Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:43 schreef Sann_e het volgende:
Pfeifer wordt ook wel "the kissing diseas" genoemd, en is dus ( hoe raad je het zo?!) overdragelijk via de mond. Het duurt ongeveer 6 à 7 weken om ervan te genezen.
Vaak heb je griep-verschijnselen, of opgezette klieren, en héél soms vormen van huiduitslag. er is, volges mij, niet echt een medicijn voor, alleen rust nemen, want het is een virus infectie, en antibiotica helpt dus niet echt
geen dank![]()
Nee, misschien dat het sommige symptomen wat verlicht.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
Excuse me all the hell!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
-edit: offtopic.
Ga ergens anders klagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Excuse me all the hell!![]()
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?![]()
Oh, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Toevallig staat het vast dat er in de weken na carnaval een piek is in het aantal Pfeiffer-gevallen.
't Kan van vanalles komen hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:49 schreef Milkwoman het volgende:
heb een vaste vriend
al wat langer dan carnaval. heb er ookal langer last van. Maar homeopathie helpt niet?
ehm... huiduitslag lijkt dan meestal op rode hond, dus als je rode vlekjes hebt... Misschien eens een bloettest laten doen? dan ben je meteen van dat gezenuw van " Heb ik het wel..of heb ik het niet" af!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:46 schreef Howlin_Mad het volgende:
Huiduitslag -> enig idee wat? rode vlekjes op het bovenlichaam?
Ik dacht trouwens dat de verschijnselen bijna alleen lichte tot hele erge vermoeidheid waren.
mijn vriend had het vorig jaar met carnaval en ernaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:53 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Is het hier al zo'n humorloze zooi geworden dat we toespelingen in die richting weg moeten editten?![]()
Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:32 schreef clauwheee het volgende:
Als je het niet zeker weet, kun je bij de drogist (in ieder geval de etos) een thuistest halen. Je kunt dan zelf een vingerprikje doen en binnen 5 minuten weet je het!!
Sterkte iig
Bij mij duurde het 2 wkquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:27 schreef sjak het volgende:
[..]
Echt? Binnen 5 minuten? Wow! Bij de huisarts duurde de uitslag bij mij een week!
Helaas, ik bleek ook Pfeiffer te hebben. Nu al meer dan een maand, echt een klote ziekte!
Ik sliep gelukkig niet 23 uur, maar 16 uur op een dag was geen uitzondering. Nu gaat het zo langzamerhand wat beter maar ik moet zo oppassen niet teveel te doen
Wat voor klachten heb jedan precies?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:47 schreef Milkwoman het volgende:
nou. vandaag uitslag gehad.. heb het niet. maar ze weten niet wat ik dan heb.. erg vaag allemaal
Fok.. der is ook wel altijd iets met mij
Tja, het ging niet over.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:45 schreef Eswald het volgende:
hoezow dat dan?
Dat kan al voldoende zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2004 00:42 schreef Vodka_Lime het volgende:
en uit iemands anders flesje/glas drinken?
Inderdaad, dit wou ik dus ook opmerken. Je kunt het wél meerdere keren krijgen (zo ook mijn exvriend). Hij had het trouwens doorgegeven aan mij...en ik weer aan m'n huidige vriendquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:23 schreef Eswald het volgende:
Als je het virus (of bacterie weet ik nie zeker) eenmaal hebt dan kom je er nooit meer vanaf...het is niet zeker of het zich uit, je kan het virus ook dragen zonder de ziekte te krijgen..daarom is het dus ook mogelijk (gebeurt zelden, maar wel lullig voor je als...)dat je het nog een of (nog zeldzamer) meerdere keren krijgt.
wow 2 weken aan 1 stuk door slapen,quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Niks. Na 6 mnd ben je niet meer besmettelijk en als je goed uitrust en een goede weerstand hebt is het zo weer weg, of althans... heb je er geen last meer van.
Goed eten en drinken dus, veel vitamines.
Ik kreeg het voor de zomervakantie en ben 2 weken doodziek geweest. At vrijwel niet en slaapte serieus 24 uur per dag en dat 2 wk lang... soms was ik heel even wakker, omdat mn moeder checkte of ik nog leefde.
Ik was zo ziek, at niet dronk ook weinig... kon niet goed door mn opgezwollen keel... deed ik het wel dan kwam het er weer uit... en ik had zo'n jeuk.. ik wist niet waar ik het moest zoeken!
Ik was best bangen dag en nacht 2 wk lang was het echt onverdraagelijk... had niet langer hoeven duren, want anders had ik mezelf nog wat aangedaan
Ik weet ook van wie ik het hoogstwaarschijnlijk heb gekregen... eigenlijk verdient hij een rottrap onder zn reet
Maar ja... het was na 2 wk weg en toen had ik meer energie dan ooit... het verschilt ook bij iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |