Dan moet je verhuizen, of je had even zo'n 2000 jaar eerder geboren moeten worden...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:32 schreef Jerommeke.nl het volgende:
grrr.
ik mis de romeinen.
Dan zie je meer dan ik...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:07 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zie een romeinse invasie
Het is een geintje, saaie homo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:27 schreef Twoflower het volgende:
Maar ik ben het niet eens met je laatste actie Q. Misschien zelfs maar goed dat ik wegga...
Thanks for the compliment!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is een geintje, saaie homo.![]()
*is benieuwd welke bepaalde statistische teller dat is*quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
bwehehe, blutte studenten misschien maar ik behoor volgens een bep. statistisch teller tot de rijkste 11% van de wereld....
* Mr.Noodle kent het probleem..... ik word "burgelijk"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:01 schreef Adagio het volgende:
Ik heb even een een gat van een aantal dagen en ik kan het vorige topic niet terugvinden. Wat heeft Q gedaan?
Stage is ok trouwens, maar vermoeiend. Heb vandaag van kwart voor 9 tot kwart voor 7 gewerkt....
Kun je ook de titel weer wat verbeteren? Toen ik het topic opende stond er toch echt Binnenkort, niet Binnkort...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb wat plaatjes in de OP aangepast.
Jaja.quote:Op woensdag 3 maart 2004 07:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Kun je ook de titel weer wat verbeteren? Toen ik het topic opende stond er toch echt Binnenkort, niet Binnkort...
Ik heb eerlijk gezegd nog geen nieuwe gezien...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jaja.
En niemand zegt 'Goed bezig, Q, met die plaatjes'. Stank voor dank..
Kut-Tukkers.
Is er een Enschede-topic?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:14 schreef IETE het volgende:
nu weet ik weer, waarom ik zo weinig post in het enschede topic...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een mooie foto's in de openingspost! Wie heeft dat gedaan?
quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:35 schreef IETE het volgende:
mooie foto's hoor Qyroz![]()
Zeur niet, ik heb al wat gezegd!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een mooie foto's in de openingspost! Wie heeft dat gedaan?
Gaaf hè? Gaaf hè? Gaaf hè?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:47 schreef IETE het volgende:
WHOW!!!
zag je die foto's
![]()
Je hebt het toch niet over die Kaagman-foto's he?quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:47 schreef IETE het volgende:
WHOW!!!
zag je die foto's
![]()
The horror.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over die Kaagman-foto's he?
nee, een ''zeker'' iemand,quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:58 schreef Twoflower het volgende:
Je hebt het toch niet over die Kaagman-foto's he?
Wie dan?quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:07 schreef IETE het volgende:
[..]
nee, een ''zeker'' iemand,
heeft de foto's in de openings post aangepast....
![]()
.. Keizer, Admiraal, Popla kennen ze allemaal.quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef Arma_Angelus het volgende:
Goed bezig Q. met die plaatjes, ik zie net voor eerst wat nieuwe plaatjes HULDE. KONING.
* Twoflower joint de clubquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
another boring day at the office
Lekkere dag om naar school te gaan in de vakantie.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
another boring day at the office
gezellig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:20 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower joint de club
wtf...Tukkers rouleren de pan uit!quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jaja.
En niemand zegt 'Goed bezig, Q, met die plaatjes'. Stank voor dank..
Kut-Tukkers.
School.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, geniala smiley. ik ben dinsdag al geweest...
nee, wat was dr op dan? Wie heeft GTST gezien?quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:33 schreef QyRoZ het volgende:
Er zijn 294 ingelogde gebruikers en 2317 gasten aanwezig
En dat om deze tijd.
Heeft iedereen gisteren RTL Boulevard gezien?
* Klik *quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:37 schreef Arma_Angelus het volgende:
nee, wat was er mee dan?
"Op de site Fokforum ... blablabla". Dat was stoer.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
dat grapje met jerney kaagman?
Maar ja, toen ging om 21:00 voor een paar uur de stekker er uit...quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:45 schreef QyRoZ het volgende:
Daarna schoten de bezoekersaantallen flink omhoog.
Eerste gesprek 12 maartquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:25 schreef DrMarten het volgende:
Woehoe ik mag op gesprek komen bij de provincie voor een stageplaats. Nu nog proberen of dat wat eerder kan dan 22 maart.
Ja, dat zijn de beste marketing acties.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:19 schreef Twoflower het volgende:
Maar ja, toen ging om 21:00 voor een paar uur de stekker er uit...
cool.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef DrMarten het volgende:
Eerste gesprek 12 maart![]()
'Eerste' gesprek? Komen er dan nog meer?quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerste gesprek 12 maart![]()
Ze wilden eerst de 22e een gesprek hebben over hoe of wat. Dat was mij te laat, aangezien ik een ander traject in moet als het toch niks blijkt te worden. Nu kan ik 12 maart langskomen voor een eerste gesprek waar dan wel duidelijk zal worden of ik idd stage kan komen lopen enz. De precieze invulling komt dan 22 maart.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:41 schreef Twoflower het volgende:
[..]
'Eerste' gesprek? Komen er dan nog meer?
Ah, da's dan wel netjes van ze...quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze wilden eerst de 22e een gesprek hebben over hoe of wat. Dat was mij te laat, aangezien ik een ander traject in moet als het toch niks blijkt te worden. Nu kan ik 12 maart langskomen voor een eerste gesprek waar dan wel duidelijk zal worden of ik idd stage kan komen lopen enz. De precieze invulling komt dan 22 maart.
Whehehe.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn laatste college ooit vergeten ben, hoe kansloos is dat
hehe, typeert dat je hele studie ook?quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:24 schreef DrMarten het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn laatste college ooit vergeten ben, hoe kansloos is dat
Je kunt altijd nog een vervolgstudie door hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:24 schreef DrMarten het volgende:
BI ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2004 15:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een vervolgstudie door hoor...
Neuh, meer de laatste wekenquote:Op donderdag 4 maart 2004 15:29 schreef Lievebees het volgende:
[..]
hehe, typeert dat je hele studie ook?
Nee, vertel!quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:17 schreef Adagio het volgende:
Zo ben ik weer. Had ik al gezegd dat ik nieuwe foto's in de openingpost heb gezien?
Zou je niet elke 20 posts automatisch even het plaatje kunnen posten, dan hoef ik niet steeds terug naar de eerste paginaquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:50 schreef QyRoZ het volgende:
En weer wat nieuwe foto's er bij. Stuk of 11 nieuwe.
Ja hoor. Dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef Adagio het volgende:
[..]
Zou je niet elke 20 posts automatisch even het plaatje kunnen posten, dan hoef ik niet steeds terug naar de eerste pagina
[afbeelding]
Zoiets dus
Geweldig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja hoor. Dat kan.
De wonderen van de techniek.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:53 schreef Adagio het volgende:
[..]
Geweldig.
Er zitten er nog 2 van mij tussen geloof ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
zijn prima foto's moet ik zeggen. heb jij ze allemaal gemaakt?
Dat ken ik wel, dat is inderdaad erg lekker. Dat bier. En die site kende ik al, erg leuk en veel informatie. Ik begrijp dat Erwin die site gemaakt heeft? Doe hem de complimenten, ben er al regelmatig geweest... Op die site.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ze van http://www.enschede-stad.nl , maar ik drink af en toe nog wel eens een biertje met Erwin, dus ik mag dat. Grolsch trouwens. Dat bier.
Een nobel streven.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 01:28 schreef nevetS het volgende:
Ik heb me sinds vorige topic voorgenomen 1 nutteloze post per Enschede topic te posten waar dan verder niemand wat aan heeft en niemand een boodschap aan heeft.
Jaja, ik ben geweldig. Er staan er nu 31 in de OP, lijkt me meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:58 schreef Twoflower het volgende:
Goeie foto's Q! Mijn complimenten.
als hij 250 jaar wordt wel ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:00 schreef QyRoZ het volgende:
Een nobel streven.
Zo kom je mij wel voorbij qua posts.
Optimist.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 12:59 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
als hij 250 jaar wordt wel ja.
dat wordt niet vaak tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:00 schreef QyRoZ het volgende:
Optimist.
Catan is goed .... heb alleen net van m'n moeder verloren...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
hmm, vanavond eerst uit eten, daarna borrelen met de rugby, naar huis kruipen, roes uitslapen, naar verjaardag, borrelen, roes uitslapen, wat aan school doen, catan met mijn ouders spelen,vroeg slapen en de volgende week, begint...
en ik ga maar eens naar bed...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:10 schreef IETE het volgende:
en het is weer zaterdag
Volgens mij heb jij vannacht een 'paar' biertjes weggetiktquote:Op zaterdag 6 maart 2004 04:43 schreef Arma_Angelus het volgende:
*burp*
catan is zeker leuk.
ja, 1,5 fust met 8 man...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:48 schreef Lievebees het volgende:
Volgens mij heb jij vannacht een 'paar' biertjes weggetikt![]()
Idd, geen andere mensen om je heen. Anders willen die toch alleen maar bier van je.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:16 schreef QyRoZ het volgende:
Thuis bier drinken is nog goedkoper en leuker ook.
En je kan nog Fokken ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:33 schreef Adagio het volgende:
[..]
Idd, geen andere mensen om je heen. Anders willen die toch alleen maar bier van je.
I-de-aal.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En je kan nog Fokken ook.
O, was dát het? Ik dacht al, ik mis iets...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:37 schreef QyRoZ het volgende:
Ja. De wereld is vergaan.
Nee hoor, dat lijkt maar zo...quote:Oh. Ik zit echt way teveel achter de pc.
Jij bent helemaal niet hier hoor. Hier ben ik alleen. Jij bent daar.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:42 schreef QyRoZ het volgende:
PC? Wat is een pc? Kan je dat eten? Wat doe ik hier?
Ik was het niet! Ik zat in Bussum!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:
*live* *live* *live*
De auto van Kreator is vannacht gestript.
Lees ik op een ander forum.
Ik zat op Fok!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik was het niet! Ik zat in Bussum!
Met je PDA zeker, zodat je terwijl je bezig was jezelf een alibi kon verschaffen?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zat op Fok!
Ja, dan moet je het topic maar volgen hoor. En volgens mij hoef je maar 2,5 topic terug te lezen om het helemaal zeker te weten...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:20 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wie is die poster minder
Er staat altijd een link naar het vorige topic in de eerste post, dus dat moet echt niet zoveel moeite kosten...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
2,5 topic! maar die kan ik helemaal niet meer terugvinden
hmm, wat is er vanaf gehaald dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:46 schreef QyRoZ het volgende:
*live* *live* *live*
De auto van Kreator is vannacht gestript.
Lees ik op een ander forum.
Geen idee, vast de donkere-plakfolie-met-luchbubbels van zijn ramen, zijn opplaktankdop of zijn No Fear/Kenwood-sticker op de achterruit....quote:Op zondag 7 maart 2004 18:58 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
hmm, wat is er vanaf gehaald dan?
nouja, bijna dan, vervang catan spelen door bud spencer en terrence hill kijken met mijn pa.quote:hmm, vanavond eerst uit eten, daarna borrelen met de rugby, naar huis kruipen, roes uitslapen, naar verjaardag, borrelen, roes uitslapen, wat aan school doen, catan met mijn ouders spelen,vroeg slapen en de volgende week, begint...
BS en TH? Dat vond ik vroeger wel lachen. Tegenwoordig heb ik meer zoiets van 'Vond ik dat ooit leuk????'quote:Op maandag 8 maart 2004 00:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
mijn weekend is dan ook echt precies zo gegaan als ik al voorspeld had
[..]
nouja, bijna dan, vervang catan spelen door bud spencer en terrence hill kijken met mijn pa.
squote:Op maandag 8 maart 2004 01:02 schreef nevetS het volgende:
Ik merk dat er werd gereageert op mijn post, dit is dus een herhalingspost, svp hier niet op reageren
Zeg, ben jij wel lekker? Je gaat je daar toch niet voor verontschuldigen?quote:Op maandag 8 maart 2004 08:56 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
s
sorry![]()
Ok, wie belt er 112? Q. is niet lekker geworden!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:15 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo Enschede, het is weer een prachtige dag.
Zo lekker naar school
Daarna TSP leren
Wat is het leven toch mooi
ook sorryquote:Op maandag 8 maart 2004 09:01 schreef Twoflower het volgende:
Zeg, ben jij wel lekker? Je gaat je daar toch niet voor verontschuldigen?
Als 'ie niet wil dat er gereageerd wordt, moet 'ie gewoon niet posten...
O, en laat ze dan een 2e brancard meenemen voor Arma!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
ook sorry![]()
Hoi.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ok, wie belt er 112? Q. is niet lekker geworden!
Je wil toch niet zeggen dat je flieft bent?quote:Op maandag 8 maart 2004 10:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hoi.. Is er iets?
.
Verliefd zijn is stom.quote:Op maandag 8 maart 2004 10:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je flieft bent?
Kijk, dat klinkt tenminste als onze eigen KLB-mod...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verliefd zijn is stom.
bwehehe, als ik nog wist hoe het was...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:52 schreef QyRoZ het volgende:
Verliefd zijn is stom.
Je bent dat toch niet helemaal vergeten?quote:Op maandag 8 maart 2004 12:03 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
bwehehe, als ik nog wist hoe het was...
Maar goed dat weer blijkt dat meningen verschillen...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, almost there...
neh, echt verliefd zijn is wel leuk. 't gedoe eromheen is zo overdreven. overigens is het ook overrated.
Ach, overrated...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:18 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe, almost there...
neh, echt verliefd zijn is wel leuk. 't gedoe eromheen is zo overdreven. overigens is het ook overrated.
Maar nu weet je het weer? Wie is de (on)gelukkige?quote:Op maandag 8 maart 2004 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ach, overrated...
Het is wel leuk, op zich. Ik was vergeten hoe leuk het eigenlijk is.
dit impliceert iets. verklaar u nader...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:36 schreef QyRoZ het volgende:
...Ik was vergeten...
Ik verklaar (nog) niets.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:47 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
dit impliceert iets. verklaar u nader...
Dit impliceert nog meer...quote:Op maandag 8 maart 2004 13:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
(nog)
Even geduld a.u.b.quote:Op maandag 8 maart 2004 13:53 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dit impliceert nog meer...
Whahahahaa. Cornelissen. Loopt 'ie daar nog steeds rond? (Want lesgeven wil ik het niet eens noemen...)quote:Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een leuke college was dat.
Helemaal niet saai.
Cornelissen kan zooooo goed les geven.
Echt wel..
Hij stond voor een collegezaal. Een collegezaal met enorme kutstoelen. En mijn god, wat kan die vent NIET lesgeven. Pure horror. Daar ga ik dus niet meer heen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Whahahahaa. Cornelissen. Loopt 'ie daar nog steeds rond? (Want lesgeven wil ik het niet eens noemen...)
Dat wil ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:47 schreef badgirl18 het volgende:
*blij is dat ze maar 2 dagen in de week naar school moet*![]()
Één dag is mooi. Zoals ik vorig jaar had.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
2 ook.
Mwoah....*denkt*quote:Op maandag 8 maart 2004 20:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Één dag is mooi. Zoals ik vorig jaar had.
Owja. Morgenvroeg een toets. Zal ik zo eens beginnen met leren?
Naah, geen zin in. Dan maar een jaar extra over de opleiding. 5.5 jaar over een opleiding doen is toch veel te weinig.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:17 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Mwoah....*denkt*
Kun je wel eens doen ja...Is soms best handig...![]()
Deze avond is zeker goed: ik heb bier.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:14 schreef IETE het volgende:
goeden avond allemaal
Ik had vorige week maar 1 college en die heb ik gemistquote:Op maandag 8 maart 2004 20:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
2 ook.
Zeker voor een studie die sommigen binnen 4 jaar afronden.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Naah, geen zin in. Dan maar een jaar extra over de opleiding. 5.5 jaar over een opleiding doen is toch veel te weinig.
quote:Op maandag 8 maart 2004 22:24 schreef badgirl18 het volgende:
Qyroz is jij fliefd?![]()
We gaan hier geen nachtbar-opvanghuis worden.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:01 schreef Shark.Bait het volgende:
Hallo
Ik ben de voorbode van het onheil
vertel er is meer over!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ferry Ferry Nais. Fliefd zijn is leukquote:Op maandag 8 maart 2004 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Ferry Ferry Nais. Fliefd zijn is leuk
Nee, nog niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef IETE het volgende:
[..]
vertel er is meer over!
![]()
je houd toch niet iedereen stiekum voor de gek he?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Moeten we binnenkort maar weer eens doen. Weet je zeker dat het Groslch was?quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb ze van http://www.enschede-stad.nl , maar ik drink af en toe nog wel eens een biertje met Erwin, dus ik mag dat. Grolsch trouwens. Dat bier.
We?quote:Op maandag 8 maart 2004 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
We gaan hier geen nachtbar-opvanghuis worden.
hulde.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had vorige week maar 1 college en die heb ik gemist
*MEP*quote:Op maandag 8 maart 2004 22:37 schreef QyRoZ het volgende:
Zeker.
Waarvoor?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:49 schreef Twoflower het volgende:
Jeu! Ik heb na 9 jaar in Hgl en E'de te hebben gewoond toch maar eens een huisarts gezocht... en gevonden. En daar ga ik zometeen maar eens een bezoekje aan brengen...
Whehehe.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
*MEP*
leugens.
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 06:38 schreef badgirl18 het volgende:
Goeiemorgen allemaal! Het is weer veels te vroeg![]()
Ach, klein kwaaltje. Niets ernstigs. Kan ik beter nu wat aan doen dan als ik in Almere zit...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Waarvoor?
Ah, met 1 been kan je ook nog prima functioneren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ach, klein kwaaltje. Niets ernstigs. Kan ik beter nu wat aan doen dan als ik in Almere zit...
[11:21:18] <QyRoZ> Heerlijk, heb je van 8:45 tot 9:30 en daarna van 16:00 tot 17:00 nog een keerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:31 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik ben ook al weer thuis. heb de presentatie er alweer opzitten.
valt best mee.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:20 schreef IETE het volgende:
linux zuigt dus echt erg...
arg!!
Autorijden gaat dan wel iets lastiger hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ah, met 1 been kan je ook nog prima functioneren.
Daar valt ook wel iets op te vinden.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Autorijden gaat dan wel iets lastiger hoor...
Een automaat zeker! Brrrr.....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar valt ook wel iets op te vinden.
Zie jij die wel eens over de snelweg rijden?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:24 schreef QyRoZ het volgende:
Koffie-automaat?![]()
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zie jij die wel eens over de snelweg rijden?
Hangt van het aantal versnellingen af...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:32 schreef QyRoZ het volgende:
Is die koffie van de koffiebar nog te zuipen?
Vast beter dan uit de automaat.
Vier.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:45 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hangt van het aantal versnellingen af...
Waar blijven de smaakjes? En wat als je geen suiker maar een zoetje wil? En... En... En...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Vier.
- Zwart
- Suiker
- Melk
- Suiker en melk
Niet teveel eisen hè?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Waar blijven de smaakjes? En wat als je geen suiker maar een zoetje wil? En... En... En...
Wie heeft het over eisen? Ik had het over wensen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Niet teveel eisen hè?
Dat wensen we allemaal. (Alhoewel mijn banksaldo nu al zo hoog is dat ik niets terug krijg van de belastingen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:21 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb weinig te wensen over.
Hooguit een hoger banksaldo.
Ik kan nog 100 euro meer rood staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat wensen we allemaal. (Alhoewel mijn banksaldo nu al zo hoog is dat ik niets terug krijg van de belastingen...)
Dan wordt het hoog tijd dat je weer gaat werken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:26 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan nog 100 euro meer rood staan.
Daar heb ik geen tijd voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:28 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd dat je weer gaat werken...
En wel om te fokken? Tja, het zijn jouw prioriteiten....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar heb ik geen tijd voor.
Nee, ik moet 5 dagen in de week naar school. Zometeen weer. En in het weekend moet ik leven.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
En wel om te fokken? Tja, het zijn jouw prioriteiten....
Een avondbaantje dan? Een callcenter?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee, ik moet 5 dagen in de week naar school. Zometeen weer. En in het weekend moet ik leven.
Ik ga in de zomer wel weer een keer werken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Een avondbaantje dan? Een callcenter?
Eensch.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:50 schreef Arma_Angelus het volgende:
callcenter is kut. werken ook trouwens.
heersch.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:51 schreef QyRoZ het volgende:
Eensch.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:57 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi
Ik kom hier even meelurken
Als echte Eindhovenaar mot dat toch wel kunnen, niet?
Als je dat maar laat.quote:Welke reeks zal ik nu de ondergang in helpen?
Hij heeft z'n smoelwerk ook al in [HOMO] laten zien...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
[..]
Als je dat maar laat.
Misschien wil ie wel graag uit de kast komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hij heeft z'n smoelwerk ook al in [HOMO] laten zien...
Maar wat vreet 'ie dan uit? Want ik volg dat niet zo..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Misschien wil ie wel graag uit de kast komen.
Ik ben er niet gerust op, zolang wij maar niet het volgende slachtoffer na de Nachtbar zijn.
Er is toch niks dat wij als Enschede-topic niet aankunnen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Maar wat vreet 'ie dan uit? Want ik volg dat niet zo..
Inderdaad. Eén blik op jouw lengte, en hij loopt gillend weg...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:05 schreef Lievebees het volgende:
[..]
Er is toch niks dat wij als Enschede-topic niet aankunnen!![]()
Ja, schandalig.. die jeugd van tegenwoordig :'(quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:05 schreef Twoflower het volgende:
Hij heeft z'n smoelwerk ook al in [HOMO] laten zien...
Is hij zo klein dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:50 schreef Twoflower het volgende:
Inderdaad. Eén blik op jouw lengte, en hij loopt gillend weg...
[HOMO] is toch voor Homo Sapiens Sapiens?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:09 schreef QyRoZ het volgende:
Misschien wil ie wel graag uit de kast komen.
Heb je gisteren geen radio geluisterd en waarom niet?quote:Ik ben er niet gerust op, zolang wij maar niet het volgende slachtoffer na de Nachtbar zijn.
De enige leuke uitzending was die ene waar ik te gast was.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je gisteren geen radio geluisterd en waarom niet?
Lievebees is een zij hoor...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja, schandalig.. die jeugd van tegenwoordig
[..]
Is hij zo klein dan?
Nee dus, het is voor de paalridders... Dat ik die term ooit zelf nog zou gebruiken zeg...quote:* Shark.Bait]loopt nooit gillend weg.[/me]
[me=Shark.Bait rent alltijd gillend weg
[..]
[HOMO] is toch voor Homo Sapiens Sapiens?Dan moet ik er zeker zijn
Zo lang je het maar niet tegen me gebruikt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:41 schreef Arma_Angelus het volgende:
haha, TF de paalridder
Die was wel leuk idd... maar je hebt dan iets essentieels gemistquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:07 schreef QyRoZ het volgende:
De enige leuke uitzending was die ene waar ik te gast was.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:10 schreef Twoflower het volgende:
Lievebees is een zij hoor...
Hahahaha... ik heb niets tegen homofielen, heb ik minder concurrentiequote:Nee dus, het is voor de paalridders... Dat ik die term ooit zelf nog zou gebruiken zeg...
Dan luister ik het wel een keer terug.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Die was wel leuk idd... maar je hebt dan iets essentieels gemist
vanaf minuut 35 word het interessantquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Dan luister ik het wel een keer terug.
Je kan altijd over bier praten, doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:23 schreef Hidden_Horror het volgende:
Damn ik wil altijd wat posten in het Enschede topic, maar weet nooit wat ik moet posten![]()
Nooit echt een duidelijk onderwerp in deze topics, naja de ballen!
bier is okay.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:24 schreef QyRoZ het volgende:
Je kan altijd over bier praten, doet het altijd goed.
1300 kauwgomballen? Wat moet je dááár nou mee?quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:48 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
bier is okay.
in tegenstelling tot 1300 kauwgomballen.
decoratiequote:Op woensdag 10 maart 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
1300 kauwgomballen? Wat moet je dááár nou mee?
word idd tijdquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:03 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd om wakker te worden.
Radio al geluisterd?quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:03 schreef QyRoZ het volgende:
Vind je? Volgens mij is het dat pas om 7 uur morgenochtend...quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:03 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben 1,91m en erg eng...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:02 schreef Shark.Bait het volgende:
![]()
Maare... waarom? hoe lang is zij dan?
[..]
wat een zelfkennis...quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:34 schreef Lievebees het volgende:
Ik ben 1,91m en erg eng...
Dat krijg je wel na uren en uren en uren bij de psychiater zittenquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
wat een zelfkennis...![]()
En ik zit zometeen op de fiets....quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:10 schreef IETE het volgende:
Waarschuwing:
ik zit zat straks ook weer op de weg in een auto
Doe je wel voorzichtig dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:30 schreef Lievebees het volgende:
En ik zit zometeen op de fiets....
Zou ze het overleefd hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:32 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig dan?
quote:
Waarom geloof ik daar nou niets van?quote:Maar dat duurt toch maar 4 jaar?
Dat klopt. Ik vind het er zo leuk dat ik er de rest van mijn leven blijf.
D'r gaan d'r 300 in. Dus reken maar uit...quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:52 schreef IETE het volgende:
hoeveel posts gaan der nou eigenlijk in 1 topic?
dus, hoelang duurt het nog voor deel 225?
En hoeveel toetsen heb je daarvoor moeten intoetsen op je rekenmachine?quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:01 schreef IETE het volgende:
na deze post, nog 17
Tegenwoordig is het veel leuker op de HEN hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:33 schreef Twoflower het volgende:
[..]
[..]
Waarom geloof ik daar nou niets van?
Nu ik er weg ben zeker...quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het veel leuker op de HEN hoor.
geen toetsen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:30 schreef Arma_Angelus het volgende:
schijnbaar aardig wat.
Ik iig niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:13 schreef IETE het volgende:
Een dief heeft afgelopen maandagavond in Enschede met succes een sekswinkel bestolen. Zijn buit bestond alleen uit een imitatiekut ter waarde van 150 euro. De man, gekleed in een zwarte broek, blauwe bodywarmer en een trui met opdruk, pakte het kleinood in een winkel aan de Walstraat en rende meteen naar buiten. Op dat moment reed een fietser met een petje langs de winkel. De politie wil graag in contact komen met de fietser.
bron: Frontpage
nou, wie van jullie was het?![]()
ik zou me idd ook schamen,quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:25 schreef QyRoZ het volgende:
Het is koud hoor, buiten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:47 schreef IETE het volgende:
[..]
ik zou me idd ook schamen,
als ik met een petje op zou fietsen![]()
checkquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is koud hoor, buiten.
Geef nou maar toe dat je voor de butplug ging maar misgreepquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:21 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik iig niet.
ik zit te eten...quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je voor de butplug ging maar misgreep
Eet smakelijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:57 schreef IETE het volgende:
[..]
ik zit te eten...
![]()
dank dankquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
dit is post 301...quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:56 schreef Twoflower het volgende:
[..]
D'r gaan d'r 300 in. Dus reken maar uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |