Hangt ervan af. De originele guns zijn wel goed, maar duur. Ikzelf heb de Scorpion3, die 100Hz ondersteunt. Bioguns heb ik voor de DC, hebben ze ook voor de PS2. Deze zijn imitaties van de originele arcade VC guns. Zijn wel aardig, liggen vrij goed in de hand, maar ik heb zelf eentje moeten repareren omdat een switch kaduuk ging.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
ik heb op ps2 dan alleen time crisis 2 nu, ik heb ff gekeken en ze hadden een aantal guns liggen wat voor een is een beetje een goeie koop?
Dat zijn idd wel de multiplayer toppers.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:35 schreef C2000 het volgende:
Andere multiplayer games die aan te raden zijn; Red Dog, Toy Commander (ook in single player een SUPER spel) en Outtrigger.
Volgens mij kan de dreamcast geen divx afspelen. Wel mpeg overigens, ik heb charlie's angels zo ook nog ergens liggen voor de dreamcast geloof ik ..quote:Op maandag 1 maart 2004 19:57 schreef mordradead het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je precies divx op dc afspeelt, ik heb nu nml zo'n divx boot cd gebrand (gewoon van een image file) en zoals op een site stond beschreven dat ik een divx film heb geresized enzo maar nou vindt ie hem niet :S moet ik ook nog de codecs ergens op branden ofzo?
voor 10 euro??quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:41 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een dreamcast te koop.
Is ook een DC-toppertje!! SC is nóg beter, maar DoA moet je zeker niet uitvlakken. Vooral het door ruiten vliegen etc. vind ik schitterend gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:36 schreef R-Mon het volgende:
De Dreamcast...*zucht* Ik weet het nog goed, mijn eerste kennismaking met DoA2
![]()
Het kan wel degelijk (heb hier ook een DivX bootdisc liggen voor de Dreamcast) maar de rekenkracht is te klein ervoor, zodat je alleen DivX'jes met een lage resolutie kan afspelen. Een DivX op normaal PAL of NTSC formaat levert een vreselijke slideshow opquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:40 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij kan de dreamcast geen divx afspelen. Wel mpeg overigens, ik heb charlie's angels zo ook nog ergens liggen voor de dreamcast geloof ik ..
Dit heb ik dus ook precies. Dacht dat het aan mijn voeding lag en was al van plan om een nieuwe dc te kopen... Heb je toevallig ook nog een site met plaatjes erop ofzo? Want welke pinnen moet je schoonmaken? Ik ben gelijk klaar wakker, kan ik eindelijk weer pop 'n music en SC spelenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:04 schreef ajay het volgende:
Hehe.... Ik heb eindelijk maar eens mijn DC gefixt. Net zoals blijkbaar iedereen met een DC resette mijn DC steeds vaker en vaker. Ik dacht steeds dat het lag aan mijn 3rd-party mem-card en -rumble.
verhaal...
Me happy and gaming again....
Tijd voor Mamed en Beats of Fury/Megaman......![]()
Ik ben die oplossing ook al vaker tegengekomen. Kijk eens op www.segaforum.nl Best kans dat daar een beschrijving of linkje staat. Op zich is het trouwens niet zo moeilijk... als je je DC gaat demonteren, kom je die pinnen vanzelf tegen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:52 schreef Tenusia het volgende:
Maar als je geen plaatjes hebt, waar kan ik dan het beste op zoeken? Gewoon power-board ofzo?
Alvast onwijs bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |