quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:03 schreef static het volgende:Slotje svp.
![]()
Gaat heen, gij wannabe mod!quote:
Nou, daar heb ik ook een handje van.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:04 schreef MUUS het volgende:
Nee, niks slotje!!
Dit topic is voor wraak. Zoete wraak.
JA!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:07 schreef yvonne het volgende:
Moet dit in MED?
Ga weg. Weer zo'n vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:07 schreef yvonne het volgende:
Moet dit in MED?
Nu word je bang he? MUHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAA!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Ga weg. Weer zo'n vrouw.
vrouwen ook grr, laten het hiero weer helemaal fout gaanquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:08 schreef static het volgende:
[..]
Ga weg. Weer zo'n vrouw.
Richt een clubje op : Mannelijke Huilies Anonymous, MAAR DOE DAT NIET HIER!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:11 schreef Party_P het volgende:
[..]
vrouwen ook grr, laten het hiero weer helemaal fout gaan
Ja, die enge schepsels zijn tot alles in staat.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu word je bang he? MUHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAA!!
*meezingt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:13 schreef MUUS het volgende:
static is lief. static schattig. static is cute. static is aaibaar.
STATIC IS LIEF. STATIC IS CUTE. STATIC IS AAIBAAR. STATIC IS SCHATTIG.
JA, STATIC IS SCHATTIG JA!!
Ga weg.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:11 schreef yvonne het volgende:
Die static he, is eigenlijk zoooooooooo lief, lief, lief, lief.
Hadden we schattig al gehad?
You ain't seen nothing yet, dear.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:13 schreef static het volgende:
[..]
Ja, die enge schepsels zijn tot alles in staat.
*mep*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 'em er eigenlijk ook altijd wel lief en schattig uitzien
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:14 schreef greedkillingz het volgende:
issie ook KODDIG ????
Godgloeiende.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:13 schreef MUUS het volgende:
STATIC IS LIEF. STATIC IS CUTE. STATIC IS AAIBAAR. STATIC IS SCHATTIG.
JA, STATIC IS SCHATTIG JA!!
Wat snoezigquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:16 schreef static het volgende:
[..]
Godgloeiende.
En ik probeer tekst weg te halen uit het preview-schermpje.
Vast weer een idee van een vrouw om dat zo te plaatsen.
Verder dan Kumbaya kom je niet?quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
*meezingt*
Laat je niet gek maken, dude.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:17 schreef static het volgende:
[..]
Verder dan Kumbaya kom je niet?
Ik lust je rauw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:14 schreef MUUS het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet, dear.
*kuch* Truth or Dare *kuch*
Don't make me hurt you..
Mag ik een teiltje asap.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:20 schreef MUUS het volgende:
<i>Static.
Hij is lief.
Lief, lief, lief, lief, lief.
Hij lijkt op een madelief.
Geen mens is veilig bij deze hartendief.
Hij komt ook wel eens aan zijn gerief.
Hij is lief.
Lief, lief, lief, lief, lief.</i>
Juist!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:21 schreef frenzy2003 het volgende:
laat me het even samenvatten.
static is een ontezettendlieve lieve lieve lieve
gozer
hij is echt otzettend schattig en lief en koddig!
dus een liev liev liev jochie
die schattig en koddig is
zo van static:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat wat je bedoelt muus???
*Mooi* *Stil is*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef MUUS het volgende:
<i>Static.
Hij is snoezig.
Snoezig, snoezig, snoezig, snoezig, snoezig.
Hij is erg poezig.
En ander verzonnen woord is floezig.
Hij is snoezig.
Snoezig, snoezig, snoezig, snoezig, snoezig.</i>
Static.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Mag ik een teiltje asap.
Gemeen mens.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef MUUS het volgende:
<i>Static.
Hij is snoezig.
Hij is erg poezig.
En ander verzonnen woord is floezig.
Hij is snoezig.
Snoezig, snoezig, snoezig, snoezig, snoezig.</i>
Nog even zo doorgaan en je krijgt een verbale spanking waarvan je kleinkinderen nog last zullen hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:21 schreef frenzy2003 het volgende:
laat me het even samenvatten.
static is een ontezettendlieve lieve lieve lieve
gozer
hij is echt otzettend schattig en lief en koddig!
dus een liev liev liev jochie
die schattig en koddig is
zo van static:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat wat je bedoelt muus???
Als je nu niet belooft voor eeuwig aan mijn voeten te liggen, LAAT IK AL DIE GEDICHTEN BUNDELEN!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:24 schreef static het volgende:
[..]
Gemeen mens.
sorry!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Juist!!
Alleen vergat je snoezig!
dat las ik pas na men post hierboven!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:26 schreef static het volgende:
[..]
Nog even zo doorgaan en je krijgt een verbale spanking waarvan je kleinkinderen nog last zullen hebben.
Ik heb de jouwe ook nog. Jammer voor je.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:26 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je nu niet belooft voor eeuwig aan mijn voeten te liggen, LAAT IK AL DIE GEDICHTEN BUNDELEN!.
Maak je geen zorgen, hij doet niks.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:27 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat las ik pas na men post hierboven!!
Wat heb je nog van mij? Je hebt helemaal niks van mij! Niks, niks, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb de jouwe ook nog. Jammer voor je.
dat betekent dus dat jij niet een lief mens bent???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hij doet niks.
Lieve mensen doen nu eenmaal nooit gemeen..
JIJ SNAPT HET!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat betekent dus dat jij niet een lief mens bent???
Ik wacht wel op het boek van Staticquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
JIJ SNAPT HET!!!.
waarom vind ik jou dan toch lief???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
JIJ SNAPT HET!!!.
*knop omzet*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
Lieve mensen doen nu eenmaal nooit gemeen..
Think again.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat heb je nog van mij? Je hebt helemaal niks van mij! Niks, niks, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!.
JIJ KAN MIJ HELEMAAL NIKS MAKEN, GIJ LIEFLIJKE LIEVE LIEVERD! HA!.
Als je dood wilt, kun je dat ook direct zeggen, hoor. Dat lullen met een omweg ook altijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:30 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
waarom vind ik jou dan toch lief???
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:32 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als je dood wilt, kun je dat ook direct zeggen, hoor. Dat lullen met een omweg ook altijd.
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:29 schreef MUUS het volgende:
Zo hé, wat ben ik boos.
Ik denk me suf, koddig snoezelemoentje, maar ik kan werkelijk niks bedenken. Jij hebt echter uitspraken gedaan die jij niet graag in MED terug zult willen zien, lief schattedrapje van me.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:31 schreef static het volgende:
[..]
Think again.
1-1quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.
BOOS KAN NIET OP EEN TROTTOIR LIGGEN STATIC, WANT BOOS IS EEN EMOTIE EN DUS NIET TASTBAAR, GIJ HELDER LIEF LICHT!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef static het volgende:
[..]
Ach, dat zou je niet eens zien als je erin zou trappen op een zielig trottoir ergens.
maar wij welquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik denk me suf, koddig snoezelemoentje, maar ik kan werkelijk niks bedenken. Jij hebt echter uitspraken gedaan die jij niet graag in MED terug zult willen zien, lief schattedrapje van me..
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
1-1
Back.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef greedkillingz het volgende:
ik vind MUUS ook wel koddig![]()
![]()
moet het niet in onz staanquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.
Zie je, daar ga je de fout in.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik denk me suf,
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tip: dit is het moment waarop je je er maar beter niet meer mee kunt bemoeien. Tenzij je natuurlijk niet heel erg aan je zieltje gehecht bent.
Tip : pak een biertje en ga stilletjes meelezen. Stilletjes, dus niet typen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar wij welzal ik het topic vast openen
![]()
he! en ik dan???quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??
Static![]()
MUUS![]()
Tijn
Doen alle vrouwen op dat punt, normale reactie, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef static het volgende:
[..]
Zie je, daar ga je de fout in.
Metafoor, enge vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
BOOS KAN NIET OP EEN TROTTOIR LIGGEN STATIC, WANT BOOS IS EEN EMOTIE EN DUS NIET TASTBAAR, GIJ HELDER LIEF LICHT!.
WOW ze begint me op te geilen, lekker hoorquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tip : pak een biertje en ga stilletjes meelezen. Stilletjes, dus niet typen.
Hint : Bloed gaat nergens uit. Nooit. Met niets..
*mep*quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
maar wij welzal ik het topic vast openen
![]()
Gaat je niets aan, kutkind.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:34 schreef frenzy2003 het volgende:
he muus wrom was je ook weer boos op static???
Nee lul, je post het verkeerd. Let op :quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nu begint het leuk te worden, ik trek nog een biertje open, meer liefhebbers ??
Static![]()
MUUS![]()
Tijn
Lekker, Harrie!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
meer liefhebbers ??
ja maar ja maar hij weet toch wel dat ik hem lief vindquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:37 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee lul, je post het verkeerd. Let op :.
.
.
. static
.
.
.
. (<-- zo laat je zien dat iemand lief is)
. Tijn
.
. MUUS
.
Trut.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hint : Bloed gaat nergens uit. Nooit. Met niets..
Sloeg jij ff de plank mis dan! Doe het dan potdomme goed, lief droppepoppemannetje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:36 schreef static het volgende:
[..]
Metafoor, enge vrouw.
Dan ook geen bier, klaar opzouten, NEXTquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef TuBje het volgende:
jah, ik blief er ook wel ene
ik ben trouwens de F5 toetsaant buttonbashen want ik houdt dit niet bij...
© Dsclaimer: This User does not want to have an injury from this topic...
HA!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef static het volgende:
[..]
Trut.
nouuuuhouuu....quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dan ook geen bier, klaar opzouten, NEXT
Nee, jij, bakvisje numero uno.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:39 schreef MUUS het volgende:
[..]
Sloeg jij ff de plank mis dan! .
kom op niet moeilijk gaan doen nu ja ik ben bier aan het drinken en daar wil ik wel van genietenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
HA!
BE!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:40 schreef MUUS het volgende:
[..]
HA!
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:41 schreef MUUS het volgende:
*Topictitel gaat veranderen.*
te laatquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.
Ga kneukebreud eten. Droog kneukebreud. Probeer dan maar eens te fluiten!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij, bakvisje numero uno.
Laat je bril eens nakijken, lief popjeflopje, want ik ben niet blond en ik kan wel rechtop blijven staan!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:42 schreef static het volgende:
[..]
Laat dat maar uit je barbie-hoofd.
Je bent gewoon jaloers op Rachel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:43 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ga kneukebreud eten. Droog kneukebreud. Probeer dan maar eens te fluiten!.
HA!
Kinderlieder - Hermann von Veen - Plitsche, Plätsche, Federquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:43 schreef frenzy2003 het volgende:
*lekker de duitse intro van alfred j kwak aant luisteren is
Nee, jij blijft zitten, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Laat je bril eens nakijken, lief popjeflopje, want ik ben niet blond en ik kan wel rechtop blijven staan!
en het leukste is dat muus em steeds blijft veranderen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Topictitel,![]()
![]()
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:44 schreef static het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op Rachel.
ja! hebbie die ook?? cool!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:45 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kinderlieder - Hermann von Veen - Plitsche, Plätsche, Feder
Dat neukt iig een stuk beter dan zo'n wankel stuk plastic.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:45 schreef static het volgende:
[..]
Nee, jij blijft zitten, lekker makkelijk.
Ja, graag.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef MUUS het volgende:
Al is de lieverd met de topictitels nog zo snel, het teringwijf achterhaalt hem wel.
proost!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:48 schreef Harrie het volgende:
owjee ze gaan nog lief doen tegen elkaar, nu komt het
PROOST
En dan ga je haar natuurlijk urenalng liefkozen. En romantisch doen. En kado's kopen. En eten bij kaarslicht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef static het volgende:
[..]
Ja, graag.Beter dan dat Nerderlandse addergebroed.
Nog even geduld, ja.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:46 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ach, gaat een zweudse neuken, leuf meuneukke!
proost herenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:48 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
proost!
Nee? Vertel eens!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef Stranger het volgende:
Had ik al gezegd dat static lief, schattig en knuffelbaar is?
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:47 schreef MUUS het volgende:
Al is de lieverd met de topictitels nog zo snel, het teringwijf achterhaalt hem wel.
Blijkbaar wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Reageer op: Aaibare knuffelbeer staticquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef static het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
En dat staat er al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule tijd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Reageer op: Aaibare knuffelbeer static![]()
blijkbaar wel
Reageer op: Liefste man ter wereld : STATIC!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
En dat staat er al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeule tijd.. Tis wat.
.
Static is heel lief, schattig en knuffelbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:49 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee? Vertel eens!
Je kan ook niet anders dan positief doen over static aangezien hij zo lief, schattig, koddig, knuffelbaar en aaibaar is.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:52 schreef Stranger het volgende:
[..]
Static is heel lief, schattig en knuffelbaar.
Zo, zo positief ben ik in jaren niet geweest! Snel een biertje!
Nee sorryquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:53 schreef Vork het volgende:
Kan ik hier ook bier krijgen zonder dat ik ontopic reageer, omdat ik het hele topic niet heb gelezen?
ga eerst maar ff lezen anders geniet je niet optimaalquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:53 schreef Vork het volgende:
Kan ik hier ook bier krijgen zonder dat ik ontopic reageer, omdat ik het hele topic niet heb gelezen?
Dat is waar, en dat terwijl ik eerst altijd de algemene impressie had dat ie chagrijnig, kortaf en slecht was. Maar dat dacht ik aan de hand van zijn posts.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je kan ook niet anders dan positief doen over static aangezien hij zo lief, schattig, koddig, knuffelbaar en aaibaar is.
Ik mot niets.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:55 schreef MUUS het volgende:
Je mot echt sneller zijn, static..
ik ben je telkens voor,je moet wat sneller zijn!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:56 schreef greedkillingz het volgende:
Liefste trafo plaspop ooit: MUUS lol
Reageer op: static : ridder op het witte paardquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:56 schreef MUUS het volgende:
Pompidompidom..
Ik ben een teringwijf en static is lief. WIE IS ER DAN GODVERDOMME DE UNDERDOG?~quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:56 schreef TuBje het volgende:
mag hier het public ook static helpen want ik ben altijd voor de underdog...
Muus is het koddigste wezen van het ganzen land en ze is best lief
* Runs For Shelter With Beer In His Hand*
he yv! heb je men mailtje nou al gekregen?????????quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:57 schreef yvonne het volgende:
Mooie topictitel
quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben een teringwijf en static is lief. WIE IS ER DAN GODVERDOMME DE UNDERDOG?~
WAAR LEEF JIJ? IN DE FUCKING TWILIGHT ZONE?!
Ja yv, heb je mijn mailtje nog gekregen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:58 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
he yv! heb je men mailtje nou al gekregen?????????
ja,muus wilde precies hetzelfde als ik!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:59 schreef MUUS het volgende:
Welterusten Harrie.!
[..]
Ja yv, heb je mijn mailtje nog gekregen?
Slaap lekker jij lieverd. Lief, lief, lief, lief, lief, lief.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:59 schreef static het volgende:
Ik ga zo knorren.MUUS.
Voortaan wordt het dus lieV?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Slaap lekker jij lieverd. Lief, lief, lief, lief, lief, lief.!
Ik ga 3 jaar geen 'lief' meer zeggen of typen..
Ik meen het.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:59 schreef Stranger het volgende:
Hey MUUS, seniele ouwe bitch, wat had je een lief stukje geschreven over mij in dat ene topic!
()
frenzy2003 vind het cool anderen af te zeiken!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:59 schreef TuBje het volgende:
*TuBje lacht in zn hand*
liefde bloeit op vanavond!
en jah, de underdog is static... Ik heb het nooit zo met niet lieve mensjes
Hell.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Voortaan wordt het dus lieV?
maar je zit er nu zo lekker inquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Slaap lekker jij lieverd. Lief, lief, lief, lief, lief, lief.!
Ik ga 3 jaar geen 'lief' meer zeggen of typen..
wat een ontzettend geil woord he als vrouwen zeggen dat ze soppig worden!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik meen het.. En hou op met die complimenten, want ik word er soppig van.
.
Sterf Slaap zacht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trusten, Muus secreet teringwijf
*taxi belt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
want ik word er soppig van..
waarom denk je dat muus haar post heeft ge-edit!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:03 schreef TuBje het volgende:
Vooral als vrouwen het zeggenStel dat Koddige Static het zou zeggen dan kijk ik ietwat vervreemd op dnek ik :|
Ik ben nu al minutenlang aan het zoeken naar iets negatiefs om over jou te zeggen zodat je weer wat afkoelt, maar het is gewoon onmogelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik meen het.. En hou op met die complimenten, want ik word er soppig van.
.
Een ander me laten opgeilen en jij het afmaken?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:03 schreef static het volgende:
[..]
*taxi belt*
ok mag ik het afmaken dan???quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Een ander me laten opgeilen en jij het afmaken?. Tssssssssk, lief, lui varkentje!
.
Scheld jij mij maar eens een keer goed uit! Dan lullen we verder!.
Je bedoelt 'positief' toch? Anders moet ik me ook tegen jou keren! En je was net zo lekker bezig met die seniele ouwe teringhupseflupsdinges.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ben nu al minutenlang aan het zoeken naar iets negatiefs om over jou te zeggen zodat je weer wat afkoelt, maar het is gewoon onmogelijk.
Vriest het al in de hel?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ok mag ik het afmaken dan???![]()
![]()
![]()
![]()
Afblijven.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe is je levensverzekeringquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:05 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*wijst*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:06 schreef static het volgende:
[..]
Afblijven.
Ja, nu maak je me weer confused, je weet dat ik dat niet aankan op de vroege dinsdagavond, trieste -mind blank-quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je bedoelt 'positief' toch? Anders moet ik me ook tegen jou keren! En je was net zo lekker bezig met die seniele ouwe teringhupseflupsdinges..
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
*wijst*
KIJK, KIJK, KIJK, KIJK!! BEWIJS!!
Hij is beschermend en zorgzaam!! EEN TEKEN VAN LIEFHEID!!
Kan deze post gewist worden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
*wijst*
KIJK, KIJK, KIJK, KIJK!! BEWIJS!!
Hij is beschermend en zorgzaam!! EEN TEKEN VAN LIEFHEID!!
http://www.rasc.org/2003/funnies/hell-freezes.jpgquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Vriest het al in de hel?
heb ik even voor gezorgdquote:Vries het al in de hel?
pfff zo krijg je der nooit he!quote:Afblijven.
quote:hoe is je levensverzekering![]()
![]()
![]()
![]()
Geeft niks. Je hebt me een seniele ouwe teringhuppeldepup genoemd en daarom vergeef ik je alles momenteel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, nu maak je me weer confused, je weet dat ik dat niet aankan op de vroege dinsdagavond, trieste -mind blank-
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:01 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
frenzy2003 vind het cool anderen af te zeiken!
Nee.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef static het volgende:
[..]
Kan deze post gewist worden?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef frenzy2003 het volgende:
pfff zo krijg je der nooit he!
vind jij het cool om door anderen te worden afgezeken??? ja?? dat plezier gun ik je niet bitch!quote:
MUUS wat doe jequote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geeft niks. Je hebt me een seniele ouwe teringhuppeldepup genoemd en daarom vergeef ik je alles momenteel.
Daarom én omdat ik je zo LIEF vindt.
Ik heb je hond gedouwd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Geeft niks. Je hebt me een seniele ouwe teringhuppeldepup genoemd en daarom vergeef ik je alles momenteel.
maar nouk wil mij niet,ze denkt dat ik een kloon benquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
[..]
[afbeelding]. Lieve mannen willen geen botte teringwijven! Lieve mannen willen lieve, schattige dametjes.
Welke van de 3?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb je hond gedouwd.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:12 schreef MUUS het volgende:
geboortejaar : 1986.
Ik ben dan wel een lomp teringwijf, maar kinderen neuken doe ik dus niet..
Nee, die chiahuahua, lekkerder om uit te schreeuwen tijdens het klaarkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke van de 3?
De witte boxer he? Die loopt namelijk mank ineens.
ik zei afgezeken niet overgezeken!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
[?
Vooruit dan maar, ik ga in de tussentijd even bellen...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef TuBje het volgende:
hahaha ik vond het leuk
Ilona mag ik
Ik heb een hoop, maar geen chihuahua.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee, die chiahuahua, lekkerder om uit te schreeuwen tijdens het klaarkomen.
O, ik dacht dat je ondergezeken zei...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik zei afgezeken niet overgezeken!
besides als je zonodig aand8 moet zoek dan een vriend ofzo!
dat was weer alleen voor mij ogen bestemd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:15 schreef TuBje het volgende:
hahaha ik vond het leuk
Ilona mag ik
voor haar edit stond er iets heel grappigs wat gevaarlijk dicht in de buurt kwam
Welke wel? Chlamydia? Een druiper?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik heb een hoop, maar geen chihuahua..
WHoooohooooohhh!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:16 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik ga in de tussentijd even bellen...
Wedden van wel.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee.
Heb je honden?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Welke van de 3?
De witte boxer he? Die loopt namelijk mank ineens.
Een witte boxer, een franse bull, een kruising engelse bull/dalmatiër, een kater, een poes, een rat, nog een rat, afwas, menstruatieklonten, bloed, bloed, baarmoederwandbonkjes, bloed en..quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:17 schreef Stranger het volgende:
[..]
Welke wel? Chlamydia? Een druiper?
Don't push it.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:17 schreef MUUS het volgende:
Ik denk dat static ook moet huilen als hij naar Bambi kijkt.
Lieve mensen huilen om Bambi. Static is lief en 1+1 = 2.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:18 schreef Tijn het volgende:
Kunnen we Bambi er even buiten laten?
Dank u.
Typisch.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:18 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gehuild om Bambi.
Ook weer bij het terugdenken
jij bent te lief! ik weet wat! ik ben zo gemeen dat ik muus ga neuken ook al wil zij niet neuken met een 17 jarige! die dit jaar 18 word,wat nou kind???quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:19 schreef TuBje het volgende:
Doe maar terug editten voor mij
En frenzy, hell is nog steeds niet ontdooid dus Muus is iets verplicht![]()
Last Update: 03-02-2004 02:18
[afbeelding]
JA JE KEN EEN HOOP MAKE MUUS MAAR VAN FOKKING BAMBI BLIJF IE AF BEGREPE?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Typisch..
Mietje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef Stranger het volgende:
Bedankt he, nu kan ik veilig gaan slapen mét mijn handen boven de dekens.
*duwt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:20 schreef static het volgende:
[..]
Don't push it.
ok ventje danquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:20 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bent te lief! ik weet wat! ik ben zo gemeen dat ik muus ga neuken ook al wil zij niet neuken met een 17 jarige! die dit jaar 18 word,wat nou kind???
Zelfs Swetsenegger blijft van bambi af.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
JA JE KEN EEN HOOP MAKE MUUS MAAR VAN FOKKING BAMBI BLIJF IE AF BEGREPE?
het is meneer voor jou!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:22 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
ok ventje dan![]()
![]()
Bonkjesquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef TuBje het volgende:
sliertjes?
Chlamydia gehad ofzo ??
Oeh, je deed een grote spuug!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef Stranger het volgende:
En het draait altijd weer uit op bonkjes en sliertjes![]()
:RRRRRRR
Bedankt he, nu kan ik veilig gaan slapen mét mijn handen boven de dekens.
ZE MAKE BAMBI OOK NIKS TIJN MAAR ZE MOEDER WEL WANT DIE GAAT HASKE DOOD!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
JA JE KEN EEN HOOP MAKE MUUS MAAR VAN FOKKING BAMBI BLIJF IE AF BEGREPE?
he yv! heb je men mailtje al gehad joh???quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bonkjes
lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bonkjes
Ja, en het antwoord is neequote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
he yv! heb je men mailtje al gehad joh???
het is mijnheer!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef greedkillingz het volgende:
ok kereltje dan
Wel eens de inhoud van een lekkende baarmoeder gezien? Wel eens die stukken baarmoederwand naar buiten zien druipen? Die bonken en slierten bloed die uit een vagina glijden? Die restjes eicel die naar buiten druipen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:21 schreef TuBje het volgende:
sliertjes?
Chlamydia gehad ofzo ??
Palen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bonkjes
Jeeej, ik word FAquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en het antwoord is nee
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en het antwoord is nee
Ik heb op dit moment zatquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef TuBje het volgende:
[..]
lekkerLeave some for me
Ja. Snorry.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens de inhoud van een lekkende baarmoeder gezien? Wel eens die stukken baarmoederwand naar buiten zien druipen? Die bonken en slierten bloed die uit een vagina glijden? Die restjes eicel die naar buiten druipen?
Ja, net nogquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wel eens de inhoud van een lekkende baarmoeder gezien? Wel eens die stukken baarmoederwand naar buiten zien druipen? Die bonken en slierten bloed die uit een vagina glijden? Die restjes eicel die naar buiten druipen?
Dat is nog eens een leuke om door open ramen te slingeren, eieren zijn toch al passé.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment zat
Kom maar halen, of wacht,
zal ik een volle tampon opsturen?
HET IS EEN KWARTIER LANG IN BEELD EN JIJ KUNT ER DE CLUE UIT FILTEREN, HET IS EEN WONDER, EINSTEIN. APPLAUS VOOR JEZELF.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
ZE MAKE BAMBI OOK NIKS TIJN MAAR ZE MOEDER WEL WANT DIE GAAT HASKE DOOD!
*Schreeuwt*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey, ridder, ik moest je duwen en ik heb behoorlijk hard lopen douwen. Ben je weer te lief om boos te worden en me af te zeiken?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef static het volgende:
[..]
Ja. Snorry.
Het is een gavequote:Op woensdag 3 maart 2004 02:25 schreef MUUS het volgende:
Simultaan bloed lekken..
Static en MUUS, de nieuwe Golfer en Bluezz, LieVVquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey, ridder, ik moest je duwen en ik heb behoorlijk hard lopen douwen.
Nummertje trekken. Je bent #786587 in-line.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:27 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben je weer te lief om boos te worden en me af te zeiken?.
*inwrijft*quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
HET IS EEN KWARTIER LANG IN BEELD EN JIJ KUNT ER DE CLUE UIT FILTEREN, HET IS EEN WONDER, EINSTEIN. APPLAUS VOOR JEZELF.
ik heb maar vier woorden voor jou:stfuquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:24 schreef greedkillingz het volgende:
ok ukkie
Tampon slingerenquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat is nog eens een leuke om door open ramen te slingeren, eieren zijn toch al passé.
Oh, moet je zoveel mensen nog knuffelen en kussen? Het leven is kut als je lief bent.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef static het volgende:
[..]
Nummertje trekken. Je bent #786587 in-line.
Je zit er wel mee he? Wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
*inwrijft*
ZE GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOD TIJN!! DOOD DOOD DOOD DOOD DOOOOOOD!!!
EN BAMBI BLIJFT HELEMAAL ALLEEN ACHTER!!! ALLEEN OP DE WERELD MET EEN ADHD KNIJN!! ALLEEN!! MET EEN KNIJN!!
Dat zijn vier letters, peabrain.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:29 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb maar vier woorden voor jou:stfu
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, moet je zoveel mensen nog knuffelen en kussen? Het leven is kut als je lief bent.
he die film wilde ik morgen gaan kijken! nu heb je em voor me verpest!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:28 schreef MUUS het volgende:
[..]
*inwrijft*
ZE GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOOOD TIJN!! DOOD DOOD DOOD DOOD DOOOOOOD!!!
EN BAMBI BLIJFT HELEMAAL ALLEEN ACHTER!!! ALLEEN OP DE WERELD MET EEN ADHD KNIJN!! ALLEEN!! MET EEN KNIJN!!
Ik zit er niet mee. Ik droom er niet over.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je zit er wel mee he? Wil je erover praten?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:29 schreef TuBje het volgende:
Die van mn moeder zijn trouwens wat zoeter dan die van mn zusjes, maar dat is meer persoo lijke voorkeur...
Wanneer is de Trinidad-meet? Hoeveel mensen kan je na een jaar sparen over laten komen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef static het volgende:
[..]
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.
ik heb geen zin om shut the fuck up voluit te schrijven teringslet!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat zijn vier letters, peabrain.
Ach, jij bent zo lief. Jij maakt vast snel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes waar je samen lieve dingen mee kunt doen. Stoepkrijten en Heppie Miels eten.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef static het volgende:
[..]
Ja, bummer. Maar straks ben ik weg naar Trinidad en daar kent niemand me.
Een jaar? Dat doe ik in twee weken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wanneer is de Trinidad-meet? Hoeveel mensen kan je na een jaar sparen over laten komen?
En toen nam je een hapje van de paddestoel en werd je opeens heel groot en kwam de hartenvrouw je onthoofden? Alles is mogelijk in de wondere wereld van MUUS.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit er niet mee. Ik droom er niet over..
Ik kom aan Bambi. Tijn huilt om Bambi. Bambi gaat dood. Tijn sterft ook een beetje..
*stilquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:31 schreef MUUS het volgende:
Ik kom aan Bambi. Tijn huilt om Bambi. Bambi gaat dood. Tijn sterft ook een beetje..
oeh! klinkt goed. Zal eerst Calvé moeten testen maar op de naam af geconcludeerd kom ik meer op een honingrijpetheeblaadjes melange met een licht bitterzoete symphony aroma erop...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
[afbeelding] Mosterd-honingsaus van Calvé misschien?
Ben ik over je heen geweest? NEE HE? Heb je dus recht van spreken? NEE HE?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik heb geen zin om shut the fuck up voluit te schrijven teringslet!
je moer kuthoer! wat nou grote mensen praatquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ben ik over je heen geweest? NEE HE? Heb je dus recht van spreken? NEE HE?
Ksssssst. Weg, Vort. Grote mensen zijn aan het praten.
Kon je de verdovende middelen weer niet laten liggen vandaag?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:33 schreef static het volgende:
[..]
Een jaar? Dat doe ik in twee weken.
Oi!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:33 schreef Stranger het volgende:
[..]
*stil
Mooi.
R&P materiaal!
Als je daar oog voor hebt, misschien moet je er maar eens gaan modden.
Ff een tipje : doe maar niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
je moer kuthoer! wat nou grote mensen praat
Loop maar eens mee naar mijn kuis.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Kon je de verdovende middelen weer niet laten liggen vandaag?
Je zou het goed doen naast Zwaaibaai, ElisaB en [die andere], fits right in.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oi!
There's no need to get nasty..
wat niet??? als ik ergens van ontplof is het wel als kutkneuzen gaan roepen dat iets *grote mensen* praat is!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ff een tipje : doe maar niet.
Haaaaaaaaaaaaaaaaai, straks kun jij fijn samen met Emmukutjuh en cynthia gebanned zijn, fijn he?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Nog een keer en ik neem nooit meer wat van je aan. Geen tikkels, geen slokjes drinken, niets!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je zou het goed doen naast Zwaaibaai, ElisaB en [die andere], fits right in.
niet slim om te bewijzen dta je groot en sterker bent dan je leeftijd...quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:34 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
"Óh meneer de drugshandelaar, ik heb niet genoeg geld, hoe kan ik u betalen?"quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:35 schreef static het volgende:
[..]
Loop maar eens mee naar mijn kuis.
Poppekindje, als je er niet tegen kunt dat mensen over harde feiten praten, waarom ben je dan nog wakker?quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wat niet??? als ik ergens van ontplof is het wel als kutkneuzen gaan roepen dat iets *grote mensen* praat is!
Rot op.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:37 schreef kastanova het volgende:
Is dit het huilie topic van vandaag?
Hoi.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:37 schreef kastanova het volgende:
Is dit het huilie topic van vandaag?
lees beovenstaande post maar yv.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaai, straks kun jij fijn samen met Emmukutjuh en cynthia gebanned zijn, fijn he?
En nu sorry zeggen tegen de mevrouwen.
Doe eens lief. Zoals je altijd doet. Lief. Lief. Lief.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:37 schreef static het volgende:
[..]
Rot op.
Ach kindje kindje toch, kom maar hier, boertje doen, hansopje aan en nu braaf slapenquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lees beovenstaande post maar yv.
![]()
wil je me nou nog bannen?? racist,dat ben je! altijd een streepje voor bij je modjes,maar ik ga dus mooi geen excuses maken voor mijn post.
Prima topicquote:Op woensdag 3 maart 2004 02:39 schreef Megumi het volgende:
Gaat de goede kant uit dit topic.
Geachte user frenzy2003.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:38 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
lees beovenstaande post maar yv.
![]()
wil je me nou nog bannen?? racist,dat ben je! altijd een streepje voor bij je modjes,maar ik ga dus mooi geen excuses maken voor mijn post.
Leuk topic idd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima topic
Rugje kloppen, yv, rugje kloppen!quote:Op woensdag 3 maart 2004 02:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach kindje kindje toch, kom maar hier, boertje doen, hansopje aan en nu braaf slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |