Oh, als je eens wist hoe vaak ik al van plan ben geweest om de boel te gaan sorteren en echt weg te gaan gooien.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:00 schreef -MYRA- het volgende:
klinkt heel bekend ja! mijn zolder staat vol met spullen en dan met name achter schotten. heel handig hoor die manier van opbergen ... maar je verzameld zo echt veel troep die je anders misschien allang had weggedaan... maar ben van plan om in mijn vakantie alles te gaan uitzoeken. nu het uitvoeren nog ...![]()
erg herkenbaar... wil je opruimen en dan uiteindelijk nog nix om weg te gooien.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh, als je eens wist hoe vaak ik al van plan ben geweest om de boel te gaan sorteren en echt weg te gaan gooien.
Maar elke keer als ik dan weer 'een stapeltje nostalgie' door mijn handen laat gaan (oude schoolagenda's, speelgoed van vroeger, briefjes/kaarten van vrienden/vriendinnen enz.) ga ik weer zitten mijmeren, en wordt er uiteindelijk niks weggegooid...
ik ben idd bang dat het bij mij ook weer niets wordt met opruimen ... maar we blijven proberen!!quote:Op maandag 1 maart 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh, als je eens wist hoe vaak ik al van plan ben geweest om de boel te gaan sorteren en echt weg te gaan gooien.
Maar elke keer als ik dan weer 'een stapeltje nostalgie' door mijn handen laat gaan (oude schoolagenda's, speelgoed van vroeger, briefjes/kaarten van vrienden/vriendinnen enz.) ga ik weer zitten mijmeren, en wordt er uiteindelijk niks weggegooid...
Zorg dat je die cassette in ieder geval nooit kwijtraakt Djeez...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:03 schreef Djeez het volgende:
Al mijn agenda's van de tijd dat ik op de HAVO zat. Was een erg leuke tijd, en ik was de bikkel van de klas. En nergens stond er huiswerk in, want alle ruimte was al vol gekalkt door mijn vrouwelijk fans! En ik heb nog een heel oud cassettebandje waarop mijn overleden moeder een zinnetje spreekt, en mijn nog in leven zijnde vader een verhaaltje vertelt. Verder zingen mijn zus ( toen 9 ) en ik ( toen 6 ) 'Peosje mauw' en 'Hondje Waf!'. En ik laat mijn knuffel nog iets zeggen. Ohja, ik heb al jaren geen cassettespeler meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |