Pentium 4 Boxed 2.80GHz HT S478 FSB800 512KBquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:26 schreef JWire het volgende:
is het een HT versie van de 2.8 ?
Ik heb er liever nog iets meer voor. Maar je staat bovenaan de lijst.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef KingB het volgende:
Hey,
Ik bied je er ¤ 135,- voor, als je t daarvoor doet..
Wat is je WP trouwens? Kom m anders wel ophalen
Prima, ik hou t wel in de gaten! Greetzzquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:18 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik heb er liever nog iets meer voor. Maar je staat bovenaan de lijst.
WP: zie profiel. Nu nog Apeldoorn, over een maand Zutphen.
Nope geen bon (lang verhaal), ik heb hem hier nu al 2 maanden thuis staan, maar (zoals vermeld) heb ik met een verhuizing op komst geen geld voor overige onderdelen...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:37 schreef J0YR1D3R het volgende:
Bon etc nog aanwezig? Waar heb je hem gekocht en wanneer heb je hem gekocht ? Heb wel serieus interesse, heb nu een non-HT processor en wil graag een met hebben, heb al dual channel geheugen en een bord, moet alleen nog een processor
Iemand nog hoger?quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:11 schreef winux het volgende:
ik bied 140
Wat is anders jouw woonplaaats? Als het een beetje in de regio is, kan ik hem ook langsbrengen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:07 schreef KingB het volgende:
Wat is je WP trouwens? Kom m anders wel ophalen
Het is een boxed model, en ik heb me laten vertellen dat dit met cooler is. Geen bon aanwezig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:28 schreef American_Nightmare het volgende:
Met cooler? Met bon?
Ik had het eigenlijk meer over directe omgeving. (kilometertje of 20/30) dat valt nog te doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:17 schreef KingB het volgende:
Ik woon in rotterdam en geen enkel probleem om anders halfway af te spreken..
Utrecht ligt wel redelijk in t midden lijkt me?
Voorstel van jouw kant af vind ik ook prima
Zoals hierboven, hou ik hem tot maandag open. Als jou bod nog het hoogste is, is deze voor jouw.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:11 schreef winux het volgende:
ik bied 140
Ik heb van Winux nog geen mail gehad, als jij mij mailt op willy75 at wanadoo punt nl dan kunnen we wellicht zaken doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 10:41 schreef KingB het volgende:
Ik haak af ga niet hoger bieden... laat maat weten als je van mening veranderd...
Jammer, je had het hoogste bod, ik hoop dat KingB nog reageerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:16 schreef winux het volgende:
ik haak af sorry niet meer aan gedacht sorry
Hij is nog niet verkocht. (helaas).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:18 schreef Miezzzz het volgende:
hrmz ik heb misschien wel intresse moet het ff overleggen met me pa maar je hoort meer van me
greetz
Ik zie in je Profiel dat je in Arnhem woont, daar kan ik hem nog brengen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:29 schreef TheEagle het volgende:
100 euro incl verzenden
Ik wacht af, ik wilde alleen aangeven, dat met de huidigs bieders het nog niets is geworden, en dat ik de processor nog steeds in mijn bezit heb.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Miezzzz het volgende:
zoals ik al zei ik reageer nog voor vanavond ervoor.
jammerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:37 schreef Miezzzz het volgende:
hrmz niewprijs is 175euro en voor 15euro meer heb ik er 1 met 1mb.. dus ik denk dat ik het niet doe en verder spaar voor een andere, toch bedankt
Mies.
ik had al een bod van 140.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:04 schreef Mod99 het volgende:
110 incl verzending
hallo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:19 schreef Tazz het volgende:
ik had al een bod van 140.
Euh, 120 excl verzendkosten?
Ik word een beetje flauw van de mensen die een bod uitbrengen en dan totaal niets meer van zich laten horen. Bied of bied niet, en als je bied, zet dan ff je mail adres erbij..quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
hallo?
Het hogere bod was ook al afgekapt, Dat AT niet werkt zuigt idd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:00 schreef KingB het volgende:
Sorry voor de late reactie, echt irritannt dat t active topics systeem t niet doet, en ben ook niet continu aan t kijken naar je topic omdat je al een hoger bod had.
maar wou bij deze ff melden dat ik voorlopig afzie van t meebieden.
Komt me niet echt uit, en mn eigen verkoop loopt ook niet zo als verwacht... dus t geld zit er ff niet bij
mail mij even en misschien worden we het eens over de prijs..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:39 schreef Tazz het volgende:
Post tarief (info http://www.tpgpost.nl/con(...)etten_nederland.jsp)
Als pakket post is EUR 5,50 maar dan wel vooruit betalen.
Onder rembours wordt het EUR 6,84 (AVG zegel) + (6,00 + 0,8% provisie over het remboursbedrag) = EUR 13,80 (als ik het goed lees).
Vermeld dan wel ff je MSN adres, dan kan ik je toevoegen.
En wat is je email dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:58 schreef TheEagle het volgende:
[..]
mail mij even en misschien worden we het eens over de prijs..
Check, mail ontvangen en beantwoord.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:19 schreef winux het volgende:
Ik heb je een mail gestuurd Tazz. Ik hoor nog van je.![]()
nog interesse? Mijn MSN werkt ff niet...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:31 schreef Tazz het volgende:
[..]
Check, mail ontvangen en beantwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |