abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40862117
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Denk het niet...
pi_40875763
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Erasmusch het volgende:
Zenden ze in Istanbul nog Feyenoord-Ajax uit in pubs/theehuizen?
Je hebt wel van die verkaaste pubs/theehuizen die het uitzenden, maar waar ze zitten weet ik niet.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_41193087
kezman naar Fenerbahce
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_41193199
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 13:02 schreef ClioSporT het volgende:
kezman naar Fenerbahce
En Devid de Souza komt ook naar Fener
Anelka is opgehoerd naar the UK
pi_41194538
Ananin aaaaaaaaaaami galatasaraaaaaaay
pi_41202314
Die Kezman toch.... Dan is je loopbaan toch een beetje over, als je naar Fenerbahçe gaat....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_41202448
Ik vind het ook een vrij verrassende keuze.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_41215764
Beter dan psv blijkbaar.
pi_41219280
Beter betalend in ieder geval.
pi_41221080
Hij zal het vast wel alleen voor het geld doen op nog zo'n jonge leeftijd.
pi_41243247
Dat zeg ik niet.
pi_41865807
Hoe kom ik aan kaarten voor Kayserispor thuis? Dat www.biletix.com snap ik niet echt.
pi_41866605
Kayserispor - AZ?
Of gewoon eerst volgende wedstrijd?
pi_41866730
Fenerbahce-Kayserispor bedoel ik. 21oktober begreep ik. Hoe laat zijn die wedstrijden meestal?
pi_41868424
Wedstrijden zijn meestal 's avonds
Je kan de kaartjes nu nog niet krijgen
Maar de prijs is 22 YTL (ongeveer 10 euro) voor de tribunen achter de doelen. De zijkanten zijn iets duurder (en minder leuk)..van 40YTL tot 200YTL
Je kan de kaarten pas 3 à 4 dagen voor de wedstrijd bestellen/kopen
pi_41874735
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
pi_41892178
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
pi_41892576
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef ClioSporT het volgende:
Iedereen met een geel blauw shirtje aan is veilig. Je zou voor de gein wel een geel rood shirtje aan kunnen doen, kan je lachen
Dat zou ik hem niet aanraden
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:37 schreef Erasmusch het volgende:
Dank je. Ik zal ze eens mailen. Het is wel 'veilig' achter de goals voor een blonde toerist?
Het is helemaal veilig..je hoeft je nergens over zorgen te maken..Bijna iedereen is tegen schelden ,vechten etc.
Iedereen gaat er naar toe..vrouwen,kinderen iedereen!
pi_42376286
Europese finales tot 2010 al uitgedeeld

4/10/2006 19:22

De Europese voetbalbond (UEFA) heeft de gastheren bekendgemaakt voor de finales van de Champions League en de UEFA Cup in 2008 en 2009. Moskou, Rome, Manchester en Istanbul zijn de gelukkigen.
Het Luzhniki stadion in Moskou organiseert de Champions League-finale van 2008. De Russen moeten wel het door de UEFA goedgekeurde kunstgrasveld te zijner tijd vervangen door een echte grasmat. Het Stadio Olímpico in Italië's hoofdstad houdt een jaar later de grootste Europese club-finale.

De eindstrijd van de UEFA Cup in 2008 is naar Manchester gegaan. Het City of Manchester Stadium is nu eens aan de beurt in plaats van Old Trafford. Een jaar later is het Sükrü Saraçoglu stadion (FENERBAHCE) in Istanbul de plek waar de UEFA Cup op het spel staat. Het stadion is een van de weinige in Turkije zonder atletiekbaan tussen het veld en de tribunes.

Aan het einde van komend seizoen worden de prijzen verdeeld in Griekenland en Schotland. Dat het Olympisch stadion in Athene de Champions League-finale kreeg, en Hampden Park de UEFA Cup-finale, was al bekend.
pi_42394591
Politieke keuze
(niet zozeer Fener trouwens)
pi_42394808
Vind het een beetje raar, zowel Istanbul als Manchester hebben in de laatste jaren al een grote finale gehad.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_42394955
Idd, en dan kiezen ze ook nog voor het tweede stadion van de stad. En 2 stadions met sintelbanen.
pi_44409682
FENERBAHCE IS DOOR !!!!
pi_44409763
Eindstand

FENER!
pi_44421068
Het was een lastige groep, maar zo'n prestatie vind ik het nou ook weer niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')