ben je niet door de war met Lowlands :pquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:21 schreef kriele het volgende:
Maar we zijn die klote programmeringen de laatste jaren toch wel gewend?
Nope, maar LL heeft z'n mindere jaren ook gehad. Vorig jaar vond ik LL wel goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:23 schreef Punkerdude het volgende:
[..]
ben je niet door de war met Lowlands :p
Is toch 7 bands voor 100 euro. Dus zo'n 14 euro per band, en da's dan nog exclusief campingfaciliteiten, verschillende eet- en drinkgelegenheden... Waar vind je dat tegenwoordig nog? (bij de bands die je noemt)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:17 schreef Punkerdude het volgende:
kut line up
zou alleen voor muse, audiobullys, roots, NERD, pixies, less than jake en goldfrapp gaan...vind ik geen 100 euro waard....
Ik hoorde dat Jan Smeets al met 50 Cent aan het onderhandelen is voor 2005.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:39 schreef RageAgainstBullshit het volgende:
volgend jaar sluit britney spears de maandag af.....
Da's toch al jaren niet meer zo, The Orb stond er bijv. al in 1994. Mij maakt dat ook niet uit, van mij hoeft het echt niet alleen maar rock te zijn, maar de balans slaat dit jaar helaas wel erg ver door naar de Top 40-acts.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:51 schreef Djaser het volgende:
Ik dacht dat er op pinkpop alleen rock kwam.![]()
Nee psies. ik kryg t alleen spaans benauwd van Less than Jake. paar andere bands ''wel aardig'' maar om nou echt van een muzikaal/festival hoogstandje te spreken................quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef Ixnay het volgende:
WHAHAHA, sorry maar hier ga ik dus niet naartoe.![]()
Alleen Less Than Jake is wel een leuke band, maar om daar nou 95 euro oid voor te gaan betalen...
Waarom neemt Belgie de bezoeker wel serieus vraag je je bijna afquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nu weet ik het zeker, het werd of Pinkpop of Werchter.
Het word dus Werchter!
Pinkpop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |