abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17450461
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef stinkie het volgende:

[..]

Tis weer verbazingwekkend dat sommige mensen denken leuk te kunnen flamen maar de geestelijke vermogens ontberen om woorden correct te schrijven. "lobotmie" Doe je best, probeer het nog eens en als je last hebt van de moeilijke letters vraag je maar om hulp

Beste stinkie.

Jij van alle users zou moeten weten dat type-o's niets te maken hebben met beroerde spelling. Dus ik stel voor dat je gewoon even heel snel je mond dicht houdt en op een heel scherp voorwerp gaat zitten. Misschien is het ook leuk als je je nu even gaat douchen ipv te wachten tot kerst. Je stinkt namelijk zo erg dat ik het hier helemaal ruik. En als je dan toch bezig bent, snotkorsten op je lip zijn niet stoer, echt niet. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17450507
ik hoop dat je een spierziekte aan je sluitspierkrijgt
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_17450548
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:09 schreef Oppersmurf het volgende:

[..]

Heb je over dat stukje lang moeten doen?
Bijna net zo lang als jij over je ontzettend saaie onoriginele one-liner. .
Echte liefde!
pi_17450572
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef mg794613 het volgende:
Effe opwarmen.... tijd voor een oefening, nou waar had ik Kastanova nou voor het laatst gezien....
.
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 1 maart 2004 @ 21:19:10 #30
3878 Vork
Manisch creatief
pi_17450631
Flamen gaat natuurlijk niet op commando
  maandag 1 maart 2004 @ 21:25:38 #31
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_17450810
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:13 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Beste stinkie.

Jij van alle users zou moeten weten dat type-o's niets te maken hebben met beroerde spelling. Dus ik stel voor dat je gewoon even heel snel je mond dicht houdt en op een heel scherp voorwerp gaat zitten. Misschien is het ook leuk als je je nu even gaat douchen ipv te wachten tot kerst. Je stinkt namelijk zo erg dat ik het hier helemaal ruik. En als je dan toch bezig bent, snotkorsten op je lip zijn niet stoer, echt niet. .
Lieve Inso,

Dat jij je over de rug, of moet ik zeggen het kruis, van Knut, in de crew hebt weten te likken geeft je natuurlijk niet het recht om over mijn geur te mekkeren. Buiten dat, zo'n strontlucht moet jouw toch wel aanspreken, gezien dat 'middle of nowhere' boerenbaggergat waar jij woont. Ga nu maar weer wat nuttigs. Qua flamen val je de laatste tijd een beetje tegen.

Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_17450935
quote:
Op maandag 1 maart 2004 21:25 schreef stinkie het volgende:

[..]

Lieve Inso,

Dat jij je over de rug, of moet ik zeggen het kruis, van Knut, in de crew hebt weten te likken geeft je natuurlijk niet het recht om over mijn geur te mekkeren. Buiten dat, zo'n strontlucht moet jouw toch wel aanspreken, gezien dat 'middle of nowhere' boerenbaggergat waar jij woont. Ga nu maar weer wat nuttigs. Qua flamen val je de laatste tijd een beetje tegen.

Beste Stinkie,

Ik heb er begrip voor dat je mijn afwijzing nog steeds niet hebt verwerkt. Maar zoals ik toen ook al tegen je zei, het was niet zozeer je lelijke kutkop die me deed walgen, alsmede je lege geest. Nu weet ik ook wel dat iemand met jouw geestelijke vermogens dat niet helemaal begrijpt, dus zal ik het nog een keer duidelijk zeggen. Nee, ik wil niet dat je aan me zit, nee ik wil niet dat je naar me kijkt en je dan aftrekt. En neen, ik wil ook niet dat vieze etterende stukje appendix waarvan jij pretendeert dat het een penis is, in mijn hand nemen.
Echte liefde!
  maandag 1 maart 2004 @ 21:58:40 #33
19297 stinkie
pi_17451637
Lieve Inso

In de psychologie hebben ze hier een term voor. We weten allebei dat de lengte, dan wel de geur van mijn penis niet ter zake doet, Homo Tampeloerus Collosalus staat er niet voor niks natuurlijk. Het probleem werd veroorzaakt door de coitus, of beter gezegd, het uitblijven daarvan van jouw kant. Desalnietemin, ook voor jouw is er nog hoop, het is 2004, liposuctie en borstvergrotingen zijn heel normaal tegenwoordig en voor de adamsappel van het formaat van een basketbal komt ook nog wel een oplossing
pi_17451726
Och Stinkie

Hoe verleidelijk het ook is om met de spelfouten uit je lieve post om je oren te slaan, ik doe het niet. Hoe makkelijk het ook is om weer over jouw 'sorry-excuse-for-a-penis' te beginnen, ik doe het niet. Want bij knulletjes zoals jij is het te makkelijk. Jij hebt mij niet nodig om jezelf onsterfelijk belachelijk te maken. Dat doe je zelf al.
Ik zal je een geheim verklappen; de wereld is geen vrolijke plaats, maar iedereen lacht alleen maar zo als je jou zien omdat ze dan blij zijn dat ze niet op jou lijken.
Echte liefde!
  maandag 1 maart 2004 @ 22:10:13 #35
19297 stinkie
pi_17451892
barts

pi_17451913
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:10 schreef stinkie het volgende:
barts

Barst ze .
Echte liefde!
  maandag 1 maart 2004 @ 22:19:46 #37
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_17452103
*doodsverwensing*

mijn topic beetje op slot gooien, bagger!!
Drugs are good mkay?
pi_17452177
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:19 schreef Party_P het volgende:
*doodsverwensing*

mijn topic beetje op slot gooien, bagger!!
Het was dan ook een kansloos kuttopic. .
Echte liefde!
pi_17452669
quote:
Op maandag 1 maart 2004 22:22 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Het was dan ook een kansloos kuttopic. .
Was het maar kut, dan was het te naaien
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_17460168
Ja! Dit is dus precies wat er mis is met Fok! verdomme! Eerst krijg je allerlei slotjes van dat krapuul dat zich crew noemt, vervolgens verzinnen ze om die slotjes allerlei bespottelijke regels en dan gaan ze die regels zelf overtreden! De bespottelijkheid hiervan neemt astronomische proporties aan. Neem nu dat geval dat zichzelf Knut noemt! Het is al erg genoeg dat die gast een knipperlicht relatie met Onzin heeft maar het blijft niet slecht bij dat wel-mod-niet-mod gebeuren. Neehee, meneer wil participeren in het forum dat hij "modereert". Wat krijg je dan? De volgende openingspost:
quote:
Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef Knut het volgende:
Nou mensen doe je best.
Doe ECHT je best voor een MOOIE! flame en ik laat het staan en ik edit het niet.
Als je over de grens gaat en kinderlijk flamed dan is het weer heel wat anders
Tjonge, indrukwekkend, Knut. Heb je dit helemaal zelf verzonnen? Wat is er gebeurd met "Topicopener begint"? Prachtig hoor, een "Doe dit, ik verveel me." topic. Woehoe, wat zijn wij blij dat de moderatoren strijden tegen de opkomst van de bagger. Vooral omdat ze het zóóó goed doen. Je kunt gewoon zien dat ze resultaten boeken, vooral dat Knut-figuur. Want hij heeft al ervaring... Oh wacht, ik bedoel natuurlijk: "Want hij is al drie keer eerder gefaald."
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17460242
WTF, wat een stelletje kneuzen zijn jullie zeg!!, je gaat tog niet op zo een KUT-topic reageren met je domme hoofd, dat slaat tog FUCKGIN nergens op. Echt allemaal gasten met de competentie van een putjesschepper hier!

( )
pi_17460261
weetje, flame gaat alleen goed als je op iemand anders reageerd denk ik

dinsdag 2 maart 2004 @ 12:55:52 #43
2738 Knut
Loyal Dog
pi_17460271
Ja! Dit is dus precies wat er mis is met fok!
Mensen denken overal alles en niets van te weten.
Neem nou bijvoorbeeld het bovenstaande wormvormig aanhangsel dat denk dat hij een grote muil kan hebben omdat hij in een sticky staat.

Meneer denkt precies te snappen waar het over gaat zonder ook maar enigzins zich te verdiepen in hetgeen er op een moment aan de hand is. Tijden de opening van dit topic had Yvonne net verteld dat ze mooie flames leuk vond en dat er nooit iemand voor een mooie flame geband zou worden.

Op FOK!radio ja. Maar goed dat luisterd zo'n figuur dan weer niet en hij denkt dat hij moeilijk kan gaan lopen doen over knipperlicht relaties en andere dingen waar hij maar net de dingen over weet.

"Altijd leuk die azijnpissers zoals die Karboenkel. Hij heeft een sticky! nu moet hij het wel weten natuurlijk."
Ow wacht. Hij heeft de klasse niet die nodig is om daadwerkelijk wat te vertellen.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:59:04 #44
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17460338
Kastanova echt een topic voor jou.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:03:46 #45
76692 Cesco
Nani - kore wa nandesuka
pi_17460419
@karboenkeltje

(Dacht dat FOK! nog een van de weinige sites met inhoud was )
Oshietekudasai
pi_17460624
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:54 schreef godard_k het volgende:
WTF, wat een stelletje kneuzen zijn jullie zeg!!, je gaat tog niet op zo een KUT-topic reageren met je domme hoofd, dat slaat tog FUCKGIN nergens op. Echt allemaal gasten met de competentie van een putjesschepper hier!

( )
Oh, meneer voelt zich beter dan onze gewaardeerde medemens de putjesschepper. Nou Godard_k, zonder putjesscheppers zou het behoorlijk stinken. Niet dat dat uitmaakt als jij in de buurt zit, dan liever een open riool. Verder is het natuurlijk kan tragisch als je het over competentie hebt terwijl simpele vulgairiteiten te moeilijk zijn om juist in te tikken.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:55 schreef Knut het volgende:
*knip, het is toch van die typische crewbagger.*
Oh, ik luisterde gisteren niet naar die tragedie die Fok!radio heet. Stomme ik toch, het spijt me. In het vervolg zal ik wel gewoon waardelose ruis gaan luisteren in plaats van gezellig een paar biertjes drinken bij vrienden. Sorry, ik zie nu in dat ik mijn prioriteiten volledig verkeerd heb staan.

Oh, het is dus een topic naar aanleiding van iets dat hare heiligheid Yvonne heeft gezegd? Ja, dan mag het. Natuurlijk, stom van me. Yvonnes woord staat natuurlijk boven elke (zelfverzonnen) regel. Vooral als het van het briljante Fok!radio afkomt.

Goh, ik blijf me maar verexcuseren naar aanleiding van jouw scherpe kritiek, Knut. Hier komt er nog één: Sorry dat ik niet alle details van jouw Fok!-loopbaan ken. Weetjewat, laat maar, het is pure desinteresse in jouw persoon dat ik me daar niet in verdiep. Daarbij is het allang bekend waarom jij wéér bezig mag in Onzin, je ziet wat er gebeurde met alle leuke gebruikers die ze tot moderator hebben benoemd.

Ja, ik heb een sticky en ik zal toegeven, dat vind ik best leuk. Maar goed, als jij het daar niet mee eens bent, je hebt een delete-knop, Knut. Of ben je die kwijtgeraakt? Hoedanook, ik dacht dat ik die sticky kreeg omdat men het waardeert als er gebruikers meedenken maar ik zie het al: Zonder kleurtje heet men de "klasse" niet om een steentje bij te dragen.

Wat fijn dat er wel mensen zijn met de benodigde klasse die mij dat kunnen vertellen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:24:08 #47
77417 Fool
Rielekst!
pi_17460772
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:59 schreef Megumi het volgende:
Kastanova echt een topic voor jou.
Intellectueel te hoogstaand! Te subtiel... Zoeken we misschien iets in de trend van bot afzeiken!
Uhm...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:28:02 #48
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_17460832
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:24 schreef Fool het volgende:

[..]

Intellectueel te hoogstaand! Te subtiel... Zoeken we misschien iets in de trend van bot afzeiken!
Nou, wat doe je je naam eer aan.
Fool!
Het lijkt me duidelijk dat een mooie flame weinig tot niks te maken heeft met "bot afzeiken".
Zelfs een uitgehoonde realdoll vol glijmiddel heeft meer grip op de zaak dan jij.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 13:28:35 #49
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_17460841
Badsloef!
pi_17460850
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 13:15 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Oh, meneer voelt zich beter dan onze gewaardeerde medemens de putjesschepper. Nou Godard_k, zonder putjesscheppers zou het behoorlijk stinken. Niet dat dat uitmaakt als jij in de buurt zit, dan liever een open riool. Verder is het natuurlijk kan tragisch als je het over competentie hebt terwijl simpele vulgairiteiten te moeilijk zijn om juist in te tikken.
blij dat ik kon helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')