Hallo het heet SNEL-weg, anders pak je maar de toeristische routequote:Op maandag 1 maart 2004 19:30 schreef Beejeseej het volgende:
RECHTS INHALEN---> MENSEN hebben verdomme geen tijd meer, alles moet snel snel snel, dus rechts in halen en bumberkleven hoort daarbij...
Ik heb t meer over gedrags regels in t openbaar, of in een gewoon gesprek. Niet over in t verkeerquote:Op maandag 1 maart 2004 19:30 schreef Beejeseej het volgende:
RECHTS INHALEN---> MENSEN hebben verdomme geen tijd meer, alles moet snel snel snel, dus rechts in halen en bumberkleven hoort daarbij...
Zo, ik hebt gesproken
Het gaat meer om de etiguette ja, en die dingen zoals jij noemt, over het eten en die deurquote:Op maandag 1 maart 2004 19:41 schreef deedeetee het volgende:
Boeren en windjes laten in gezelschap. Knoeien met je eten of heel hard roepen "bah dat lust ik niet " De deur achter je dicht laten vallen als er iemand achter je loopt die er ook door moet.Als er een oudere dame voor je in de bus stapt die opzij duwen om gauw de laatste zitplaats te veroveren.
Ik neem aan dat het je om rot gedrag te doen is en niet om fouten in de etiquette![]()
Maar niet als ze een rokje aanheeftquote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef deedeetee het volgende:
Een dame vòòr laten gaan als je een trap op loopt.( kun je haar opvangen )
waar? Kun je de link geven, pleasequote:Op maandag 1 maart 2004 20:35 schreef Fixers het volgende:
[...]
Luid spreken in openbaar vervoer, helemaal als het van de 'stoere' jeugd is met een totaal gebrek aan opvoeding. (tijd terug een leuke column op de weblog hierover)
Onder de rok van een dame kijken die de trap oploopt = ongemanierdquote:Op maandag 1 maart 2004 20:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Maar niet als ze een rokje aanheeftTenminste.... wel doen, maar dat zijn geen goede manieren
Hoe dat zoquote:Op maandag 1 maart 2004 20:42 schreef Fixers het volgende:
Deze verdiend een losse post:
Kaugom kauwen Is een zeer asociaal gezicht van dat kauwende volk. In een gesprek is het ronduit storend. En dan het uitspugen van die troep, de hele straat is er mee bedekt, perrons en bushaltes zijn nog veel erger.
* Fixers overweegt naar singapore te emigreren![]()
dat zei ik ookquote:Op maandag 1 maart 2004 20:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Onder de rok van een dame kijken die de trap oploopt = ongemanierd
Je krijgt een dikke vette boete als je daar een papiertje of kauwgom op straat gooit, mogen ze hier ook wel doenquote:Op maandag 1 maart 2004 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Hoe dat zoIs kauwgum daar dan verboden
![]()
Ja, foto's van je vriendinquote:Op maandag 1 maart 2004 21:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Posten!!
volgens de officiele ettiquetes mag dat niet of ze nou een rokje aanheeft of niet.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:13 schreef deedeetee het volgende:
Een dame vòòr laten gaan als je een trap op loopt.( kun je haar opvangen )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |