Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen somsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:22 schreef Lucille het volgende:
Ik neem aan dat dit topic per abuis in FB is gezet?
Nee, inderdaad, je ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen soms
Ik moet me idd scherenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, je ziet er niet uit.![]()
is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:23 schreef SunChaser het volgende:
Zie ik er uit alsof ik het abuis hier zo plaatsen soms
helemaal bagger 1e klas als ditquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
naamtopics horen in ONZ
Nee naar ONZ of liever nog BAGquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:25 schreef Lucille het volgende:
Dan maar kickje naar GC
Zullen we jou daarheen schoppen dan maar?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nee naar ONZ of liever nog BAG
Dat is nou weer een typisch antwoord voor V&Aquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zullen we jou daarheen schoppen dan maar?
Ik wil hem ook wel in TRU zetten hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Is dit topic mij aan het volgen soms?ga ik naar GC.. hoppa! Ga ik naar ONZ...staat ie weer bovenaan!
Ik ga ff in TRU posten, dit is eng!
Topicvoetbal? Jottumquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:29 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is nou weer een typisch antwoord voor V&A
Ik heb er zin an.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Topicvoetbal? Jottum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |