Pijn zit inderdaad aan de buitenkant... Is niet onze kleine die op haar schaambeen aan het drummen is, komt ook nog wel eens voor, maar niet in dit gevalquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:31 schreef Rewimo het volgende:
Zit de pijn aan de 'buitenkant' dan, Psyche? Dan zou dat misschien wel kunnen hè.
Nee, mee eens, maar ze loopt nu al een behoorlijk tijdje met die pijn.... VK weet niet wat het is en onze HA is om het op zijn hollands te zeggen een behoorlijke botte l*l, dus dat bezoek doen we liever niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:32 schreef Troel het volgende:
Bedenk wel dat er door het dagelijks gebruiken van maandverband over een lange tijd dat je huishouden in de vagina daarvan op zijn kop gaat staan... Lijkt me ook niet iets wat ze nu zou willen...
Gaan morgen zowiezo nog even VK bellen... Zijn er gisteren geweest... Tevens morgen nog even urine langsbrengen bij assistente van de HA, die wilde graag nog een keer een onderzoekje doen, omdat blaasontsteking wel eens de neiging wil hebben om zich te verstoppen zeg maar....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:
Ik zou geen maandverband gebruiken, dat droogt de boel nogal uit namelijk, en kan zelfs infecties opleveren.
Ik heb zelf speciale zwangerschapsonderbroeken (merk Anita, te koop bij Prenatal) en die hebben een soort badstof kruisje. Dat is net wat zachter dan katoen misschien?
En verder zou ik het zeker even aan de verloskundige vragen, misschien heeft die tips en/of smeerseltjes. Dat is vaak toch beter dan zelf gaan dokteren.
Zou het niet weten, zal er vanavond de bouwlamp eens opzetten en zoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:32 schreef Knorretje het volgende:
is de boel daar beneden nog wel heel ? *beetje vreemde vraag*
vanaf het begin van de zwangerschap heb ik daar enorm veel last van, alles kurk en kurk drog, kleine scheurtjes etc etc. en een kleine week geleden scheurde het helaas verder en is de zooi nu echt helemaal kapot tot bloedens toe. Het zijn hele kleine scheurtjes die je nauwelijks ziet op de schaamlippen tenzij je geschoren bent en dan nog is het zoeken (had het de eerste zwangerschap ook, alleen toen op het einde pas) Ik smeer de hele zooi nu steeds in met uierzalf (bogena) en dat verzacht een beetje, zorgt voor geen urine op de wonden en biedt een beschermlaagje tegen schuren van ondergoed enzo.
Noted! Morgen veel zalfjes kopen en hydrofiel luiers!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:38 schreef phileine het volgende:
GEEN maandverband Psyche, dat maakt het echt alleen maar erger. Dan liever wat hydrofiele luiers kopen bij de Hema, in stukken knippen en die (opgevouwen) als kussentjes gebruiken (evt gedrenkt in een soda-oplossing). Net als Knor had ik last van hele kleine haarscheurtjes. Vaseline, Uierzalf of bepanthenzalf (zo vaak mogelijk dik insmeren) hielpen daarbij het beste. En onder de douche wassen met lactacyd wasemulsie. En dan het liefste slapen zonder onderbroek, zodat de boel goed kan luchten.
Nou, rokken draagt ze niet en de broeken die ze nu heeft hebben genoeg ruimte over in het kruis hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:57 schreef poemojn het volgende:
Als ze last heeft van wrijving is het misschien ook handig geen strakke spijkerbroeken oid te dragen (misschien dat die betere doorbloeding zorgt dat de normale kleding daar strakker zit)? Een rok bijv laat meer ruimte over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |