abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 20:34:03 #1
71048 Tokay
makes your day!
pi_17449421
Ik vind het heel moeilijk om bepaalde dingen weg te doen, ook al doe ik er in feite niks meer mee. Daar baal ik van, want ondertussen erger ik me wel aan alle troep die zich hier opstapelt!

Om een paar voorbeelden te geven...
Oude elpees (een stuk of 100), die ik dus echt nooit meer draai.
Mijn schriftjes en schetsboeken van de basisschool.
Een door mijn oudere zus genaaide knalrode broek en een rood/wit gebloemd hesje, dat ik
droeg toen ik zeven was.
Mooie schoenen van de Bijenkorf, die net iets te klein bleken en ik maar twee keer heb gedragen.
Maar weggooien, ho maar.

Herkenbaar voor jullie?
En zo ja, waar kunnen jullie moeilijk afstand van doen?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  maandag 1 maart 2004 @ 20:35:31 #2
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_17449448
Ja dat heb ik ook ja... bijvoorbeeld van tijdschriften die ik niet meer lees.
Oude schoolschriften, en nog meer bucht
80 maakt je buurt weer prachtig
pi_17449473
m'n vrouw
en vooral de helft die ik haar mee moet geven
pi_17451571
mn versterker, mn meisje zou ik ook niet weg willen doen al is ze niet goed voor mn saldo...
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  Redactie Frontpage maandag 1 maart 2004 @ 22:08:44 #5
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17451861
cd's
boeken
dvd's
dagboeken!!
kaartjes
foto's
programmaboeken van musicals waar ik ooit geweest ben (Cats en Fame in Londen )
brieven
m'n galajurk
een aantal knuffels die ik ooit heb gekregen toen ik klein was
etc etc etc
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 1 maart 2004 @ 22:18:14 #6
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_17452065
knuffels
kleren
schoenen
oude schoolspullen
boeken

maar word er de laatste jaren beter in.... en dan ben je na een week opzoek naar iets wat je net weggegooit hebt
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_17452762
Ik roep al een paar jaar dat de boeken op zolder (een paar honderd) van mijn papa mee gaan naar mijn nieuwe huis. Net als de elpees en de cd's.. Tot die tijd mag er niets weggegooid!
Mon 'en!
pi_17452922
cd's, tijdschriften, spaargeld (munten) , kleren, afschriften
  maandag 1 maart 2004 @ 23:00:32 #9
82867 -MYRA-
To be or not to be.
pi_17453053

klinkt heel bekend ja! mijn zolder staat vol met spullen en dan met name achter schotten. heel handig hoor die manier van opbergen ... maar je verzameld zo echt veel troep die je anders misschien allang had weggedaan... maar ben van plan om in mijn vakantie alles te gaan uitzoeken. nu het uitvoeren nog ...
live your life too the max.
  maandag 1 maart 2004 @ 23:44:24 #10
71048 Tokay
makes your day!
pi_17454010
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:00 schreef -MYRA- het volgende:

klinkt heel bekend ja! mijn zolder staat vol met spullen en dan met name achter schotten. heel handig hoor die manier van opbergen ... maar je verzameld zo echt veel troep die je anders misschien allang had weggedaan... maar ben van plan om in mijn vakantie alles te gaan uitzoeken. nu het uitvoeren nog ...
Oh, als je eens wist hoe vaak ik al van plan ben geweest om de boel te gaan sorteren en echt weg te gaan gooien.
Maar elke keer als ik dan weer 'een stapeltje nostalgie' door mijn handen laat gaan (oude schoolagenda's, speelgoed van vroeger, briefjes/kaarten van vrienden/vriendinnen enz.) ga ik weer zitten mijmeren, en wordt er uiteindelijk niks weggegooid...
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 00:41:15 #11
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_17455237
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oh, als je eens wist hoe vaak ik al van plan ben geweest om de boel te gaan sorteren en echt weg te gaan gooien.
Maar elke keer als ik dan weer 'een stapeltje nostalgie' door mijn handen laat gaan (oude schoolagenda's, speelgoed van vroeger, briefjes/kaarten van vrienden/vriendinnen enz.) ga ik weer zitten mijmeren, en wordt er uiteindelijk niks weggegooid...
erg herkenbaar... wil je opruimen en dan uiteindelijk nog nix om weg te gooien.
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
  dinsdag 2 maart 2004 @ 01:09:49 #12
82867 -MYRA-
To be or not to be.
pi_17455526
quote:
Op maandag 1 maart 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:

[..]

ik ben idd bang dat het bij mij ook weer niets wordt met opruimen ... maar we blijven proberen!!
live your life too the max.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 14:10:27 #13
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_17461520
Gooi het in vraag en aanbod..
There's no point in living if you can't feel alive
pi_17465543
Heb ik ook wel es, een meestal ben ik daarna wel blij omdat ik het toch wel weer nodig had!
Kusje
pi_17465765
ik heb tijdens de laatste verhuizing idd de helft van mijn inboedel naar de vuilnisbelt kunnen brengen.Ongelooflijk de dingen die je in hoekjes propt en moeilijk afstand van kan doen...gewoon doen het is alleen maar ballast.
grenzen zijn denkbeeldige lijnen bedacht door kleine geesten
pi_17465919
Mijn CD verzameling en mijn films verzameling (L)
...ZzzZzzZzz...[ohno]
pi_17466277
Kleding die ik niet meer pas, maar stiekem toch zonde vind om weg te gooien..kast hangt vol met zut wat al lang niet meer hip is en bovendien way to strak zit..maar wie wat bewaart die heeft wat..Toch?
en hier zet ik dan iets heel leuks neer
  Redactie Frontpage dinsdag 2 maart 2004 @ 19:03:29 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_17467018
Al mijn agenda's van de tijd dat ik op de HAVO zat. Was een erg leuke tijd, en ik was de bikkel van de klas. En nergens stond er huiswerk in, want alle ruimte was al vol gekalkt door mijn vrouwelijk fans! En ik heb nog een heel oud cassettebandje waarop mijn overleden moeder een zinnetje spreekt, en mijn nog in leven zijnde vader een verhaaltje vertelt. Verder zingen mijn zus ( toen 9 ) en ik ( toen 6 ) 'Peosje mauw' en 'Hondje Waf!'. En ik laat mijn knuffel nog iets zeggen. Ohja, ik heb al jaren geen cassettespeler meer...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_17468017
Oude agenda's van de middelbare school... Eigenlijk alles van de middelbare school Concertkaartjes (en dat zijn er nogal wat) en allemaal kleine spulletjes waarvan ik altijd denk "Dat kan ik nog wel eens gebruiken" en vervolgens in een doos stop en ze een jaar later weer vind en weer hetzelfde denk
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:38:12 #20
71048 Tokay
makes your day!
pi_17468992
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:03 schreef Djeez het volgende:
Al mijn agenda's van de tijd dat ik op de HAVO zat. Was een erg leuke tijd, en ik was de bikkel van de klas. En nergens stond er huiswerk in, want alle ruimte was al vol gekalkt door mijn vrouwelijk fans! En ik heb nog een heel oud cassettebandje waarop mijn overleden moeder een zinnetje spreekt, en mijn nog in leven zijnde vader een verhaaltje vertelt. Verder zingen mijn zus ( toen 9 ) en ik ( toen 6 ) 'Peosje mauw' en 'Hondje Waf!'. En ik laat mijn knuffel nog iets zeggen. Ohja, ik heb al jaren geen cassettespeler meer...
Zorg dat je die cassette in ieder geval nooit kwijtraakt Djeez...
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:08:45 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17469540
1X in de zo veel tijd tieft ik alles weg.
Al heb ik heel erg moeite gehad met m,n aller eerste versace trui. Was ik zo trots op. Heb me er kapot voor gewerkt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:09:18 #22
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_17480745
erg stom is dat ik info van internet op mijn computer opsla in de overtuiging dat ik het ooit nog eens ga lezen... niet dus... ook oude persoonlijke e-mail dorst ik niet te deleten... gelukkig is er de oplossing van zippen, branden en slecht zo'n ceedeetje opbergen... dan wordt ik er niet telkens mee geconfronteerd dat die zooi nog op mijn pc staat en de verleiding moet weerstaan op toch te gaan neuzen...
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_17480781
Haha, ja ik ken het.
Bij bepaalde (vaak oerlelijke) dingen die ik heb gekregen, heb 1 doos vol met kaartjes die ik afgelopen jaren gekregen heb, bepaalde dingetjes op mn kamer..

Maar elke keer als ik opruim, gaat er weer meer weg.. alleen vaak gooi ik het dan niet weg, maar verhuis ik het naar bijvoorbeeld de zolder
  woensdag 3 maart 2004 @ 14:13:23 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17480819
Ik heb een klein tasje aan een koordje wat mijn moeder voor mij gemaakt heeft. Lila-achtig ding met m'n naam erop geborduurd. Nou die doe ik dus echt never nooit weg!!

En m'n knuffel die ik kreeg bij m'n geboorte. Als ik 'm vergeten was als we ergens op bezoek gingen, dan moesten we terug, want anders was er geen land met me te bezeilen

Hmm, verder doe ik noooit weg:

- LP's
- Boeken
- Foto's
- De mondharmonica van m'n oma en een armbandje van m'n oma. Beide zijn inmiddels overleden...

Ow en brieven!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_17481064
Natuurlijk zijn er sentimentele dingen die je gewoon moet bewaren, zoals je eerste knuffel en je melktandjes. Dingen die je alleen bewaart omdat 'het misschien nog van pas komt' of omdat 'het zo zonde is om weg te gooien' moet je gewoon in een grote doos op zolder gooien. Na een half jaar gooi je die doos weg zonder nog te kijken wat er in zit. Je hebt het zes maanden niet nodig gehad, dus weg ermee. Voor de inhoud van je kledingkast geldt hetzelfde. Alleen is een wachttijd van een jaar daarbij wel wat handiger (anders gooi je na de zomer al je warme truien weg
Trust me, I know what I'm doing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')