abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:33:17 #76
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_21635291
Er zijn hele duidelijk instructies te vinden. Maar goed, zo heb ik het gedaan: Je draait je DC op z'n kant. Je schroeft je DC open. Je ziet dacht ik aan de linkerkant een printplaat (waar de stroomtoevoer zit) die met enkele schroeven vastzit en min of meer in het midden van die printplaat zie je een blokje waar wat pinnen doorheen zijn. Als je hem nu losgeschroeft hebt (die printplaat), dan lijkt hij nog vast te zitten. Kijk dus eerst goed of je alle schroeven die die printplaat vasthouden eruit hebt gehaald. Als het goed is zitten de vier (of vijf) pinnen nu alleen nog vast door het blokje. Dus met wat gepast geweld trek je de printplaat naar boven teo (recht omhoog). Nu begint het schoonmaken. Ikzelf gebruik een mes of schroevendraaier om de pinnen te "krabben". Natuurlijk met alcohol/brandspiritus e.d. even goed nareinigen. Dan de pinnen elk een heel klein beetje buigen. Ikzelf gebruik een tang. Echt maar een millimeter ofzo, zodat ze stroever in het blokje teruggaan en dus beter contact maken. Dan assembleren en moet je probleemloos kunnen DC'en!

Even een ander vraagje: Ik heb nu zo'n Mame op DC met een zooi voorinstellingen voor packs, maar ik kan niet echt veel games runnen (ca. 30 %). Is er nou een betere ergens te krijgen (ik wil graag Cadillacs & Dinosaurs, Aliens vs Predator en andere Beat'em ups spelen....) BOR heb ik al, en andere versies zoals Megaman sucken. X-men is nog steeds niet af, net zoals turtles e.d.

Anybody?
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:54:43 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_21643842
Ook hier mogen emulators en roms niet besproken worden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:59:15 #78
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_21647935
hij werkt weer tx.... dat meeste had ik trouwens ook al gelezen alleen het vage was.... bij mij zijn er alleen 6 pinnetje
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:24:31 #79
29440 ajay
pi_21658234
@ mordradead: Enjoy! Ja sorry, het is alweer langer geleden voor mi, maar je snapte mijn verhaal tenminste wel

@ speknek: Mea culpa. Ik reageerde hier en dacht meteen even een nieuwe topic erover te openen. Me bad.

Merk nu de laaste tijd dat ik helemaal niets meer doe met mijn DC. Helemaal compleet met guns, alle games die er maar zo'n beetje zijn uitgekomen, zelfs de nooit gereleasde games e.d.. Maar wat valt er nog op te spelen als je de games hebt uitgespeeld en de graphics e.d. beginnen te verouderen? Is er nog leven voor de DC? Ik denk dat de DC nu zo'n beetje status heeft als, zeg de Genesis en NES; je speelt alleen je all-time classics zo af en toe uit nostalgie.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:36:43 #80
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_21658515
ik heb mijn dc pas een stuk later gekocht..... in de plaats waar ik toen woonde waren nergens dc's te bekennen. Bij mij begint het nu pas te komen, een vriend van me die koopt erg veel dc games die we allebij nog niet hebben (uitgespeeld).
Er zijn genoeg goeie games op de dc om te spelen.... als je ze allemaal al hebt houd het natuurlijk op, al geloof ik dat er nog wel af en toe games uitkomen in japan..
Bernie en ik zijn tof.
pi_21660705
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef speknek het volgende:
Ook hier mogen emulators en roms niet besproken worden.
Waarom niet? Wie verdient er nog geld aan Dreamcast games. En sommige games worden zelfs via internet aangeboden zoals Propellor head arena e.d.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:11:40 #82
8369 speknek
Another day another slay
pi_21660765
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom niet?
Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:47:12 #83
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_21661554
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.
Sweet

En dit ? Welke film ben je aan het downloaden? #5
zzz
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:20:45 #84
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_21666257
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 14:47 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Sweet

En dit ? Welke film ben je aan het downloaden? #5
Het ene modje is het andere niet. Laat de ene het downloaden van recente films toe... ziet de andere het emuleren van reeds lang niet meer te koop zijnde consoles/games niet door de vingers.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_21712340
ik heb een dc te koop staan
met games + racestuur met pedalen + 2 controllers + VMU

mark [at} plones . nl
pi_21713044
Kan beter in V/A maar goed.

Vandaag nog Virtua tennis gedubbelt..blijft geniaal.
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 januari 2005 @ 19:59:39 #87
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_24536332
quote:
Op donderdag 2 september 2004 19:47 schreef nexhil het volgende:
ik heb een dc te koop staan
met games + racestuur met pedalen + 2 controllers + VMU

mark [at} plones . nl
hoe duur?
pi_24536376
1: Er staat een mail adres bij.
2: Hij verkocht het bijna een half jaar geleden, denk niet dat hij het nog heeft!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:01:16 #89
29440 ajay
pi_24542000
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
pi_24542553
hahahaha hij idd verkocht

heb nu een xbox

maar ik mis mijn DC'tje toch wel een beetje
headhunter was zo cool! en propellor aren zooi mooooooooi

ik raad em aan iedereen aan:
http://www.eikelbyte.nl/forum/viewtopic.php?t=95
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
misschien stof in je aansluiting van de DC?
  donderdag 13 januari 2005 @ 12:41:44 #91
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24545281
quote:
die van mij gaf dus eerst helemaal geen beeld meer, even openmaken en een beetje schoonmaken (heb ik gedaan.... beschrijving staat hier iets boven) daarna deed hij het weer perfect
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:49:15 #92
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_24573893
Heb Virtua Tennis voor de Dreamcast en Topspin voor de Xbox.
Tegen de graphics kan de DC niet tegen de Xbox aan..

Maar qua gameplay scoort de Dreamcast beter, imho.
Ik heb het idee dat je je wat vrijer kunt bewegen met Virtua Tennis.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:58:28 #93
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25006069
quote:
Heb je zo'n ding maar dan voor de Dreamcast?

Want hetzelfde probleem had ik dus ook. Je moet gewoon ff die rf switch ergens tegenaanslaan, dat hielp bij mij iig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25007724
Mijn dreamcast reset zich vaker tijdens het spelen ben je lekker bezig, PATS zwart beeld en dan komt het dreamcast logo half, PATS weer een reset uitzetten, ff wachten en weer aan voor 3 minuten
GVD
pi_25007782
God bij de VGA kabel voor de Dreamcast is het verschil zo groter! Zo hebben de makers waarschijnlijk het spel bedoeld!
  woensdag 9 februari 2005 @ 17:22:25 #96
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25008362
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 16:07 schreef Alfa_Boy het volgende:
Mijn dreamcast reset zich vaker tijdens het spelen ben je lekker bezig, PATS zwart beeld en dan komt het dreamcast logo half, PATS weer een reset uitzetten, ff wachten en weer aan voor 3 minuten
GVD
daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een trein
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:22:05 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_25011006
Vga kabel dus..maakt het echt zulk verschil, en welk spel bedoel je .
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_25011045
Bijna alle spelen! Virtua Striker 2 bijvoorbeeld.
pi_25015671
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:

[..]

daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een trein
Klopt, dat resetten is een zeer bekend probleem van de Dreamcast. Om het wat duidelijker te omschrijven:

Schroef je Dreamcast open, als je hem voor je hebt (met de controllerpoorten naar je toe) zie je links de voeding zitten. Schroef de hoger gelegen printplaat los en je zult merken dat hij vast zit aan vier/vijf rechtomhoogstaande pinnen. Gewoon een beetje kracht zeggen en je kunt hem helemaal los maken. Maak vervolgens die pinnen goed schoon en druk hem er opnieuw in vast. Let op dat je de pinnen niet door je vingers heen laat schieten, dat heb ik namelijk wel eens gehad . Bloed is niet tof. Anyhow, schroef alles weer bij elkaar, Dreamcast weer dichtmaken en het werkt perfect! Succes!
  donderdag 10 februari 2005 @ 01:27:03 #100
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_25017008
Nedgame heeft ze nog www.nedgame.com
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')