Slim gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:53 schreef Koekjesbeest het volgende:
Muhaha! Ik heb de mijne allemaal van tevoren aangestoken, ik had al zo'n voorgevoel dat er een concert zou komen. En ik heb geen zin om alleen te gaan![]()
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook nietquote:
Ik huil nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:49 schreef BornSlippy het volgende:
[..]
nou vanochtend naar het grote postkantoor in rotterdam geweest daar zei ze dat er geen kaarten meer zijn en via ticketmaster.nl gaat het ook niet
Niet echt onverwacht ook trouwens, Plans debuteerde vorig jaar in de Billboard Albumlijsten op de vierde plek. DCFC is al aardig groot geworden in de laatste paar jaar, in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Kleine bandjes worden ook groot...
Ik weet niet wat die user net bezielde, maar ik kan ze op ticketmaster nog gewoon bestellen.quote:
Verschrikkelijk, toch? Leuke bands moeten klein blijven.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Kleine bandjes worden ook groot...
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:16 schreef tonks het volgende:
Jullie de speciale DCFC content op iTunes al gezien?
quote:Tracklisting:
Soul Meets Body (iTunes Originals Version)
Hindsight
One Take On Bellingham
Amputations (iTunes Originals Version)
A Top Five Song of Ours
The Employment Pages (iTunes Originals Version)
An Early Heartbreak Song
405 (Acoustic Version)
The Slow Fade from Holly to the Beaver
A Movie Script Ending
Underwater (iTunes Originals Version)
What Changed with "Transatlanticism"
The Sound of Settling
A Series of Hello's
Someday You Will Be Loved (iTunes Originals Version)
You Won't Be Alone
I Will Follow You Into the Dark
The Drive
Crooked Teeth (iTunes Originals Version)
Introducing Title and Registration (video)
Title and Registration (video)
How the Band Works (video)
Crooked Teeth (iTunes Originals Version) (video)
The Band As a Community (video)
Someday You Will Be Loved (iTunes Originals Version) (video)
Als het zo doorgaat als nu, wordt DCFC binnen een paar jaar in één adem met Coldplay genoemd. En dat is niet eens zo'n loos dreigement, in de VS zijn ze al echt groot aan het worden ondertussen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, toch? Leuke bands moeten klein blijven.
Jep. Naja, dat van die 4e plek of zo weet ik dan weer niet, maar dat ze groot waren in de VS dan weer wel. Maar Croupouque reageerde op de recensie van dat album op de frontpage met "ja, ik hoop dat ze zo klein blijven, en dat niemand ze ontdekt. Wat dat betreft is de sound van dit album niet echt iets voor mij" of iets in die trant. Ik vond het toendertijd een beetje flauwe reactie, maar goed, hij mag nu wel met recht balenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Niet echt onverwacht ook trouwens, Plans debuteerde vorig jaar in de Billboard Albumlijsten op de vierde plek. DCFC is al aardig groot geworden in de laatste paar jaar, in ieder geval.
Diezelfde Postal Service die ik ooit aan jou heb aangeraden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:25 schreef tonks het volgende:
Ga dan naar the postal service en ATQB luisteren
Ja. En die CD heb ik ook, van 2001 alweer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef hydraulix het volgende:
Is het niet zo dat The Postal Service is ontstaan doordat Jimmy Tamborello als Dntel een nummer had opgenomen met Ben Gibbard?
De vorige keer toen ze speelden in de kleine zaal van de Paradiso was het bij niet uitverkocht (sommigen hier vonden het propvol??). Dit was een jaar geleden ofzo? Zou het nu wel storm lopen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:32 schreef Numbie het volgende:
Ze geven drie concerten hè mensen, dus als de melkweg uitverkocht is, dan kun je altijd tilburg of groningen nog proberen... En anders naar één van de acht in duitsland?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |