Okeey, een of andere allochtoon danquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Piro het volgende:
Hoe weet je dat het een chinees was, discriminatie! Misschien was ze wel Koreaans of Japans!
Discriminatie jegens de Chinese gemeenschap!
Generalisatie!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Okeey, een of andere allochtoon dan
Maak er maar een Filipijnse van ofzo, dat zijn de marrokanen van de pacific.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:24 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
Okeey, een of andere allochtoon dan
Gamma.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef DTM het volgende:
[..]
Generalisatie!![]()
[linksekerk]quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Het doet er niet toe wat voor iemand het is, maar ik vind het een beetje belachelijk dat ze me verrot staat te schelden in een taal die ik niet versta, en me dan ook nog spuugt
lama's spugen toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:31 schreef Lucille het volgende:
En waar komt de Lama in het verhaal?
Voor boze klanten is dat eèn pot nat, dat heb ik vaak gemerkt toen ik in een fotozaak werkte. Jij werkt in die slechte winkel, dus ben jij ook slechtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:54 schreef Jan-jaap het volgende:
wie zegt dat ze je uitschelde ,mischien was ze kwaad op de winkel en herkende jou toevallig omdat je daar werkt.
*muntje valt*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:32 schreef Mandytjuhhh het volgende:
[..]
lama's spugen toch?
Mijn nichtje is half chinees dooie sukkel. En een lief kind.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:20 schreef kasper het volgende:
Chinezen sporen niet, da's algemeen bekend.
Duidelijk een ontspoort kind, ik zie nergens railsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mijn nichtje is half chinees dooie sukkel. En een lief kind.![]()
[afbeelding]
Kijk naar je eigen typhus kut kop.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Duidelijk een ontspoort kind, ik zie nergens rails![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:51 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen typhus kut kop.
Gedaan, maar die is toch mooier dan die van jou en je familiequote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:51 schreef Megumi het volgende:
Kijk naar je eigen typhus kut kop.
Jah, moet je vooral in een topic met deze titel een foto plaatsen van zo'n figuur en dan zeuren als iemand er wat over blaatquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:04 schreef bravo het volgende:
Nou nou nou...
Als we in het oude Japan zouden leven zou ik de omstanders verzoeken je lichaam tot aan je nek in de grond te begraven. Je kop er vervolgens met een bamboe zaag er af te zagen. En op je kop te pissen. Helaas kan dat niet. In china zouden we gewoon je stinkde strot afbinden na het doorsnijden. Blijft de putlucht binnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:01 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Gedaan, maar die is toch mooier dan die van jou en je familie![]()
Boohooo die haatquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als we in het oude Japan zouden leven zou ik de omstanders verzoeken je lichaam tot aan je nek in de grond te begraven. Je kop er vervolgens met een bamboe zaag er af te zagen. En op je kop te pissen. Helaas kan dat niet. In china zouden we gewoon je stinkde strot afbinden na het doorsnijden. Blijft de putlucht binnen.
En dan nog verdedigen dat chinezen zo aardig zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:12 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als we in het oude Japan zouden leven zou ik de omstanders verzoeken je lichaam tot aan je nek in de grond te begraven. Je kop er vervolgens met een bamboe zaag er af te zagen. En op je kop te pissen. Helaas kan dat niet. In china zouden we gewoon je stinkde strot afbinden na het doorsnijden. Blijft de putlucht binnen.
Precies, ze kruipen ook aldoor in je vrachtwagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:14 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
En dan nog verdedigen dat chinezen zo aardig zijn
Valt wel mee. Zou met liefde je strot doorsnijden en een emmer met pis van mij over je kop uitgieten. Dat is geen haat. Dat is genot.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Boohooo die haatwat zal je een kut leven hebben
![]()
Boohoo ga nu maar weer loempia's bakken ofzo ipv grootspraak via het internet, IRL ben je gewoon een watjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:17 schreef Megumi het volgende:
Valt wel mee. Zou met liefde je strot doorsnijden en een emmer met pis van mij over je kop uitgieten. Dat is geen haat. Dat is genot.
Snap jou niet sukkel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:42 schreef s0k het volgende:
kenkerwijf, hoeken moet je !
Ze willen toch emanciperen?! Hoppa, mag je ze gelijk ook slaan !!
ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:57 schreef N_I_ het volgende:
Wat klopt hier niet?
ALs je het niet verstaat. Hoe weet je dan dat ze aan het schelden wasquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Mandytjuhhh het volgende:
schelden in een taal die ik niet versta,
Wat is dat nou weer voor een ranzige kut tekening, is dat je grote fantasie, 2 meisjes die elkaar afslachten?quote:
Tijdens SM doen mensen ook heel boos tegen elkaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:55 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Nou ze klop heel erg boos en keek me ook heeeel boos aan, maarja mijn schoenen zijn weer gepoetst
Oke oke oke .. maar het kan wel goed irritant zijn, als er zo word gedaan !!! ik vond het niet echt een lekker idee.,.. maarjah beter op mn schoen dan in mn gezichtquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijdens SM doen mensen ook heel boos tegen elkaar.
En doen ze enge dingen met een zweep. Maar dat wil niet zeggen dat ze echt boos zijn.
Je met alles in het leven positief bekijken
Is dat gesneden kindje je nichtje?quote:
zeik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef Piro het volgende:
[..]
Maak er maar een Filipijnse van ofzo, dat zijn de marrokanen van de pacific.
What the fuck ik zou dat wijf gewoon naar de politie sleuren, smerige stinkhoer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:21 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Sta ik net voor de deur bij de supermarkt waar ik werk, komt er een klein Chinees vrouwtje naar me toe, begint in het Chinees tegen me te schreeuwen, spuugt op mn schoenen en ging toen nog wat schreeuwen... Geen idee waarom! Ik dacht echt, wat een gek zeg, heb haar niks misdaan ofzo en gaat ze zo stom doen
Wat the fuck is jouw probleem? Sick fuck!quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Is dat gesneden kindje je nichtje?
Iemand die een tekening van een half afgemaakt kind plaatstquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:25 schreef ChaoZzZzz het volgende:
Wat the fuck is jouw probleem? Sick fuck!
Nee. Sterf.quote:Op woensdag 3 maart 2004 01:04 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Is dat gesneden kindje je nichtje?
Strikt genomen zie je het verkeerd. Het gaat om harakiri. Het meisje op de grond heeft haar buik open gesneden. En dat is het de traditie dat de tweede de kop er af hakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:55 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een ranzige kut tekening, is dat je grote fantasie, 2 meisjes die elkaar afslachten?
Eindelijk een foto van je rot kop.quote:
Mijn rot kop ligt in de vriezer, dus heb maar even het hoofd van je nichtje opgeblazen en voorgehoudenquote:Op woensdag 3 maart 2004 04:10 schreef Megumi het volgende:
Eindelijk een foto van je rot kop.
Kom gewoon niet aan mijn nichtje.quote:Op woensdag 3 maart 2004 04:16 schreef HarigeKerel het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat je nichtje nog lelijker is dan jezelf bent![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2004 06:02 schreef DaMook het volgende:
slotjewel gepast zou ik zeggen. (sorry wil me niet met de mods bemoeien
maar dit is mijn mening)
Diegene met het zwaard kijkt toch wel vriendelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:55 schreef Sanity11 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een ranzige kut tekening, is dat je grote fantasie, 2 meisjes die elkaar afslachten?
Dank u. Dank u.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:59 schreef Omkron het volgende:
Megumi rules.. met afstand.. lijkt me wel duidelijk toch..
In land van herkomst zouden ze wel vaker over je nichtje..........quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:22 schreef Megumi het volgende:
Kijk wel uit. Mensen die het over mijn nichtje....
[afbeelding]
Idd dat merk ik dus hier al. Maar in Honk Kong is dat mij erg meegevallen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:17 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
In land van herkomst zouden ze wel vaker over je nichtje..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |