Beste stinkie.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis weer verbazingwekkend dat sommige mensen denken leuk te kunnen flamen maar de geestelijke vermogens ontberen om woorden correct te schrijven. "lobotmie" Doe je best, probeer het nog eens en als je last hebt van de moeilijke letters vraag je maar om hulp
![]()
Bijna net zo lang als jij over je ontzettend saaie onoriginele one-liner.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Heb je over dat stukje lang moeten doen?![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef mg794613 het volgende:
Effe opwarmen.... tijd voor een oefening, nou waar had ik Kastanova nou voor het laatst gezien....
Lieve Inso,quote:Op maandag 1 maart 2004 21:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Beste stinkie.
Jij van alle users zou moeten weten dat type-o's niets te maken hebben met beroerde spelling. Dus ik stel voor dat je gewoon even heel snel je mond dicht houdt en op een heel scherp voorwerp gaat zitten. Misschien is het ook leuk als je je nu even gaat douchen ipv te wachten tot kerst. Je stinkt namelijk zo erg dat ik het hier helemaal ruik. En als je dan toch bezig bent, snotkorsten op je lip zijn niet stoer, echt niet..
Beste Stinkie,quote:Op maandag 1 maart 2004 21:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lieve Inso,
Dat jij je over de rug, of moet ik zeggen het kruis, van Knut, in de crew hebt weten te likken geeft je natuurlijk niet het recht om over mijn geur te mekkeren. Buiten dat, zo'n strontlucht moet jouw toch wel aanspreken, gezien dat 'middle of nowhere' boerenbaggergat waar jij woont. Ga nu maar weer wat nuttigs. Qua flamen val je de laatste tijd een beetje tegen.
![]()
Barst zequote:Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef stinkie het volgende:
barts
![]()
Het was dan ook een kansloos kuttopic.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:19 schreef Party_P het volgende:
*doodsverwensing*
mijn topic beetje op slot gooien, bagger!!
Was het maar kut, dan was het te naaienquote:Op maandag 1 maart 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was dan ook een kansloos kuttopic..
Tjonge, indrukwekkend, Knut. Heb je dit helemaal zelf verzonnen? Wat is er gebeurd met "Topicopener begint"? Prachtig hoor, een "Doe dit, ik verveel me." topic. Woehoe, wat zijn wij blij dat de moderatoren strijden tegen de opkomst van de bagger. Vooral omdat ze het zóóó goed doen. Je kunt gewoon zien dat ze resultaten boeken, vooral dat Knut-figuur. Want hij heeft al ervaring... Oh wacht, ik bedoel natuurlijk: "Want hij is al drie keer eerder gefaald."quote:Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef Knut het volgende:
Nou mensen doe je best.
Doe ECHT je best voor een MOOIE! flame en ik laat het staan en ik edit het niet.
Als je over de grens gaat en kinderlijk flamed dan is het weer heel wat anders
Oh, meneer voelt zich beter dan onze gewaardeerde medemens de putjesschepper. Nou Godard_k, zonder putjesscheppers zou het behoorlijk stinken. Niet dat dat uitmaakt als jij in de buurt zit, dan liever een open riool. Verder is het natuurlijk kan tragisch als je het over competentie hebt terwijl simpele vulgairiteiten te moeilijk zijn om juist in te tikken.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:54 schreef godard_k het volgende:
WTF, wat een stelletje kneuzen zijn jullie zeg!!, je gaat tog niet op zo een KUT-topic reageren met je domme hoofd, dat slaat tog FUCKGIN nergens op. Echt allemaal gasten met de competentie van een putjesschepper hier!
()
Oh, ik luisterde gisteren niet naar die tragedie die Fok!radio heet. Stomme ik toch, het spijt me. In het vervolg zal ik wel gewoon waardelose ruis gaan luisteren in plaats van gezellig een paar biertjes drinken bij vrienden. Sorry, ik zie nu in dat ik mijn prioriteiten volledig verkeerd heb staan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:55 schreef Knut het volgende:
*knip, het is toch van die typische crewbagger.*
Intellectueel te hoogstaand! Te subtiel... Zoeken we misschien iets in de trend van bot afzeiken!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:59 schreef Megumi het volgende:
Kastanova echt een topic voor jou.
Nou, wat doe je je naam eer aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:24 schreef Fool het volgende:
[..]
Intellectueel te hoogstaand! Te subtiel... Zoeken we misschien iets in de trend van bot afzeiken!
blij dat ik kon helpenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Oh, meneer voelt zich beter dan onze gewaardeerde medemens de putjesschepper. Nou Godard_k, zonder putjesscheppers zou het behoorlijk stinken. Niet dat dat uitmaakt als jij in de buurt zit, dan liever een open riool. Verder is het natuurlijk kan tragisch als je het over competentie hebt terwijl simpele vulgairiteiten te moeilijk zijn om juist in te tikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |