De tandarts van Sunjammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef tech het volgende:
Wie is er live in Madras, behalve een slordig miljoental Indiërs?
Ik heb even de laatste paar posts gelezen van 785.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:08 schreef NathaN het volgende:
De tandarts van Sunjammer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:22 schreef Twaalfje het volgende:
JAAAAAAAAAAH!!!!
*op en neer springt van blijdenschap*
Dáááááánk Twoflower!!!
Joss Stone? Wies dat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:27 schreef Cybart het volgende:
Joss Stone
16 jaar en dan zo'n stem
kan niet wachten tot ik het album heb
De mijne ook, alleen dan kleiner, niet werkend en nepquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef Twaalfje het volgende:
Mijn Voyager bestaat echt
Dus je komt van de week langs?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:31 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb een auto!!!
te leen
dit is Jossquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Joss Stone? Wies dat?
Benieuwd waarom in de slaapkamer...! Ken de muziek niet...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:38 schreef Cybart het volgende:
vind het wel lekker. heerlijk voor in de auto, in de discman, op de slaapkamer
Ik vind haar wel een soort Anastacia. Maar die vind ik dan weer beter zingen (volwassen stem) en d'r beter uitzien.....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
NEE HET IS GEEN BRITNEY / CHRISTINA / JESSICA TROEP
gewoon beetje soul opstaan savonds laat. wat kaarsjes aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef tech het volgende:
[..]
Benieuwd waarom in de slaapkamer...! Ken de muziek niet...
ja ik ging net ff naar haar site. maar ik stond er ook verteld van dat ze pas 16 isquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:44 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik vind haar wel een soort Anastacia. Maar die vind ik dan weer beter zingen (volwassen stem) en d'r beter uitzien.....
Ik had "fell in love with a boy" trouwens al op de radio gehoord maar dacht dat 't één of andere neger was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |