je kop even draaien naar m'n iconquote:Op maandag 1 maart 2004 19:42 schreef Festini het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn naam in Chinese tekens kan zien...kan niets vinden via Google... Alvast bedankt
Waarom zou je zoiets willen doen..quote:Op maandag 1 maart 2004 19:42 schreef Festini het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik mijn naam in Chinese tekens kan zien...kan niets vinden via Google... Alvast bedankt
het KAN wel..quote:Op maandag 1 maart 2004 21:16 schreef Toet het volgende:
Chinese karakters geven betekenis weer en geen uitspraak, je kunt dus niet zomaar een westerse naam omzetten in Chinese karakters. Je kunt proberen eerst de betekenis van je naam te achterhalen. Ook zou je Chinese karakters op kunnen zoeken die qua uitspraak overeenkomen met jouw naam, maar dan krijg je misschien een betekenis die nergens op slaat.
Zulke dingen krijg je ja. Het zijn gewoon de karakters die een beetje wat van de naam zelf weg hebben. De klank dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 09:05 schreef ConQuestador het volgende:
LOL doet met denken aan een chinese tatoo artist: er waren heel veel mensen die graag hun naam of een of andere lijfspreuk in het chinees als tatoo wilden. En dan kwamen ze na een jaar ofzo een chinees tegen die hun begon uit te lachen. Bleek dat die tatoo artist dingen als "hoer", "slet", "dom blondje" erop had getatoeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |