
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie een OB
R
En wellicht nog een Aen een H
En de N en M van de laatste zuillen wel te simpel zijn![]()
maar de N is wel goed...
ik dacht aan bram stoker's draculaquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die rechtsbovenin is toch The League Of Extraordinary Gentlemen?
Het is inderdaad Bram Stoker's Dracula (zie realist_ik)... en O Brother where art thou is ook nie goed...quote:Die rechtsbovenin is toch The League Of Extraordinary Gentlemen?
En de vijfde (rijtje horizontaal afgaande) is toch O Brother Where Art Thou?
Of zit ik verkeerd
quote:Van de laatste wordt het dus een P en een N
quote:Ik zie Adaptation en is die uit Griekenland daar geen Bill & Ted-film?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:50 schreef Triple_B het volgende:
En nummer 4 is dus Anger Management
tot zover correct!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
r e t e n p n a h
2xquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Braveheart? Confessions Of A Dangerous Mind?
quote:the pink panther
quote:plaatje 3 8 mile?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:31 schreef realist_ik het volgende:
meet the parents
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, tis wel algemeen vandaag
Beavis & Butt-Head Do America
Wie zou dat toch kunnen zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:23 schreef mamamiep het volgende:
Maar goed, iemand van de cast/crew heeft afgelopen maandag(vroege)ochtend een Oscar gewonnen.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:26 schreef Fool het volgende:
Human Nature
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wie zou dat toch kunnen zijn?![]()
En zo sprong het me ineens te binnen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:03 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Nee.
Ik zal het wat specifieker doen.
okay .....was bizarre to say the least.....the humor was..well different....but i liked it mainly because of it's theme about
and how we can fight our nature,...but its a battle were bound to lose....also a hirsute
was still sexy..not a great movie, but for a bizzare nights entertainment check it out.
Subtiel, maar tochquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:29 schreef Eluc het volgende:
Tim RobbinsWe hadden het kunnen weten ...
Arnold Schwarzenegger in The Rundown (Welcome to the Jungle)quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:39 schreef realist_ik het volgende:
Welke bekende acteur had in zijn laatste film zo weinig te melden dat hij als "uncredited" vermeld staat op imdb.com?
Hij was ook maar 2 sec. in beeld ofzo...
en dat is correct!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:36 schreef victorinox het volgende:
[..]
Arnold Schwarzenegger in The Rundown (Welcome to the Jungle)
Vage film, wel goed!quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Vanilla Sky?
Army of darkness?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:47 schreef Eluc het volgende:
Welke film?
The special effects are absolutely stunning for the time ,but what's the most extraordinary is that they take a back seat to the hero's frames of mind:the voice-off is never redundant and's brilliant lines,a thousand miles above the B-movie level,perfectly convey his hero's plight."
"(1990),with a much more comfortable budget pales into insignificance when you've seen
's fight with the
.The
,the scenes with the
,the metaphysical final are as awesome today as they were half a century ago.Do not miss the cast and credits at the beginning either. During its second half,except for the voice-off,the movie is almost silent and
sustains the interest with only one character.
"Half a century ago"?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:03 schreef kinky_queen het volgende:
Army of darkness?
zou goed kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:10 schreef SODA het volgende:
The Incredible Shrinking Man?
(laatst weer op de buis..)
'T loopt wel storm ja, zal eens kijken of ik iets zie..quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:04 schreef twentemeisje het volgende:
... niet allemaal tegelijk
quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:17 schreef realist_ik het volgende:
linksonder Michael Collins?
2x...quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:24 schreef Fool het volgende:
Middelste onder zou harry potter kunnen zijn
Linksonder Postman
Die heet inderdaad niet 'Cinderella'.... (and they lived happily.....)quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:32 schreef realist_ik het volgende:
sprookje... stiefmoeder...
assepoester... cinderella...
die film met Drew Barrymore, maar die heet niet cinderella...
of wel?
... ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:35 schreef realist_ik het volgende:
ever after
Midden onder is zojuist geraden...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
Nou weet ik alleen midden boven en midden onder nog niet (zeker)...
Puzzelen
wat denk jij dan dat rechtsmidden en rechtsonder zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:36 schreef Fool het volgende:
Nou weet ik alleen midden boven en midden onder nog niet (zeker)...
Puzzelen
Maakte ff foutje...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:39 schreef realist_ik het volgende:
[..]
wat denk jij dan dat rechtsmidden en rechtsonder zijn?
je zei "werd eind jaren '90 een succesvolle Broadway-musical"quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef twentemeisje het volgende:
Wat bedoel je met Chicago
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:42 schreef Fool het volgende:
Keanu reeves...
Zette de letters onder elkaar en 't stond er bijna!quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:38 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Puzzels oplossen is een gave....
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:11 schreef MasterWouter het volgende:
The Terminator?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:21 schreef realist_ik het volgende:
onbeperkt lang
quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:24 schreef Fool het volgende:
120 jaar!
Legt de terminator in de film uit aan John Connor!
Fool + 1quote:JOHN: 'Hoe long do you live. I mean last?'
TERMINATOR : 'A hunderd and twenty years on my existing power cell'
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:08 schreef realist_ik het volgende:
roger moore?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:08 schreef twentemeisje het volgende:
FF Frederico Fellini![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:13 schreef realist_ik het volgende:
't is geen bond-film hé?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef twentemeisje het volgende:
The Canonball Run![]()
[Muurtje][auw][smiley]quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef twentemeisje het volgende:
The Canonball Run
Helaas, Roger Moore speelt alleen in deel 1!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cannonball Run 2?
Farah Fawcett
Roger Moore
Ik dacht juist wel... Maar wie is NN danquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:17 schreef Fool het volgende:
[..]
Helaas, Roger Moore speelt alleen in deel 1!
Sorry!!!quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:17 schreef realist_ik het volgende:
wie is NN ?
moore zit niet in deel 2
Het zij je vergeven... what's in a usernamequote:Op donderdag 4 maart 2004 13:21 schreef Fool het volgende:
* Gaat zich in een hoeje schamen...![]()
Wil indien nodig wel een nieuwe vraag doen...
Fijn dat je er zelf al zo zeker van bentquote:Op donderdag 4 maart 2004 14:28 schreef realist_ik het volgende:
remember the titans
Is het ook! Ieder z'n foutjes hequote:Op donderdag 4 maart 2004 14:40 schreef realist_ik het volgende:
alleen dat surfboard kon ik niet plaatsen... (blue crush niet gezien...)
het ziet er trouwens ook meer uit als een snowboard, niet?
vraag komt eraan...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:04 schreef twentemeisje het volgende:
sorry... collegiale interventie... vraag komt nu echt zo...
goh... daar heb ik nu nooit last van!quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:12 schreef realist_ik het volgende:
ik had m'n vraag bijna af... maar er klopt iets niet.
ff opnieuw.. sorry.
kon geen goede foto vinden van Dominique Pinon...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
goh... daar heb ik nu nooit last van!(GFP ook niet... Swimmingpool)
![]()
dat klopt...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:11 schreef victorinox het volgende:
linksonder is dat Ben Kingsley in die stoel?
ja, maar de bedoeling van mijn vraag was/is om adhv de omgeving de acteur te herkennen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
SOK on a killing spree...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rechtsboven is Bogus met Gerard Depardieu. En bij Kingsley hoort Sigourney Weaver, me dunkt.
lamerquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
En dan weet ik de film, maar dan moet ik een vraag stellen.![]()
dat is correct!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:18 schreef victorinox het volgende:
Bedankt voor gerard depardieu.
Dan is het 1492: conquest of paradise
quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:43 schreef Fool het volgende:
The avengers
Die was gisteren nog op TV...
Slechte film overigens, Heb m ooit eens gehuurd en met moeite af gekeken! Gisteren nog een stuk van gezien, incl een stukje schaken...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:45 schreef victorinox het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat is goed.
Fool +1
quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:49 schreef scanman01 het volgende:
MF - Milos Forman ?
KR - Keanu Reeves / Kurt Russell ?
AR - Alan Rickman ?
DN - David Niven ?
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:02 schreef scanman01 het volgende:
MF Morgan Freeman?
Dan zou het Robin Hood Prince of Thieves kunnen zijn. Maar dan zouden die anderen allemaal bijrollen en onbekende acteurs zijn volgens mij
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:48 schreef victorinox het volgende:
Lost in Translation?
raising caine?quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Eindscene:
Vrouw stapt in de lift en fatsoeneert haar met maskara doorlopen gezicht wat.
"How do I look?"
"You look terrific", antwoord de man.
Liftdeuren gaan dicht. Fade to black...
Welke film?
Ook niet. Het is een meervoudig oscarwinnaarquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:01 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
raising caine?
Ook niet helaas. De film is nog ouder.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:13 schreef victorinox het volgende:
Titanic?
Dat was toch iets met die oude vrouw?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:28 schreef scanman01 het volgende:
(ken je de eindscene van Titanic niet??)
Niet in een lift in ieder gevalquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:29 schreef victorinox het volgende:
Dat was toch iets met die oude vrouw?
Ik was even weg en had het antwoord aan Gorro gemaild, maar die heeft mijn mail blijkbaar niet ontvangen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
Kramer vs Kramer
Correct. Yojimbo is ook gewoon het Japanse woord voor 'Bodyguard' meen ik.....quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij die Akira Kurosawa film Yojimbo. En dat was grappig omdat de Amerikaanse titel The Bodyguard was.
Zat Val ook in TOP GUN? Ken me niet meer herinneren...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik geef het antwoord maar,. want niemand reageert:
Het waren van boven naar beneden:
Val Kilmer
Meg Ryan
Anthony Edwards
Natuurlijk alledrie van "Top Gun"
Ik zat juist met mijn oren te klapperen en ogen te knipperen toen ik Meg Ryan opeens zag opduiken. Ik wist dus niet dat zij in Top Gun zat. Ik heb de film dan ook lang geleden gezien, dus denk dat ze toen nog niet beroemd was ofzo. Haar rol in Top Gun was ook een rol van niks trouwens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zat Val ook in TOP GUN? Ken me niet meer herinneren...
yup, iceman oid...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is de arrogante asshole in die film.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:12 schreef Venkman het volgende:
of heet de hond soms godzilla...
Dobermannquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:16 schreef Venkman het volgende:
In welke film ookalweer dan??
pirates of the caribbean?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:18 schreef Venkman het volgende:
Welke film?: This has GOT to be a trap.
: Then go back.
: No. I just have to find how MUCH of it is a trap.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
pirates of the caribbean?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:26 schreef realist_ik het volgende:
akira
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:41 schreef kinky_queen het volgende:
marc dacascos in CRYING FREEMAN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |