Ik houd preventief mijn mond.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef Tijn het volgende:
Ja, tip voor alle newbies, lees mee en leer ipv te praten en niks te zeggen.
FlyingFoxquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:26 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik houd preventief mijn mond.
staticquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef static het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die ik niet ken.
Het is Lief bedoel jequote:Op woensdag 3 maart 2004 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
static
<i>Het is blind. Het valt van trappen. Het heeft vaak ruzie met taxi-chauffeurs. Het valt niet op blond en lang. Het houdt niet van zweuds kneukebreud. Het drinkt veel bier. Het geeft veel bier weg. Het is sociaal. Het is vriendelijk. Het is lief.
Het is een hij</i>
MUUSquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:36 schreef MUUS het volgende:
[..]
static
<i>Het is blind. Het valt van trappen. Het heeft vaak ruzie met taxi-chauffeurs. Het valt niet op blond en lang. Het houdt niet van zweuds kneukebreud. Het drinkt veel bier. Het geeft veel bier weg. Het is sociaal. Het is vriendelijk. Het is lief.
Het is een hij</i>
MUUS is lief.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:42 schreef nikky het volgende:
[..]
MUUS
<i>het is bikkelhard. het bijt.het snauwd. het observeerd in een hoekje aan de bar. het heeft mooie krullen en mooie streng kijkende ogen. het weet alle roddels. het zit niet vaak op irc
maar als je het beter kent dan ken je een andere kant
het is een zij</i>
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:44 schreef MUUS het volgende:
GODDOMME STATIC, NOU FLIK JE HET ME WEER!!
R2ckssonquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:32 schreef R2cksson het volgende:
Insomaniac
Ze is ontzettend mooi. Heeft killer heupen. Kan neuken als een beest. Rookt sigaretten op een manier dat een niet roker er geil van wordt. Eet frikandel speciaal met mes en vork. Leest geweldige boeken. Is ontzettend mooi. Heeft natuurlijk mensenkennis. Vertoont wel eens impulsief gedrag. Drinkt veel vruchtensap. Lust geen boter. Is altijd eerlijk. Eet lasagne. Kijkt Idols. Rookt in bed. Heeft jammer genoeg geen bril. Kan ontzettend lekkere roti maken (denk ik...). Kijkt de hele dag MTV/TMF. Is graag lui. Doucht razendsnel. Heeft verstand van humor.
het bukt tever met korte rokjes aanquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:48 schreef MUUS het volgende:
CartWOman
<i>Het is sociaal. Het is lief. Het is gezellig. Het rookt. Het drinkt bier. Het is warm. Het trekt veel mannen aan.
Het is een zij.</i>
Dat het even duidelijk isquote:Op woensdag 3 maart 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
R2cksson
Het is een typisch geval ruwe bolster, blanke pit. Heeft ogen die geen enkele vrouw kan weerstaan. Is snel bang voor intimiderende blikken. Is intelligenter dan hij zelf denkt en doet zich graag simpel voor. Is oprecht en eerlijk. Het heeft een grote leuter. Het laat je sigaretten in bed roken, terwijl hij zelf niet rookt. Is erg geschikt om te knuffelen. Het kan je vol aanbidding aankijken. Het kan erg verlegen worden van dominante vrouwen. Het heeft er geen problemen mee om 200 kilometer te rijden voor een leuke vrouw. Het provoceert graag mensen en heeft een goed gevoel voor humor.
Het is een hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |