No shit, Dick Tracyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:39 schreef pkwarts het volgende:
ligt het aan mij of zijn alle usericons weg?
Ik weet het niet, ze zullen wel ff bezig zijn denk ik..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
wat heb ik gemist dan?
zal nog wel een paar weken duren voordat het weer helemaal 100% isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig om te zien dat er altijd een hele zooi users is die meteen in paniek raakt als er iets niet is, en sommigen gewoon denken van "och, ze zullen er wel mee bezig zijn"
Jongens, relaaaax. FOK! is gewoon nog niet helemaal 100 % . Maar in the end is alles goed.
Jup, het enige verschil is nu dat alles per direct aangepast/toegevoegd/gefixed kan worden..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
zal nog wel een paar weken duren voordat het weer helemaal 100% is
GEEEEEN USERICONS!!!! AAAAAAAAAH!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grappig om te zien dat er altijd een hele zooi users is die meteen in paniek raakt als er iets niet is, en sommigen gewoon denken van "och, ze zullen er wel mee bezig zijn"
Jongens, relaaaax. FOK! is gewoon nog niet helemaal 100 % . Maar in the end is alles goed.
ik zag hem net ook voorbij flitsenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:39 schreef pkwarts het volgende:
Fido Dido van 7up is weer terug!!!! mijn jeugd held!!!
LOL! Dit klink echt zoo duf. In verband met een kapotte koelkast zijn de toiletten tijdelijk buiten gebruikquote:In verband met een veiligheidslek zijn de usericons tijdelijk uitgeschakeld.
mwah valt best mee, het script om de plaatjes te uploaden is volgens mij een beetje brakquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:42 schreef BMH het volgende:
[..]
LOL! Dit klink echt zoo duf. In verband met een kapotte koelkast zijn de toiletten tijdelijk buiten gebruik
zoals Javascripts in JPG bestanden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh... Waarschijnlijk kon je dus dingen uploaden die niet de bedoeling waren.
vroeger kwam dat volgens mij op fox8, toen keek ik het wel eens.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:09 schreef HomerJ het volgende:
Hey, kijk zo is om 23:25 op veronica Malcom in the middle echt een geweldige serie
Is dat ijsje er weerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:39 schreef pkwarts het volgende:
Fido Dido van 7up is weer terug!!!! mijn jeugd held!!!
sympathiekquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:18 schreef gieling het volgende:
Rondje op kosten van roy
jah m'n palm ging vorige week opeens piepen, bleek een melding adt jij toen over een week jarig zou zijnquote:Op zondag 7 maart 2004 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verjaardag
je gebruikt toch geen palm als agenda he?quote:Op zondag 7 maart 2004 14:09 schreef gieling het volgende:
[..]
jah m'n palm ging vorige week opeens piepen, bleek een melding adt jij toen over een week jarig zou zijn
Dan moet roy ook een palmquote:Op zondag 7 maart 2004 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
je gebruikt toch geen palm als agenda he?
dat mag alleen als je manager bent.![]()
is die 150 euro voor de DS zeker of gok je nu wat?quote:Op zondag 7 maart 2004 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS 150 Euro
Game: 50 euro
Adapter, Tasje, Evt extra kabels: 50 euro
Safety margin: 50 euro
300 euro dus
dan haal je SP2 dus voor de pc, beter dan je geld aan roy gevenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef HomerJ het volgende:
Ok roy, moet ik natuurlijk wel je bankrekening hebben
Maar SP 2 lijkt me multiplayer juist heel stoer en cube is multiplayer nou niet echt....
heb je een goede PC? dan zou ik SC2 voor PC kopen, juist die multi lijkt me ook heel coolquote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef HomerJ het volgende:
Ok roy, moet ik natuurlijk wel je bankrekening hebben
Maar SP 2 lijkt me multiplayer juist heel stoer en cube is multiplayer nou niet echt....
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
of jullie gaan geen games meer kopen en hard sparen voor "later" hehe
Je hebt zeker geen idee hoe duur opleidingen tegenwoordig zijn?quote:Op zondag 7 maart 2004 21:59 schreef mordradead het volgende:
of jullie gaan geen games meer kopen en hard sparen voor "later" hehe
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:02 schreef gieling het volgende:
tis en blijft canon he
ik kan hem wel terugvinden, hij is alleen ineens 701 euro gewordenquote:Op zondag 7 maart 2004 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Linkje naar de Ebay veiling?
wat ga je doen?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vaarwel Gamers![]()
het was al te mooi om waar te zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat is nou het mooie van EbayHet begint goedkoop, maar loopt vanzelf wel op, naar meestal veel te veel
ik mis iets.quote:Op maandag 8 maart 2004 12:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
![]()
.
ga je stoppen met modden?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat wordt snel genoeg bekend gemaakt![]()
xboxquote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
Kom je nou eindelijk eens van de bank af en ga je een xbox kopen
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef pkwarts het volgende:
Kom je nou eindelijk eens van de bank af en ga je een xbox kopen
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
pkwarts heeft het iig bij het verkeerde eindKom op zeg, ben niet op mijn achterhoofd gevallen
pkwarts heeft het iig bij het verkeerde eindKom op zeg, ben niet op mijn achterhoofd gevallen
ik dacht al, wie koopt er nou een xboxquote:Op maandag 8 maart 2004 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
ik ken wel een paar van die lui met een xbox uiteraard zijn ze om te huilenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, geen idee. Zijn er toch best veel nog. Iets meer dan GameCube'rs zelfs...![]()
Ik kom wel vaak op de Xbox spelen van mensen uit me klas. Maar nog steeds heb ik de drang niet om er 1 te kopen. De games zijn totaal niet mijn soort games, of ze zijn al op andere platformen uit. Hopelijk zijn die nieuwe games die later dit jaar uitkomen (die meer op Nintendo games lijken) wel de moeite waard.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik ken wel een paar van die lui met een xbox uiteraard zijn ze om te huilenmaar oke, omdat hun xbox zoveel kostte (omdat hij zo mooi leek) hadden ze geen geld meer voor een cube en komen ze bij mij spelen en natuurlijk kom ik nooit bij hun op de xbox
![]()
dan ga ik misschien over een aanschaf twijfelen al kost hij uiteraard nog veel te veel, nu ga ik ff off want ik ga het antwoord op vraag 3 zoekenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak op de Xbox spelen van mensen uit me klas. Maar nog steeds heb ik de drang niet om er 1 te kopen. De games zijn totaal niet mijn soort games, of ze zijn al op andere platformen uit. Hopelijk zijn die nieuwe games die later dit jaar uitkomen (die meer op Nintendo games lijken) wel de moeite waard.
zoeken?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan ga ik misschien over een aanschaf twijfelen al kost hij uiteraard nog veel te veel, nu ga ik ff off want ik ga het antwoord op vraag 3 zoeken
ik heb wel een idee maar zoals ik altijd denk zit er bij deze vraag vast een addertje onder het grasquote:Op maandag 8 maart 2004 17:33 schreef BMH het volgende:
[..]
zoeken?foei. Maar succes! Ik geef het antwoord in ieder geval niet
![]()
Where to beginquote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef braksteen. het volgende:
wat is er mis met een xbox?
o ja, met jou heb ik nog een appeltje te schillen jongeman!quote:Op maandag 8 maart 2004 19:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Where to begin
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef braksteen. het volgende:
[..]
o ja, met jou heb ik nog een appeltje te schillen jongeman!![]()
Geboortedatum: 1989-10-04quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef braksteen. het volgende:
[..]
o ja, met jou heb ik nog een appeltje te schillen jongeman!![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:19 schreef gieling het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1989-10-04
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook van jouquote:Op maandag 8 maart 2004 19:24 schreef braksteen. het volgende:
en jij bent gewoon een kutkleuter gieling
wat doe jij hier ineensquote:Op maandag 8 maart 2004 19:26 schreef Together-Alone het volgende:
lief zijn tegen elkaar
dat zeg ikquote:Op maandag 8 maart 2004 19:38 schreef capibar het volgende:
[..]
wat doe jij hier ineens
ohja die.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:39 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat zeg ikde vriendin van tain!
ik game echt hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, wie zijn al die nepgamers?
Niet eensquote:Op maandag 8 maart 2004 19:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal van die GayCube-knurften hier...
Je hebt iig een newbe vriendje, maar die is m ook gepeert volgensmijquote:Op maandag 8 maart 2004 19:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal van die GayCube-knurften hier...
XBOX-ers zijn niet zo lame.. Dat moeten wel GC-ers zijn..quote:Op maandag 8 maart 2004 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet eensIk weet niet wat het zijn
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX-ers zijn niet zo lame.. Dat moeten wel GC-ers zijn...
Waarom heb je dan een xbox?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
XBOX-ers zijn niet zo lame.. Dat moeten wel GC-ers zijn...
Ik heb ook een GC,quote:Op maandag 8 maart 2004 19:49 schreef gieling het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een xbox?
Heeft ie de afgelopen 2 jaar nog aangestaan?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb ook een GC,.
Ik heb um meegenomen naar Griekenland.. 2x zelfs.. Daar ben ik geinfecteerd met de GC lamenessquote:Op maandag 8 maart 2004 19:52 schreef gieling het volgende:
[..]
Heeft ie de afgelopen 2 jaar nog aangestaan?
Squote:Op maandag 8 maart 2004 19:53 schreef Xrenity het volgende:
Wat een GC bashers zijn jullie zeg, helemaal niks mis met de cube...
Wie heeft er geen kan je beter vragen iddquote:Op maandag 8 maart 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
S
A
R
C
A
S
M
E
Daggla heeft er zelf ook eenEN Gieling en ik zijn 2 van de grootste fans die er zijn van de
Cube
ahaquote:Op maandag 8 maart 2004 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daggla heeft er zelf ook eenEN Gieling en ik zijn 2 van de grootste fans die er zijn van de
Cube
Das nou daggla sarcasme, niet teveel op lettenquote:Op maandag 8 maart 2004 19:55 schreef Xrenity het volgende:
ja die paar gasten danLees deze pagina door en ik zie dit:
...GC lameness...
...zullen die GCers wel zijn, XBOXers doen dat niet!...
enz enz
mja zie mn vorige post hehquote:Op maandag 8 maart 2004 19:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Das nou daggla sarcasme, niet teveel op letten
JA, DE XBOX IS TOCH OOK GEWOON VEEL VETTER!quote:Op maandag 8 maart 2004 19:55 schreef Xrenity het volgende:
ja die paar gasten danLees deze pagina door en ik zie dit:
...GC lameness...
...zullen die GCers wel zijn, XBOXers doen dat niet!...
enz enz
Timofeef is er nog,quote:Op maandag 8 maart 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed. Ik ga GTST kijken
qua uiterlijk wel iddquote:Op maandag 8 maart 2004 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA, DE XBOX IS TOCH OOK GEWOON VEEL VETTER!.
NIETTES STOMME GRIEKquote:Op maandag 8 maart 2004 19:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA, DE XBOX IS TOCH OOK GEWOON VEEL VETTER!.
ik wil dat mijn eerste zelf gestartte GAM slowchattopic tenminste doorgaat totdat hij automatisch dichtgaatquote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Roy wordt eens wakker...mag het SC:PT topic op slot? Dan herstart ik het om jou verder gezeik met de OP te besparen
Nog steeds sarcasme right?quote:Op maandag 8 maart 2004 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed. Ik ga GTST kijken
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Nog steeds sarcasme right?
....................quote:Op maandag 8 maart 2004 20:05 schreef pkwarts het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Dan heb je de modjes een keer nodig, en dan reageren ze niet!
nee,hij is de gids voor proffesioneel augurk kweken aan het lezen.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:11 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is Daggla ook GTST kijken soms?
Beetje onzinnig, laat maar staanquote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Roy wordt eens wakker...mag het SC:PT topic op slot? Dan herstart ik het om jou verder gezeik met de OP te besparen
kun je me nou uitleggen wanneer ik de augurken moet oogsten?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, laat maar staan.
Als ze rijp zijn,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:15 schreef capibar het volgende:
[..]
kun je me nou uitleggen wanneer ik de augurken moet oogsten?
Hrm ok...quote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje onzinnig, laat maar staan.
ja maar, in welk seizoen zijn ze ongeveer rijpquote:Op maandag 8 maart 2004 20:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ze rijp zijn,.
tot de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 8 maart 2004 20:19 schreef capibar het volgende:
[..]
ja maar, in welk seizoen zijn ze ongeveer rijp
en dat spul waar het altijd inzit, hoelang blijven ze daarin goed (ungefahr)
Nee,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:26 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Is GTST nou nog niet afgelopen?
En dus nog maar een keerquote:Op maandag 8 maart 2004 20:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Roy wordt eens wakker...mag het SC:PT topic op slot? Dan herstart ik het (nieuwe Deel 2 met een beejte extensievere OP) om jou verder gezeik met de OP te besparen
Soms dan houd ik echt van je,quote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:De OP is ECHT niet zo belangrijk om er nu al in 2 topics over te zeuren
Zorg gewoon dat je het volgende af hebt zodat als deze vol is je de jouwe mag openen. Het gaat namelijk helemaal NERGENS meer over
daar gaat het hele topic overquote:Op maandag 8 maart 2004 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:De OP is ECHT niet zo belangrijk
Lamers, had dan gewoon de OP uit deel 1 gekopieerdquote:Op maandag 8 maart 2004 20:51 schreef rockstah het volgende:
[..]
daar gaat het hele topic over
als het een reeks/vervolg is maakt het niet zoveel uit, maar bij een topic over een nieuwe game bijvoorbeeld vind ik het een ander verhaal...quote:Op maandag 8 maart 2004 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is ook niets mis met een OP die bestaat uit alleen een plaatje![]()
dat hoor ik nu elke avond sinds ik op fok! zit.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef mordradead het volgende:
jij bent dan ook nog maar iets van 14 jaar, jij hoort al op bed te liggen
lang leve ontgroeningquote:Op maandag 8 maart 2004 22:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat hoor ik nu elke avond sinds ik op fok! zit.
ik ben ook 14, doordeweeks lig ik pas om 1 uur in bedquote:Op maandag 8 maart 2004 22:39 schreef mordradead het volgende:
jij bent dan ook nog maar iets van 14 jaar, jij hoort al op bed te liggen
welke vakken hebben we morgen PWquote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef rockstah het volgende:
ik heb morgen 3 proefwerken en 2 uur duits waaronder het eerste uurecht ziekelijk gewoon.
gelukkig spijt het je helemaal geen reet...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sorry Gijs
was je gebanned dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:46 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heft z'n fok ban op</span>
<span class="me">* Khadgar is terug
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die is er nooit geweest
quote:Op maandag 8 maart 2004 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Clan besprekingen verder in NIEUW topic.
hij had zichzelf gebannedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef capibar het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 00:46 schreef Khadgar het volgende:
<span class="me">* Khadgar is terug</div></blockquote> was je gebanned dan?
ziekquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef mordradead het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 15:27 schreef capibar het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 00:46 schreef Khadgar het volgende:
<span class="me">* Khadgar is terug</div></blockquote> was je gebanned dan?</div></blockquote> hij had zichzelf gebanned
das niet ziek, zou jij ook eens moeten doen wel goed voor je schoolresultaten enzo..... ik ga het denk ik ook ff inlassen ik ga om 5 uur kappen en dan de hele dag niet meer tot morgenavond (proberen uiteraard)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:36 schreef capibar het volgende:
ziek
ik heb sinds groep 8 al geen spreekbeurten meer gehoudenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:06 schreef gieling het volgende:
Morgen spreekbeurt... waar ging het ook alweer over
Ja, nieuw aan te maken dusquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
[..]
Splinter Cell Pandora Tomorrow (Multiformat)
![]()
Nou... stoer zeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:11 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb sinds groep 8 al geen spreekbeurten meer gehouden
ik weet nog dat ik er in de brugklas een moest doen.
heb ik gewoon gezegt "oh, ben ik vergeten" moest ik hem 2 weken later weer doen was ik hem weer 'vergeten'![]()
toen moest ik hem weer later doen, en toen heb ik mezelf gewoon ziek gemeld
ik deed het niet om stoer te zijn, ik deed het omdat ik een hekel heb aan spreekbeurten, en als ik er 1 MOET houden dan hou ik het zo kort mogelijk en krijg ik een 1quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:24 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou... stoer zeg.
hallo ruudquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:46 schreef Khadgar het volgende:
<span class="me">* Khadgar is terug
Die heb ik gisteravond al gehad, maar die was alleen voor genodigdenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:09 schreef pkwarts het volgende:
OPENT HIERBIJ HET OFFICIËLE NOTORIOUS_ROY AFSCHEIDSFEESTJE!!!!
was gezellig hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:45 schreef gieling het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond al gehad, maar die was alleen voor genodigden
wehehehehhee dat probleem komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:26 schreef capibar het volgende:
[..]
ik deed het niet om stoer te zijn, ik deed het omdat ik een hekel heb aan spreekbeurten, en als ik er 1 MOET houden dan hou ik het zo kort mogelijk en krijg ik een 1
het is heel simpel, je houdt een spreekbeurt over een discussie onderwerp en binnen 3 seconden ga je al vragen stelenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
wehehehehhee dat probleem komt mij bekend voor![]()
![]()
ja idd,kging altijd een filmpje opnemen van de tv om de tijd te doden,dan zend je dat uit,en dan zijn je 5 minuten zo voorbijquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
het is heel simpel, je houdt een spreekbeurt over een discussie onderwerp en binnen 3 seconden ga je al vragen stelenen uiteraard hebben een paar lui uit je klas een afspraak met je welke vragen ze stellen deze beantwoord je en klaar
Zo makkelijk kom je op het vwo er niet vanafquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
het is heel simpel, je houdt een spreekbeurt over een discussie onderwerp en binnen 3 seconden ga je al vragen stelenen uiteraard hebben een paar lui uit je klas een afspraak met je welke vragen ze stellen deze beantwoord je en klaar
die van ons waren altijd van ongeveer een half uurquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:50 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja idd,kging altijd een filmpje opnemen van de tv om de tijd te doden,dan zend je dat uit,en dan zijn je 5 minuten zo voorbij![]()
neequote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:39 schreef gieling het volgende:
wat denk je
Z'n pa heeft de nachtwacht geschilderd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:47 schreef capibar het volgende:
[..]
nee
is jouw vader toevallig kunstenaar?
je zou dat nogwel tegen niemand zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:57 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Z'n pa heeft de nachtwacht geschilderd.
nee...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:47 schreef capibar het volgende:
[..]
nee
is jouw vader toevallig kunstenaar?
m'n buurman wel, maar dat is een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:58 schreef gieling het volgende:
[..]
nee...
wat verdien je met zo'n nachtwacht?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:58 schreef gieling het volgende:
[..]
je zou dat nogwel tegen niemand zeggen
Hij heeft zich een beetje laten afzetten, hij kreeg er maar 40.5 miljoen voorquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:00 schreef capibar het volgende:
[..]
wat verdien je met zo'n nachtwacht?
jammerquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:02 schreef gieling het volgende:
[..]
Hij heeft zich een beetje laten afzetten, hij kreeg er maar 40.5 miljoen voor
ah wat zielig, ik ben dus alweer een 20 minuten wakkerquote:Op woensdag 10 maart 2004 00:33 schreef capibar het volgende:
moet morgen weer om acht uur op
ik kwam er op 1/2 vwo wel mee weg maar niet goed genoeg aangezien ik nu op havo zitquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je op het vwo er niet vanaf
ja en, een vrachtwagenchauffeur uit lutjebroek is alweer 2 uur eerder als jou op.quote:Op woensdag 10 maart 2004 06:19 schreef Tain het volgende:
[..]
ah wat zielig, ik ben dus alweer een 20 minuten wakker
Het was met mij!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:44 schreef HomerJ het volgende:
En gieg, hoe ging de spreekbeurt?
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:10 schreef Guusie het volgende:
[..]
Het was met mij!
Goed7.5 gekregen 2x tellend voor het laaste rapport cijfer
wat leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:13 schreef MaZz_ het volgende:
Ik MOET ff wat kwijt... AL m'n oude Supervette games werken nu m.b.v. DOSBox 0.61!!! YESYESYES!... geluid erbij... alles :]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:13 schreef MaZz_ het volgende:
Ik MOET ff wat kwijt... AL m'n oude Supervette games werken nu m.b.v. DOSBox 0.61!!! YESYESYES!... geluid erbij... alles :]
2 uur eerder is wel heel erg laat voor onze chauffeurs, die beginnen om 4 uur(quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ja en, een vrachtwagenchauffeur uit lutjebroek is alweer 2 uur eerder als jou op.
2 uur en 19 minuten danquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:45 schreef Tain het volgende:
[..]
2 uur eerder is wel heel erg laat voor onze chauffeurs, die beginnen om 4 uur() met laden
nietus!quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
2 uur en 19 minuten dan![]()
ik heb trouwens final fantasy cristal chronicles voor de gamecube
heb je hem al veel gespeeld??? ik zit er nog over te twijfelen,hij lijkt me namelijk niet zo leuk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:00 schreef capibar het volgende:
[..]
2 uur en 19 minuten dan![]()
ik heb trouwens final fantasy cristal chronicles voor de gamecube
Zoo verslavend? En dat weet je naar 16 uur?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:08 schreef Together-Alone het volgende:
Waarom is Ratchet & Clank 2 zo verslavend? heb hem nu in 16 uur uit gespeeld en ben voor de 2e keer bezig ivm de weapon upgrades enzo
als ik hem het hele weekend alleen maar dat gespeeld heb en bijna niet gegeten enzo dan weet ik het welquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Zoo verslavend? En dat weet je naar 16 uur?. Ik wist pas dat Phantasy Star Online verslavend was na een dikke 40 uur. Daarnaar heb ik het spel nog een dikke 50 uur verder gespeelt en heb ik de save game gewist
. Mijn Controller viel op de grond en ik was sprakeloos. Ik word er nog treurig van als ik er aan denk
![]()
Verslavende games zijn games die je elke dag weer oppakt. Er zijn zat games die je hoogstens 1 week drie uur per dag speelt. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze echt verslavend zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:22 schreef Tain het volgende:
[..]
als ik hem het hele weekend alleen maar dat gespeeld heb en bijna niet gegeten enzo dan weet ik het wel
ik had hem ooit een keer van iemand geleend, dit spel moet ik ooit nog een keer kopen misschien als ik geld heb icm een gba (sp)quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
Pokemon Red/Blue ook zo'n afschuwelijk verslavend spel. Ik ben de tel gewoon kwijt geraakt van de keren dat ik het spel heb uitgespeeld.
ik begrijp echt geen hol van het spel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:55 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
heb je hem al veel gespeeld??? ik zit er nog over te twijfelen,hij lijkt me namelijk niet zo leuk.
ik heb metalgear solid al 25+ keer uitgespeelt, ik ben bij de 25 gewoon de tel kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
Pokemon Red/Blue ook zo'n afschuwelijk verslavend spel. Ik ben de tel gewoon kwijt geraakt van de keren dat ik het spel heb uitgespeeld.
quote:Morgen Is Het Meiden Dag, dat betekent dat de jongens de meiden verkering moeten vragen, of in de kont mogen knijpen of mogen kussen of omhelzen, en de meiden MOETEN dit toelaten
Dus onthoud JONGENS, Morgen is het de dag waar alles mag Dus grijp deze kans
stuur dit bericht naar iederee die online is in jouwn lijst
NATUURLIJK KREEG IK DAT NIET.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:20 schreef rockstah het volgende:
omg... cap? kreeg jij dit ook?
[..]
......... dit geloof je toch niet???
wat kinderachtig
Tja waarom ook niet hequote:Op woensdag 10 maart 2004 21:22 schreef capibar het volgende:
waarom noemen ze het niet gewoon nationale aanrand-dag
nee hoor, jij hebt er meer dan ik, maar ik ben te lui ze te blocken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:21 schreef capibar het volgende:
[..]
NATUURLIJK KREEG IK DAT NIET.
DAT JIJ NOU BrEeZaH CONTACTEN HEBT!!!!
ik ben te lui om ze te un-blockenquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:29 schreef rockstah het volgende:
[..]
nee hoor, jij hebt er meer dan ik, maar ik ben te lui ze te blocken.
IK WIST HET!!!!!quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:48 schreef gieling het volgende:
Ik heb alleen contacten in de zaken wereld, die sturen datsoort dingen niet
ah, haal dan maar een D70 voor mequote:Op woensdag 10 maart 2004 22:00 schreef gieling het volgende:
**zoekt..............
Alleen bij Nikon
Ik zou voor de D100 gaan als ik jou wasquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ah, haal dan maar een D70 voor me
weetjewat, haal ze maar gewoon allebijquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:40 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik zou voor de D100 gaan als ik jou was
goed.. omdat je het zo graag wil,quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:39 schreef gieling het volgende:
Nog meer te zeuren?
accept giro waarvoor?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed.. omdat je het zo graag wil,
ik heb deze week 7 proefwerken en 2 schriftelijke overhoringen, schijn te laat te zijn met het verzenden van een accept giro die ik niet meer kan vinden, ben blut, moet deze week extra bezorgen en nog wat zooi.
altijd leuk![]()
jongen, so's leer je niet wiskunde/natuurkunde/scheikunde/aardrijkskunde toetsen leer je niet, frans/duits/engels/nederlands leer je alleen woordjesquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
goed.. omdat je het zo graag wil,
ik heb deze week 7 proefwerken en 2 schriftelijke overhoringen, schijn te laat te zijn met het verzenden van een accept giro die ik niet meer kan vinden, ben blut, moet deze week extra bezorgen en nog wat zooi.
altijd leuk![]()
een spel natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:49 schreef capibar het volgende:
[..]
accept giro waarvoor?
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komenquote:Op woensdag 10 maart 2004 22:50 schreef mordradead het volgende:
[..]
jongen, so's leer je niet wiskunde/natuurkunde/scheikunde/aardrijkskunde toetsen leer je niet, frans/duits/engels/nederlands leer je alleen woordjes
"maar wat vond je nou van die eerste kleur?"quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komen
dat deed ik de eerste 2 jaar dus toen van vwo naar havo, 3e jaar lukte dat ook nog nu eerste 3 toetsweken ook gedaan en moet er nu erg hard aan trekken om het jaar nog te halen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
dat deed ik dus in het begin van het jaar met als gevolg dat ik nu hard moet gaan leren wil ik de havo in komen
ja, ik ga slapenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef gieling het volgende:
En nu ophouden over school verdomme
je bedoelt deze?quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:53 schreef capibar het volgende:
*lenen.nl nieuwe bankkleuruitzoek gast kop trekt*
Wannabe modquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:01 schreef gieling het volgende:
En nu ophouden over school verdomme
quote:* De eerste 3 maanden betaalt u een actietarief van slechts 2,9% rente! De rest van het jaar betaalt u 6,9% rente. Genoemde percentages zijn effectieve rentes op jaarbasis. Vraag naar de voorwaarden. Dit is een tijdelijke actie, alleen voor nieuwe klanten.
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining roomquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:54 schreef rockstah het volgende:
stel je niet zo aan
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
[..]
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining room![]()
Gelukkig zitten hier nog 599 andere studenten, en heb ik geen surround setquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.
nee, maar we hebben het hier over 3 uur smiddags met geluid uit kutboxjes van een tv van 120 euro, in een vol huis in een verlichtte kamer.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:58 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Als jij dat spel midden in de nacht speelt, in een verlaten huis met 5.1 surround, durf je ook niet meer hoor.
hee dat zei ik niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
[..]
jij durft bij resident evil niet eens de eerste deur door bij de dining room![]()
ben je hier nu mijn spullen waar ik hard voor gewerkt heb aan het afkraken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:01 schreef capibar het volgende:
[..]
nee, maar we hebben het hier over 3 uur smiddags met geluid uit kutboxjes van een tv van 120 euro, in een vol huis in een verlichtte kamer.
Als je met Jill speelt kun je nog terugrennen als een gillend schoolmeisjequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
hee dat zei ik niet!ik zei dat ik twee dagen nodig had mezelf over te halen om er doorheen te gaan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |