omzetten naar jpgquote:Op dinsdag 2 maart 2004 06:24 schreef HardBass het volgende:
Om 11:00 uur schijnt er een persconferentie van de Amerikaanse overheid op tv te komen. Heb ik van een collega vernomen.
In hoeverre die informatie betrouwbaar is durf ik niet te zeggen.
( hoe kan ik die avatar nou goed krijgen, moet een gif in komen )
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:13 schreef Megumi het volgende:
Laat me raden. Ze hebben de ruines van een zwembad ondekt.
Uhh hoe tastbaar is dat bewijs??? het is op z'n minst 55.758.006 kilometer van de aarde verwijderd...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:29 schreef BasOne het volgende:[..]
Alleen is er nog geen tastbaar bewijs, als je al kan spreken van tastbaar als het een robotgestuurd wagentje het ontdekt.
Maar laten we niet vergeten dat dit 'belangrijke' nieuws komt van een organisatie uit een land waar het een nationale ramp is als er een blote borst op tv te zien is.
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is: Wat hun belangrijk vinden zal de gemidelde Europeaan z'n schouders voor ophalen.
Eerst maar eens afwachten wat ze gaan zeggen.
IJs of water - aanwijzingen voor oceanen in het verleden of bewijs ervoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:44 schreef ChillyWilly het volgende:
De Mars Express van de ESA had vorige maand toch al het bewijs gevonden voor water op Mars?
http://www.esa.int/SPECIALS/Mars_Express/SEMRVO474OD_0.html
Whehehe...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:13 schreef Megumi het volgende:
Laat me raden. Ze hebben de ruines van een zwembad ondekt.
Die hele missie is gericht op het zoeken naar water cq het vaststellen of er ooit water is geweest op de planeet, slimmerik.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef freud het volgende:
Water op mars is oud nieuws. Ik neem aan dat ze dus met iets écht nieuws komen.
Ik wil groene mannetjes voor de camera zien lopenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:02 schreef freud het volgende:
Water op mars is oud nieuws. Ik neem aan dat ze dus met iets écht nieuws komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |