abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:26:43 #76
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_17473176
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef Tijn het volgende:
Ja, tip voor alle newbies, lees mee en leer ipv te praten en niks te zeggen.
Ik houd preventief mijn mond.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:31:30 #77
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17473251
Ik zie hier allemaal mensen die ik niet ken.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:32:15 #78
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_17473270
Mensen die je moet vermijden worden overigens niet in dit topic genoemd, dat begrijp je. Dus uiteindelijk wil je gewoon niks te maken hebben met elke fokker die in dit topic ontbreekt.

[Disclaimer] Maak je niet druk, jij bent vast wel leuk en wordt vast ook binnenkort genoemd.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:32:44 #79
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_17473279
Insomaniac

Ze is ontzettend mooi. Heeft killer heupen. Kan neuken als een beest. Rookt sigaretten op een manier dat een niet roker er geil van wordt. Eet frikandel speciaal met mes en vork. Leest geweldige boeken. Is ontzettend mooi. Heeft natuurlijk mensenkennis . Vertoont wel eens impulsief gedrag. Drinkt veel vruchtensap. Lust geen boter. Is altijd eerlijk. Eet lasagne. Kijkt Idols. Rookt in bed. Heeft jammer genoeg geen bril. Kan ontzettend lekkere roti maken (denk ik...). Kijkt de hele dag MTV/TMF. Is graag lui. Doucht razendsnel. Heeft verstand van humor.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_17473287
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:26 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Ik houd preventief mijn mond.
FlyingFox

Het is een achterlijke P2P baggermongool, weet altijd alles te verkloten en er komt geen normale zin uit zijn toetsenbord maar als je er eenmaal een biertje mee hebt gedronken op zijn brabants mee hebt zitten ouwehoeren en FOK!memory beta1.0 mee hebt gespeeld dan is ie zwaar okay.
Zijn usericon is NIET okay

Het is een twijfelgevalletje
pi_17473343
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:31 schreef static het volgende:
Ik zie hier allemaal mensen die ik niet ken.
static

Het is blind. Het valt van trappen. Het heeft vaak ruzie met taxi-chauffeurs. Het valt niet op blond en lang. Het houdt niet van zweuds kneukebreud. Het drinkt veel bier. Het geeft veel bier weg. Het is sociaal. Het is vriendelijk. Het is lief.

Het is een hij
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:39:29 #82
15080 static
pi_17473385
Ja, ho maar.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17473386
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

static

<i>Het is blind. Het valt van trappen. Het heeft vaak ruzie met taxi-chauffeurs. Het valt niet op blond en lang. Het houdt niet van zweuds kneukebreud. Het drinkt veel bier. Het geeft veel bier weg. Het is sociaal. Het is vriendelijk. Het is lief.

Het is een hij</i>
Het is Lief bedoel je

Milf woensdag 3 maart 2004 @ 00:42:12 #84
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17473415
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:36 schreef MUUS het volgende:

[..]

static

<i>Het is blind. Het valt van trappen. Het heeft vaak ruzie met taxi-chauffeurs. Het valt niet op blond en lang. Het houdt niet van zweuds kneukebreud. Het drinkt veel bier. Het geeft veel bier weg. Het is sociaal. Het is vriendelijk. Het is lief.

Het is een hij</i>
MUUS

het is bikkelhard. het bijt.het snauwd. het observeerd in een hoekje aan de bar. het heeft mooie krullen en mooie streng kijkende ogen . het weet alle roddels. het zit niet vaak op irc
maar als je het beter kent dan ken je een andere kant

het is een zij
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:43:47 #85
15080 static
pi_17473445
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:42 schreef nikky het volgende:

[..]

MUUS

<i>het is bikkelhard. het bijt.het snauwd. het observeerd in een hoekje aan de bar. het heeft mooie krullen en mooie streng kijkende ogen . het weet alle roddels. het zit niet vaak op irc
maar als je het beter kent dan ken je een andere kant

het is een zij</i>
MUUS is lief.

Zo, en nu krijg ik een knallende ruzie.
pi_17473460
GODDOMME STATIC, NOU FLIK JE HET ME WEER!!
Oi!
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:45:18 #87
15080 static
pi_17473468
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:44 schreef MUUS het volgende:
GODDOMME STATIC, NOU FLIK JE HET ME WEER!!
Eigen schuld.
  Milf woensdag 3 maart 2004 @ 00:45:53 #88
16000 nikky
pi_17473474
cynix

het is een goedzak. het is lief. het heeft een groot aaibaarheidsgehalte. het is sociaal. het drinkt graag bier. het eet graag schaap.

het is een hij
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17473480
Ik ben trouwens nooit zo op de roddel-hoogte. . Ik moet altijd aan yvonne vragen wat er nieuw is en als ik dan alle dingen wil begrijpen, moet ze me eerst op de roddel-hoogte brengen van de roddels van een jaar geleden.

Als ik dan eindelijk denk bij te zijn, is het alweer oud nieuws. .
Oi!
pi_17473506
CartWOman

Het is sociaal. Het is lief. Het is gezellig. Het rookt. Het drinkt bier. Het is warm. Het trekt veel mannen aan.

Het is een zij.

[ Bericht 2% gewijzigd door MUUS op 03-03-2004 00:48:40 (oops) ]
Oi!
pi_17473526
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:32 schreef R2cksson het volgende:
Insomaniac

Ze is ontzettend mooi. Heeft killer heupen. Kan neuken als een beest. Rookt sigaretten op een manier dat een niet roker er geil van wordt. Eet frikandel speciaal met mes en vork. Leest geweldige boeken. Is ontzettend mooi. Heeft natuurlijk mensenkennis . Vertoont wel eens impulsief gedrag. Drinkt veel vruchtensap. Lust geen boter. Is altijd eerlijk. Eet lasagne. Kijkt Idols. Rookt in bed. Heeft jammer genoeg geen bril. Kan ontzettend lekkere roti maken (denk ik...). Kijkt de hele dag MTV/TMF. Is graag lui. Doucht razendsnel. Heeft verstand van humor.
R2cksson

Het is een typisch geval ruwe bolster, blanke pit. Heeft ogen die geen enkele vrouw kan weerstaan. Is snel bang voor intimiderende blikken. Is intelligenter dan hij zelf denkt en doet zich graag simpel voor. Is oprecht en eerlijk. Het heeft een grote leuter. Het laat je sigaretten in bed roken, terwijl hij zelf niet rookt. Is erg geschikt om te knuffelen. Het kan je vol aanbidding aankijken. Het kan erg verlegen worden van dominante vrouwen. Het heeft er geen problemen mee om 200 kilometer te rijden voor een leuke vrouw. Het provoceert graag mensen en heeft een goed gevoel voor humor.

Het is een hij.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  Milf woensdag 3 maart 2004 @ 00:49:51 #92
16000 nikky
pi_17473529
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:48 schreef MUUS het volgende:
CartWOman

<i>Het is sociaal. Het is lief. Het is gezellig. Het rookt. Het drinkt bier. Het is warm. Het trekt veel mannen aan.

Het is een zij.</i>
het bukt tever met korte rokjes aan

pi_17473545
Stinkie

Het praat veel over gebakken vis, het is redelijk rustig, verdient naar eigen zeggen wel aardig en kan arrogant uit de bocht komen. Aan sexpartners doet het even niet, vis is toch lekkerder.

Dit is vermoedelijk een hij.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_17473556
Sta ik er al tussen??

Anders heb ik nog wel iets over Marczilla en Gerard-Joling :

Marczilla is ook sociaal, heeft een sterke eigen mening maar met daar aan vast enkele vooroordelen, rookt niet meer, drinkt wel naar behoren en weet veel over muziek en de gitaar. Verder is het een computern00b.

Gerard-Joling is een nepbrabander, homoseksueel, hoogmoedig en kan geen fulltime studie aan. Verder drinkt hij baco's en andere zoete shit en verder houdt ie ook van katten.

EDIT: beide hij
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:53:29 #95
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_17473580
NiteSpeed

Houdt stug vol dat-ie een nerd is. Kijkt naar Family Guy. Drinkt trappistenbier. Heeft schattige poezelige 14-jarige-meiden-ogen. Is altijd in voor een spontane meet.

Het is een hij.
pi_17473587
gelly

Het drinkt bier. Het zeurt. Het is nooit de Bob. Het zeurt. Het wordt snel nerveus van bepaalde blikken. Het zeurt. Het is semi-sociaal. Het zeurt. Het is op zich best aardig. Het zeurt.

Het is een hij

nikky

Het is heel sociaal. Het is heel vriendelijk. Het is heel lief. Het is altijd de Bob. Het drinkt cola-light. Het rookt. Het maakt praatjes op het toilet. Het is moedig, want Het leeft samen met bovenstaande zeursnor, gelly Het werkt bij Bart Smit.

Het is een zij.
Oi!
pi_17473608
Bioslock

Redelijk op zichzelf. Gaat om met stoepjong. Drinkt graag bier, en doet zijn schoenen uit tijdens een meet. Veel gekanker en gescheld. Doodsverwensingen zijn hem niet onbekend.

Het is een hij.
  woensdag 3 maart 2004 @ 00:56:24 #98
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_17473613
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

R2cksson

Het is een typisch geval ruwe bolster, blanke pit. Heeft ogen die geen enkele vrouw kan weerstaan. Is snel bang voor intimiderende blikken. Is intelligenter dan hij zelf denkt en doet zich graag simpel voor. Is oprecht en eerlijk. Het heeft een grote leuter. Het laat je sigaretten in bed roken, terwijl hij zelf niet rookt. Is erg geschikt om te knuffelen. Het kan je vol aanbidding aankijken. Het kan erg verlegen worden van dominante vrouwen. Het heeft er geen problemen mee om 200 kilometer te rijden voor een leuke vrouw. Het provoceert graag mensen en heeft een goed gevoel voor humor.

Het is een hij.
Dat het even duidelijk is .
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_17473625
Vosss

Het is een vriendelijke baggeraar.
Sociaal, drinkt graag een fles wijn ( of blik bier) op, of dat nu thuis of in de kroeg is.
Gek op zijn auto,games en zijn grote passie Fok!
Het heeft humor.
Gezellig en oprecht geinteresseerd wanneer het niet fanatiek baggert.
Qua vrouwen: grote bek, klein hartje-- " je zou hem er toch zo in... " de kenners weten wat ik bedoel.
Een leuke user met charisma.

Het is een hij

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_17473632
Swami_Twelvinchalami

Redelijk lieve uitstraling, mooi shahltje, neemt paraplu's mee naar een meet.
Het zegt dat het geen bier drinkt. Het drinkt bier. Het haalt bier.
Lief, jonge uitstraling, student.

Het is misschien een mannetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')