Waarom niet? Wie verdient er nog geld aan Dreamcast games. En sommige games worden zelfs via internet aangeboden zoals Propellor head arena e.d.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef speknek het volgende:
Ook hier mogen emulators en roms niet besproken worden.
Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom niet?
Sweetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.
Het ene modje is het andere niet. Laat de ene het downloaden van recente films toe... ziet de andere het emuleren van reeds lang niet meer te koop zijnde consoles/games niet door de vingers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sweet![]()
En dit ? Welke film ben je aan het downloaden? #5
hoe duur?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:47 schreef nexhil het volgende:
ik heb een dc te koop staan
met games + racestuur met pedalen + 2 controllers + VMU
mark [at} plones . nl
misschien stof in je aansluiting van de DC?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
die van mij gaf dus eerst helemaal geen beeld meer, even openmaken en een beetje schoonmaken (heb ik gedaan.... beschrijving staat hier iets boven) daarna deed hij het weer perfectquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
Heb je zo'n ding maar dan voor de Dreamcast?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een treinquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:07 schreef Alfa_Boy het volgende:
Mijn dreamcast reset zich vaker tijdens het spelenben je lekker bezig, PATS zwart beeld en dan komt het dreamcast logo half, PATS weer een reset
uitzetten, ff wachten en weer aan voor 3 minuten
GVD
Klopt, dat resetten is een zeer bekend probleem van de Dreamcast. Om het wat duidelijker te omschrijven:quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |